ის არის დიზაინერი, რომელმაც ბოლო რამდენიმე ათწლეულის განმავლობაში ხელი შეუწყო მინიმალიზმის აღზევებას ამერიკაში, გახადა ანდროგენული სტილი უფრო პოპულარული და მოდური, გადაატრილა ჯინსის ბიზნესი და სენსაცია მოახდინა საცვლების სკანდალური რეკლამებით. ის გახდა უნივერსალური ფენომენი, რომელიც აქტუალობას დეკადების გასვლის შემდეგაც კი არ კარგავს.
შეგიძლიათ თავისუფლად თქვათ, რომდიზაინერი, რომელმაც ანდროგენული სტილიმოდაში შემოიტანა, თქვენ ხართ?
შეიძლება ასეც ითქვას, რადგან არავისგამოუყენებია ისეთი დეტალები და არავისგამოუჩენია ისეთი მოდელები რეკლამებში, როგორებსაც მე ვიყენებდი. ამასთან ერთად, მეარაერთხელ ვითამაშრომლე გადაღებების დროსქეით მოსთან, რომელიც ძალიან სექსუალურია, თუმცა ტიპური ფემინური ტანის მქონე ქალი არარის. მახსოვს, ერთხელ, როდესაც პარიზის მოდისკვირეულზე ვიყავი, მოდელებს ვაკვირდებოდი დავხედავდი სხეულებს, რომელთა ფორმებიციმდენად გამომწვევი და არაბუნებრივი იყო, რომსაერთოდ არ იქცევდა ჩემს ყურადღებას. მივხვდი, რომ მაშინ ადამიანები მიმართავდნენპლასტიკურ ქირურგებს, რათა მიეღოთ მათთვისიდეალური სტანდარტების მქონე ტანი. მე ქეითსდა მის რამდენიმე თანატოლს სწორედ ამ დროსშევხვდი, მათში დავინახე ბუნევრივობა, ქარიზმადა ანდროგენული სტილი. ეს იყო შეხვედრა სწორდროს და სწორ ადამიანებთან.
The CK One კამპანია არ იყო ერთადერთი, რომელმაც საზოგადოებაში გაუგებრობაგამოიწვია. დიდი ხნით ადრე, თქვენდაგადანაშაულეს პორნოგრაფიული ხასიათის დამიზოგინური სტილის კამპანიების გადაღებით. ჯგუფმა “Women Against Pornography/ ქალებიპორნოგრაფიის წინააღმდეგ” 1982 წელსდაგაჯილდოვეს პრიზით “Pig of the Year/ წლისღორი”. ძალიან ბევრჯერ გაეხვა თქვენ და თქვენისაქმიანობა სკანდალში, ყველაზე რთულირომელთან გამკლავებაიყო თქვენთვის?
სკანდალი, რომელიც ბავშვების კამპანიასთანიყო დაკავშირებული. იმ დროს უკვედაფუძნებული იყო “ქელვინ ქლაინი” საზოგადოებაში, როგორც ქალებისა დამამაკაცების საცვლების ბრენდი. მარიო ტესტინოიყო ფოტოგრაფი, რომელიც ხელმძღვანელობდაკამპანიის გადაღებებს პარიზში. გადასაღებმოედანზე, რა თქმა უნდა, მეც ვიყავი. შესანიშნავიატმოსფერო სუფევდა, ბავშვები მშობლებთანერთად იყვნენ მოსულები და უყურებდნენ როგორხტუნავდნენ მათი შვილები მატრასზე ჩვენიბრენდის სამოსით. კამპანია იმდენად კარგიგამოვიდა, რომ Times Square-ზე ჩანდა. როზიო’დონელი იმ დროს ტელევიზიაში მუშაობდა, მასთოკ–შოუ ჰქონდა, მისთვის შოკისმომგვრელი იყოის ფაქტი, რომ ბავშვები მაისურების გარეშეპოზირებდნენ, რაც ტელევიზიის საშუალებითყველამ ნახა. როზიო’დონელმა საჯაროდ თქვა, რომ “ქელვინ ქლაინისას” არასდროს არაფერსიყიდიდა. ეს იყო ბრძოლა, რომელსაც ვერმოვიგებდი.
