• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Health & Beauty

#OK! Clinique-ის ისტორია

March 17, 2024
საკითხავი დრო: 1 min read

ჩვენი სტატია მოგვითხრობს კლინიკის შესახებ, რომელიც „ესტე ლაუდერის“ ჯგუფის უმნიშვნელოვანეს ბრენდს წარმოადგენს და უკვე 55 წლის მანძილზე უზრუნველყოფს ეფექტური და უსაფრთხო ფორმულების შექმნას თქვენთვის და თქვენი კანისთვის.

კეროლ ფილიპსი და Clinique-ის შექმნის ისტორია

იცოდით, რომ ბრენდ Clinique-ის შექმნის იდეა ჟურნალ Vogue-ის რედაქტორს ეკუთვნის?ქეროლ ფილიპსი იყო ჟურნალ Vogue-ის სილამაზის მიმართულებისა და სპეციალური პროექტების განყოფილების რედაქტორი, ნოვატორი, რომელიც თავისუფლად გამოხატავდა თავის მოსაზრებებს და სჯეროდა, რომ სილამაზის ინდუსტრია უნდა გასცდეს ტრადიციულ საცხებს, რომლებიც იმ დროს მრავლად იყო წარმოდგენილი მაღაზიების დახლებზე. ამ ჩანაფიქრმა მიიყვანა ქეროლ ფილიპსი ნორმან ორიენტრეხთან, ნიუიორკელ დერმატოლოგთან, რომელმაც თავისი პაციენტებისთვის შეიმუშავა სახის მოვლის სამსაფეხურიანი სისტემა: გაწმენდა, აქერცვლა, დატენიანება. პირველი ინდივიდუალური სისტემა შესანიშნავი კანის შესაქმნელად. ის გამოირჩეოდა გამოყენების სიმარტივით, უსაფრთხო მოქმედებითა და ეფექტურობით.

ქეროლ ფილიპსმა მოამზადა სტატია, რომელიც ლეგენდად იქცა სილამაზის ინდუსტრიაში. 1967 წლის 15 აგვისტოს ჟურნალ Vogue-ში დაიბეჭდა სტატია, სახელწოდებით „შესაძლებელია იდეალური კანის შექმნა?“

ამ სტატიაში ექიმმა ორიენტრეხმა პასუხი გასცა მთელ რიგ შეკითხვებს კანის მოვლასთან დაკავშირებით.ამ პერიოდში ლეონარდ ლაუდერს (ესტე ლაუდერის ვაჟი) სურდა გაეფართოებინა დედის სახელობის ხაზი და შეექმნა მულტიბრენდული კომპანია. მას სჭირდებოდა წამოწყება ისეთი ახალგაზრდა მომხმარებლის მოსაზიდად, რომელიც მეტ კითხვას სვამდა და მეტ შედეგს ითხოვდა. ბატონი ლაუდერი მიხვდა, რომ ქეროლ ფილიპსი სწორედ ასეთ აუდიტორიას მიმართავდა.

ესტე ლაუდერმა ქეროლის გაცნობის შემდეგ მიიჩნია, რომ ახალი სილამაზის ხაზის შექმნის იდეა იყო თამამი, ინოვაციური და განსხვავებული.„ესტე ლაუდერის“ კომპანიამ ქეროლს თანამშრომლობა შესთავაზა და კეროლმა თქვა: „ დიახ“. ეს სიტყვა ნიშნავდა რევოლუციის დასაწყისს სილამაზის ინდუსტრიაში. ზუსტად 12 თვის შემდეგ, 1968 წლის სექტემბერში, Clinique-ის დებიუტი არა ერთი, არამედ 117 კანის მოვლის პროდუქტით შედგა ნიუ-იორკის Saks Fifth Avenue-ზე.

ლეონარდის მეუღლეს, ეველინ ლაუდერს, ეკუთვნის კლინიკის სახელის შექმნის იდეა. პარიზში მოგზაურობის დროს მას ხშირად ხვდებოდა წარწერები Clinique Esthetiques, ადგილი, სადაც პარიზელი ქალბატონები სახის მოვლის პროცედურებზე დადიოდნენ. მას მოეწონა სახელი, რომელიც სახის მოვლის კლინიკურ მიდგომებსა და ფრანგულ დახვეწილობასთან ასოცირდებოდა. ახალი ბრენდის შეფუთვაც მიმზიდველი იყო – მკრთალი სალათისფერი დადებით ემოციებს იწვევდა.

 

Vogue August 15, 1967 Magazine Cover featuring: Mia Farrow in shoulders of black coat with collar up, tweed coat and paisley ascot *** Local Caption *** Mia Farrow;

სილამაზის ინდუსტრიაში ახალი სტანდარტი დაწესდა. თეთრ ხალათებში გამოწყობილი კონსულტანტები სპეციალური ხელსაწყოებით განსაზღვრავდნენ სახის კანის ტიპს. ეს ამარტივებდა კანის მოვლის საშუალებების შერჩევის პროცესს.

3 Step System – სახის გაწმენდა საპნით, მკვდარი უჯრედების აქერცვლა ამქერცლავი ლოსიონით და კანის დატენიანება. რუტინა 3 შეუცვლელი პროდუქტით.

