• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი OK! News
Closeup shot of an unrecognizable group of businesspeople holding a plant growing out of soil

Closeup shot of an unrecognizable group of businesspeople holding a plant growing out of soil

#OK! უკეთესი ხვალინდელი დღე – კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა(CSR) და მისი გლობალური ზემოქმედება

February 20, 2024
საკითხავი დრო: 1 min read

კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა – CSR, განასახიერებს კომპანიის ვალდებულებას, დააბალანსოს მოგებაზე ორიენტირებული საქმიანობა და წვლილი შეიტანოს საზოგადოების კეთილდღეობაში. ის სცილდება ტრადიციულ ფოკუსირებას ფინანსურ წარმატებაზე და მოუწოდებს ბიზნესს, განიხილოს მისი ფართო გავლენა ადამიანებზე, თემებსა და გარემოზე. არსებითად, CSR არის მოწოდება ბიზნესისთვის, იყოს სოციალურად აქტიური და ეკოლოგიის მხარდაჭერაზე ორიენტირებული.

 

რა მნიშვნელობა აქვს CSR-ს?

მცდარი წარმოდგენით, ადამიანთა ნაწილი მიიჩნევს, რომ CSR შემოიფარგლება ფილანტროპიითა და ქველმოქმედებით, როცა სინამდვილეში CSR გახდა ბიზნესის სტრატეგიული იმპერატივი. მომხმარებლები, განსაკუთრებით ახალგაზრდა დემოგრაფიული ჯგუფები, რომელთაც მეტად იზიდავთ ბრენდები, ავთენტურად ემორჩილებიან სოციალურ და გარემოსდაცვით საკითხებს. ბრენდის პოზიტიური იმიჯი არა მხოლოდ ხელს უწყობს მომხმარებელთა ლოიალობის გაზრდას, არამედ ამყარებს ნდობას იმ ეპოქაში, სადაც ეთიკური პოლიტიკა დიდ გავლენას ახდენს შესყიდვის გადაწყვეტილებებზე.

მაგალითად, შეგვიძლია განვიხილოთ Patagonia, ცნობილი გარე (თერმული) ტანსაცმლის კომპანია, რომელიც აერთიანებს გარემოსდაცვით მდგრადობას თავის ბიზნესეთოსში. იგი ცნობილია როგორც მაღალი ხარისხის პროდუქტებით, ასევე პასუხისმგებელი მოხმარებისადმი მტკიცე ვალდებულებებით. „პატაგონია“ მდგრადი ბიზნესპრაქტიკის შუქურაა.

 

 

თანამშრომლების კმაყოფილება და პროდუქტიულობა

 CSR-ის გავლენა ვრცელდება სხვადასხვა დაინტერესებულ მხარეებზე, მათ შორის დიდი ყურადღება ეთმობა თანამშრომლებს. კომპანიები, რომლებიც აქტიურად მონაწილეობენ CSR ინიციატივებში, იზიდავენ და ინარჩუნებენ საუკეთესო პროფესიონალებს, რადგან ხელს უწყობენ პოზიტიური სამუშაო გარემოს შექმნას. არა მხოლოდ უფრო დიდია ალბათობა, რომ კმაყოფილი თანამშრომლები, რომლებიც კომპანიის ღირებულებებს იზიარებენ, სამუშაო ადგილს არ შეიცვლიან, არამედ მოტივირებული იქნებიან კომპანიის განვითარებისთვის.

ამის ნათელი მაგალითი Google-ია, რომელიც ტექნოლოგიური ინდუსტრიის ლიდერია, ადგენს კრიტერიუმს თანამშრომელთა კეთილდღეობისა და არჩევანის თავისუფლებისთვის. იგი თანამშრომლებს სთავაზობს უპირატესობების მთელ რიგს, მათ შორის ჯანდაცვას, მოქნილ სამუშაო საათებს და ნახშირბადის ანაბეჭდის შემცირების მტკიცე ვალდებულებას. Google აჩვენებს, თუ როგორ არის თანამშრომელთა კმაყოფილება ან კეთილდღეობა და CSR შეთანხმებული.

 

დადებითი გავლენა საზოგადოებაზე

თავის არსში, CSR არის დადებითად ფასდება ხელშესახები გავლენის მოხდენით. საქველმოქმედო გარემოს დაცვის ძალისხმევით თუ ეთიკური ბიზნესპრაქტიკით, კომპანიები ცდილობენ სამყაროში პოზიტიური წვლილი შეიტანონ.

საინტერესო ქეისია Microsoft-ი. ამ გლობალურმა ტექნიკურმა გიგანტმა დააარსა Microsoft Philanthropies, სპეციალური ჯგუფი, რომელიც ორიენტირებულია ტექნოლოგიების გამოყენებაზე საზოგადოების გამოწვევების გადასაჭრელად. ინიციატივები მოიცავს ტექნოლოგიების ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფას დაქვემდებარებულ საზოგადოებებზე და საგანმანათლებლო პროგრამების მხარდაჭერას მთელ მსოფლიოში, ეს CSR-ის ტრანსფორმაციულ ძალას წარმოაჩენს.