კარგით, ამჯერად ვისაუბროთ თქვენსწარმატებულ კამპანიებზე, რომელია ყველაზეგამორჩეული, რომელზეც თავისუფლადშეგიძლიათ თქვათ, რომ ლეგენდარულია დადროს გაუძლებს?
1981 წლის კამპანია, რომელშიც ბრუკ შილდსიმონაწილეობდა. ფოტოები ძალიან ლამაზიგამოვიდა, თუმცა, საზოგადოების ნაწილისუკმაყოფილება მაინც გამოიწვია, რადგან მაშინბრუკი 15 წლის იყო.
რაზე ხართ მიჯაჭვული ცხოვრებაში? რისგანაციღებთ შთაგონებას და შემდეგ თქვენს საქმეშიგადმოგაქვთ?
ერთ დღესაც გავაანალიზე, რომ ცხოვრებაშიძალიან ბევრ რამეზე ვხდები მიჯაჭვული. თუმცა, ყველაზე მეტად ალბათ: სიყვარული, მეგობრობადა წარმატება.
თვლით თუ არა საკუთარ თავს ამერიკულიმინიმალიზმის პიონერად?
მე არასდროს შემიხედავს საკუთარი თავისთვის, როგორც პიონერისთვის. გეტყვით რეალურმიზეზს, რატომაც მიყვარს და მიზიდავსმინიმალისტური მოდა. დედაჩემს ძალიანუყვარდა ფერადი სამოსი, დეკორაციები. სახლი, სადაც ვცხოვრობდით, ყოველთვის სავსე იყოჭრელი ნივთებით. კედლები იმდენი ნახატით იყომორთული, რომ თვალები მქონდა აჭრელებული. როდესაც სტუდენტი გავხდი, აღმოვაჩინეგანსხვავებული სტილი, შავ–თეთრი, სადა დამინიმალისტური. მივხვდი, რომ უბრალოებაყველაზე დახვეწილი იყო ჩემთვის.
თქვენი აზრით, როგორ ფიქრობთ, რატომ გახდამინიმალიზმი ის, რაც სწორედ ქალებსსჭირდებოდათ 1980-90-იან წლებში?
ეს ხომ მარტივია. მათ ჰყავდათ შვილები, ჰქონდათ სამსახურები. ძალიან ბევრი რამისგაკეთება უწევდათ ერთ დღეში, მათსჭირდებოდათ ადამიანი, რომელიც შექმნიდამათთვის სამოსს, რაც შეიძლებოდა ცმოდათმთელი დღის განმავლობაში, იქნებოდა ესსამსახური, სახლი, კინო, კაფე თუ რესტორანი. ჩემი აზრით, საიდუმლო იმაში იმალება, რომ ჩვენმათ შევთავაზეთ სამოსი, რომელიც იყოყველანაირი ადგილსა და ღონისძიებაზემორგებული.
ბევრ მოდელთან გიმუშავიათ. ვინ არის თქვენიაზრით ის ერთადერთი, რომელიც ბრენდისკონცეფციას ყველაზე კარგად გამოხატავდაკამპანიებში?
ალბათ კრისტი ტურლინგტონი, რომელსაც მაშინშევხვდი, როდესაც იყო 17 წლის. ის შესანიშნავადგამოხატავს ბრენდის არსს, მასთან ერთად თუარამის შემდეგ ვიტყოდი ბრუკ შილდსს, ნატალიავოდიანოვასა და ქეით მოსს, რა თქმა უნდა. ისინიჭკვიანი გოგონები იყვნენ ადრეულ ასაკში დასწორედ ეს მატებდა მათ ფოტოებს შინაარსს.