“სამხრეთ კორეის მომდევნო ტოპ მოდელი” – სწორედ ასე მოიხსენიებენ უცხოური გამოცემები Netflix-ის ახალი სამხრეთ კორეული სერიალის SQUID GAME-ის ვარსკვლავს ჰოეიონ იუნგს, რომელიც ცოტახნის წინ მსოფლიოს ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და მაღალშემოსავლიანი ბრენდის Louis Vuitton-ის ამბასადორი გახდა.
ახალგაზრდა ვარსკვლავი ბრენდის 2017 წლის გაზაფხული/ზაფხულის კოლექციის ჩვენებაზე იყო გამოსული და სამოდელო საქმიანობაში ჯერ კიდევ ნეტფლიქსთან თანამშრომლობამდე იყო ჩართული, თუმცა მან საერთაშორისო პოპულარობა და მაღალი მოდის ბრენდებისგან სერიოზული შემოთავაზებები სწორედ SQUID GAME-ის გამოსვლის შემდეგ მიიღო.
მიუხედავად იმისა, რომ ნეტფლიქსის ახალი სერიალის გამოსვლიდან ჯერ მხოლოდ ერთი თვეა გასული, ის უკვე გახდა ინტერნეტ სივრცის უპირობო ლიდერი.
ჰოეიონ იუნგის სამხრეთ კორეის ამომავალ ვარსკვლავად მოიხსენიებენ და მას მომავალში წარმატებულ სამოდელო კარიერას უწინასწარმეტყველებენ.
View this post on Instagram