ლეონარდის და ესტე ლაუდერის მთავარი მიზანი იყო შეექმნათ ალერგენებზე დატესტილი პროდუქტები, არომატიზატორების გარეშე!

Clinique-ის მისიას დაარსების დღიდან წარმოადგენდა: ეფექტური, უსაფრთხო და ხარისხიანი პროდუქტების წარმოება ბრწყინვალე და ჯანსაღი კანისთვის.

ბრენდი იყო პირველი, რომელმაც შექმნა დერმატოლოგების მიერ შემუშავებული კანის მოვლის საშუალებების ხაზი.

სამსაფეხურიანი სისტემის თავისებურება კარგად გამოიხატა ხმაურიან სარეკლამო კამპანიაში, რომელიც ლეგენდარული ფოტოგრაფის, ირვინგ პენის, ფოტოებით შეიქმნა. ფოტოზე გამოსახულია ჭიქაში მოთავსებული კბილის ჯაგრისი კლინიკის სამ პროდუქტთან ერთად ცხადი მესიჯით „დღეში ორჯერ“. გამოიყენეთ სამსაფეხურიანი სისტემა დღეში ორჯერ და აქციეთ ის ჩვეული დღის რეჟიმის ნაწილად, კბილის გახეხვის მსგავსად.

ბრენდს ახლაც თან სდევს მისი უცვლელი ღირებულებები და 50 წლის მანძილზე შექმნილი ცოდნა, რომელიც უზრუნველყოფს ეფექტური და უსაფრთხო ფორმულების შექმნას.

ეს 3-საფეხურიანი სისტემა კლინიკის ძირითად გამოცდილებად რჩება, მიუხედავად იმისა, რომ მას შემდეგ უამრავი პროდუქტი შეიქმნა.

ასევე გაეცანი

#OK! როგორ შევარჩიოთ ფიზიკური აქტივობა პიროვნული ნიშნებით? – ახალი კვლევები და საზაფხულო რჩევები
Health & Beauty

#OK! როგორ შევარჩიოთ ფიზიკური აქტივობა პიროვნული ნიშნებით? – ახალი კვლევები და საზაფხულო რჩევები

July 9, 2025
მომავლის სტომატოლოგია იქ, სადაც დეტალები განსაზღვრავს ხარისხს
Health & Beauty

მომავლის სტომატოლოგია იქ, სადაც დეტალები განსაზღვრავს ხარისხს

July 5, 2025
#OK! „ანალაინი“ –  უფრო მეტი, ვიდრე ესთეტიკური სილამაზე
Health & Beauty

#OK! „ანალაინი“ – უფრო მეტი, ვიდრე ესთეტიკური სილამაზე

July 5, 2025
#OK! იაპონური ,,Washoku” – კვების სტილი, როგორც დეპრესიის პრევენცია
Health & Beauty

#OK! იაპონური ,,Washoku” – კვების სტილი, როგორც დეპრესიის პრევენცია

July 3, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ემილი რატაკოვსკი Attico-ს კაბით! მოდელი დროს მეუღლესთან ერთად ატარებს!

#OK! ემილი რატაკოვსკი Attico-ს კაბით! მოდელი დროს მეუღლესთან ერთად ატარებს!

June 2, 2021
#OK! კრისტენ სტიუარტი და მისი მეგობარი ქალი დილან მეიერი დაინიშნნენ

#OK! კრისტენ სტიუარტი და მისი მეგობარი ქალი დილან მეიერი დაინიშნნენ

November 3, 2021
#OK! ლიანა ნაკაშიძის გზა ბათუმიდან ბერლინამდე

#OK! ლიანა ნაკაშიძის გზა ბათუმიდან ბერლინამდე

December 4, 2023
#OK! “ჩემი თავი პატარა იყო, თვალები კი ძალიან დიდი, ველოდებოდი, როდის გამეზრდებოდა თავი, რომ ჩემი სახე პროპორციული ყოფილიყო” – ანია ტეილორ-ჯოი

#OK! “ჩემი თავი პატარა იყო, თვალები კი ძალიან დიდი, ველოდებოდი, როდის გამეზრდებოდა თავი, რომ ჩემი სახე პროპორციული ყოფილიყო” – ანია ტეილორ-ჯოი

June 16, 2021

კვირის ჰიტები

#OK! ამბებად მოყოლილი კულინარია „სთორიში“

#OK! ამბებად მოყოლილი კულინარია „სთორიში“

July 8, 2025
#OK! „ქუთაისი ინნ“ –  სასტუმრო ახალი გამოწვევებით

#OK! „ქუთაისი ინნ“ – სასტუმრო ახალი გამოწვევებით

July 12, 2025
#OK! პატარა იდეები საზღვრების გარეშე

#OK! პატარა იდეები საზღვრების გარეშე

July 12, 2025
#OK! „სილამაზის ცენტრი New Day“ –  ადგილი, სადაც ესთეტიკა და ხარისხი ერთმანეთს ერწყმის

#OK! „სილამაზის ცენტრი New Day“ – ადგილი, სადაც ესთეტიკა და ხარისხი ერთმანეთს ერწყმის

July 10, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები