ინტერვიუ ბრედ პიტთან და მარკ პერინთან, როგორც Le Domaine-ის დამფუძნებლებთან. მრავალწლიანი მეგობრობისა და პარტნიორობის, Château Miraval-ში ერთ–ერთი უმაღლესი ხარისხისღვინის rosé-ს წარმოების შემდეგ, მათ ბედისილამაზის ინდუსტრიაში სცადეს. მარკ პერინისოჯახი და წინაპრები მეღვინეობას 1909 წლიდანმისდევდნენ. მისი ოჯახი დღეს ფლობს ცნობილChâteau de Beaucastel-ს. მარკი დღეს Miraval- Provence and Vins-ისა და Domaines Perrin-ის გენერალურიდირექტორია.
როგორ შეხვდი პერინების ოჯახს?
2012 წელს ერთმანეთი საერთო მეგობარმაგაგვაცნო. ჩემმა ახლობელმა მარკისგაწეული საქმიანობა Beaucastel-შიდადებითად დაახასიათა. მას შემდეგ ჩვენერთნაური ინტერესები და ღირებულებებიგვაქვს. (ბრედი)
რამ გადაგაწყვეტინათ კანის მოვლისბრენდის შექმნა?
ეს იდეა დიდი ხნის განმავლობაშიმქონდა, თუმცა, როდესაც მარკმა მითხრა, რომ პროფესორებთან ერთად კვლევაჩაატარა, რის მიხედვითაც კიდევ უფრობევრი რამ შეიტყო ყურძნისა და ვაზისფოთლის დადებითი მხარეების შესახებ, მუშაობა უმალვე დავიწყეთ.
ჩვენი მიზანი იყო რაც შეიძლება ბევრიბუნებრივი ინგრედინეტი ყოფილიყობრენდის პროდუქტებში. (ბრედი)
რამდენად იყავი ჩართული ბრენდისშექმნით პროცესში?
მაქსიმალურად. მივიღე მონაწილეობაროგორც ბრენდის სახელისა და შეფუთვისდიზაინის შექმნის პროცესში, ასევევადევნებდი თვალს ტესტირებებს, რომლებიც პროდუქტებზდ ჩატარდა. ძალიან მომწონს ჩვენი კრემის ტექსტურა, რა შემიძლია ვთქვა, ჩემთვის, კალიფორნიის მზის ქვეშ Le Domaine-ისკრემი ყველაზე კარგი დამცავისაშუალებაა. (ბრედი)
რატომ შეარჩიეთ კონკრეტული დიზაინიშეფუთვისთვის?
ჩვენ ვთანამშრომლობდით ფრანგდიზაინერებთან, ადგილობრივექსპერტებთან. გვინდოდა დიზაინიყოფილიყო ბუნებრივი, თუმცაამავდროულად დახვეწილი დამინიმალისტური.
ძალიან მიყვარს არქიტექტურა დადიზაინი, შესაბამისად შეფუთვა ოდნავექსცენტრულია. არის ასევე ხისელემენტები, რომლებიც ბუნებრივობისშეგრძნებას კიდევ უფრო იძლევა. (მარკი)
რა გამოარჩევს Le Domaine-ს სილამაზისსხვა ბრენდებისგან, რომლებიცჰოლივუდის ვარსკვლავებმა შექმნეს?
Le Domaine არ არის ჩემთვის“სელებრითული ბრენდი”. ეს არისანტი–ასაკობრივი ბრენდი ქალებისთვისდა მამაკაცებისთვის. ძალიან მომწონსგენდერნეიტრალური ბრენდის იდეა. (ბრედი)
ფილოსოფია Le Domaine-ის უკან არის…
ვიტყოდი ავთენტურობა, სინამდვილე დაუპირველესობა. ჩვენ მაქსიმალურადგვაქვს აქცენტი გადატანილიბუნებრივობაზე, რაც, ვფიქრობ, რომდღევანდელობაში იშვიათია. ბრენდითავდაპირველად შევქმენით როგორცსტარტაპი, გვინდოდა შეგვექმნაპროდუქტი, რომელიც ნაკლებ ზიანსმოუტანდა პლანეტას.
ამასთან ერთად ჩვენ ვმუშაობთსაქველმოქმედო ორგანიზაციებისთვის, ვეხმარებით ფინანსურად ProGeLife-ს, რომელიც იკვლევ იშვიათი დაავადებებისმიზეზებს. (მარკი)
თქვენ ახსენეთ, რომ პლანეტას ნაკლებზიანს აყენებთ, რაში გამოიხატება ესყველაფერი?
ვიყენებთ შეძლებისდაგვარადმინიმალური რაოდენობის პლასტმასს. ხის ელემენტებს კი შეფუთვაში ხშირად შეხვდებით. (მარკი)
სად შეუძლიათ მომხმარებლებსშეიძინონ თქვენი პროდუქცია?
Le Domaine-ის ხაზის პროდუქტების შეძენაშესაძლებელია საიტზე le-domaine.com, ისევე როგორც მაღაზიებში. ჩვენიპროდუქტები გაიყიდება ევროპისქვეყნებში, სამი წლის ვადაში კი Le Domaine-ის ხაზს ყველა კონტინენტზევიხილავთ. (მარკი)