 

გლობალური მაგალითები

Tata Group (ინდოეთი): ეს კონგლომერატი ცნობილია საზოგადოების განვითარების, განათლებისა და ჯანდაცვისადმი ერთგულებით. ინიციატივების მეშვეობით, როგორიცაა Tata Nano (ხელმისაწვდომი მანქანები) და Tata Swach (წყლის გამწმენდები), Tata Group აჩვენებს, თუ როგორ შეუძლია CSR-ს ფუნდამენტური სოციალური გამოწვევები გადაჭრას.

IKEA (შვედეთი): IKEA-ს მდგრადობის მხარდაჭერა, განახლებადი ენერგიის გამოყენებით დაწყებული, მასალების პასუხისმგებლობით მოპოვების ხელშეწყობამდე, წარმოადგენს CSR-ის ჰოლისტიკური მიდგომის მაგალითს. მათი ვალდებულება ვრცელდება სოციალურ ინიციატივებზე, მათ შორის პროგრამებზე, რომლებიც ბავშვთა შრომის საკითხებს ეხება

Toyota (იაპონია): საავტომობილო ინდუსტრიაში წარმატების გარდა, Toyota ხაზს უსვამს CSR-ს ისეთი ინიციატივებით, როგორიცაა Toyota Environmental Challenge 2050, რომელიც მიზნად ისახავს, აღმოფხვრას ნახშირბადის ემისიები მისი მანქანებიდან. Toyota ასევე მონაწილეობს საზოგადოების განვითარების პროექტებში მთელ მსოფლიოში.

კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა არ არის უბრალოდ ტენდენცია, არამედ ის არის ტრანსფორმაციული ძალა, რომელიც აყალიბებს ბიზნესპრაქტიკის საფუძვლებს გლობალურად. როდესაც ბიზნესები სულ უფრო მეტად ითვისებენ CSR-ს, ისინი არა მხოლოდ აძლიერებენ თავიანთი ბრენდის იმიჯს და ეს დადებითად იმოქმედებს საზოგადოებაზე, არამედ ასევე ხელს შეუწყობს მდგრადი მომავლის მშენებლობას. CSR-ის სარგებელი შორს მიმავალია, იგი ბიზნესს მძლავრ გეგმას სთავაზობს თანამედროვე ეპოქაში აყვავებისთვის, ხოლო მომავალ თაობებს გრძელვადიან მემკვიდრეობას უტოვებს.

ასევე გაეცანი

#OK! Emporio Armani მილანის მამაკაცის მოდის კვირეულში მონაწილეობაზე უარს ამბობს
OK! News

#OK! Emporio Armani მილანის მამაკაცის მოდის კვირეულში მონაწილეობაზე უარს ამბობს

December 2, 2025
#OK! Fashion Awards 2025-მა წლის დიზაინერად კვლავ ჯონათან ანდერსონი დაასახელა
OK! News

#OK! Fashion Awards 2025-მა წლის დიზაინერად კვლავ ჯონათან ანდერსონი დაასახელა

December 2, 2025
#OK! ლინდსი ლოჰანი ყველაზე გავლენიანი ადამიანების რეიტინგში მოხვდა
OK! News

#OK! ლინდსი ლოჰანი ყველაზე გავლენიანი ადამიანების რეიტინგში მოხვდა

December 2, 2025
#OK! ჯეფ ბეზოსი და ლორენ სანჩესი უსახლკაროების დასახმარებლად 102 მილიონ დოლარს გადარიცხავენ
OK! News

#OK! ჯეფ ბეზოსი და ლორენ სანჩესი უსახლკაროების დასახმარებლად 102 მილიონ დოლარს გადარიცხავენ

December 2, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! გზა ბალერინობიდან წარმატებულ ჟურნალისტობამდე

#OK! გზა ბალერინობიდან წარმატებულ ჟურნალისტობამდე

March 15, 2021
#OK! სელენა გომეზის ახალი ტატუ: ვარსკვლავის ახალ ფოტოს არტისტი Keith Scott McCurdy ავრცელებს

#OK! სელენა გომეზის ახალი ტატუ: ვარსკვლავის ახალ ფოტოს არტისტი Keith Scott McCurdy ავრცელებს

December 29, 2021
#OK! რა უპირატესობები აქვს საკრუიზო მოგზაურობას

#OK! რა უპირატესობები აქვს საკრუიზო მოგზაურობას

February 4, 2023
#OK! პროფესიონალიზმის 21-წლიანი გზა

#OK! პროფესიონალიზმის 21-წლიანი გზა

June 5, 2021

კვირის ჰიტები

#OK! კვირის ჰოროსკოპი ზოდიაქოს ნიშნებისთვის

#OK! კვირის ჰოროსკოპი ზოდიაქოს ნიშნებისთვის

December 1, 2025
#OK! კრისტიან ბეილი უდედმამო ბავშვებისთვის სოფელს აშენებს

#OK! კრისტიან ბეილი უდედმამო ბავშვებისთვის სოფელს აშენებს

November 29, 2025
#OK! კაი ტრამპი – როგორ ცხოვრობს დონალდ ტრამპის საყვარელი შვილიშვილი

#OK! კაი ტრამპი – როგორ ცხოვრობს დონალდ ტრამპის საყვარელი შვილიშვილი

November 27, 2025
#OK! ვინ დიზელმა პოლ უოკერის გარდაცვალების დღეს ემოციური პოსტი გამოაქვეყნა

#OK! ვინ დიზელმა პოლ უოკერის გარდაცვალების დღეს ემოციური პოსტი გამოაქვეყნა

December 1, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები