• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Health & Beauty

#OK! რატომ გახდა ე.წ. ნიშური კოსმეტიკა პოპულარული?

December 29, 2021
საკითხავი დრო: 1 min read

ბაზარზე არსებული თანამედროვე ბრენდების მიერ წარმოებული კანის მოვლის საშუალებების ფართო ასორტიმენტმა განაპირობა ნიშური კოსმეტიკისადმი საზოგადოების დადებითი დამოკიდებულების ფორმირება. ვინაიდან ნიშური კოსმეტიკის მწარმოებლები გამჭვირვალობას არჩევენ მომხმარებლებთან ურთიერთობისას და აცნობენ თავიანთი პროდუქციის ინგრედიენტებს, ამ სახის კოსმეტიკის გაყიდვების რიცხვიც დღითი დღე იზრდება. მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ასეთი ტიპის ბრენდები განუწყვეტლივ მუშაობენ თავიანთი პროდუქციის განვითარებაზე, მოიხმარენ ბუნებრივ ან/და ბუნებრივთან თავსებად მასალებს და მუდმივად ცდილობენ ახლო კომუნიკაციის შენარჩუნებას საზოგადოებასთან, რათა შეიტყონ და შემდეგ გაითვალისწინონ მათი აზრი იმის შესახებ, რასაც აწარმოებენ.

 

აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ დღეს ერთ-ერთი მთავარი ტრენდი ე.წ. „სუფთა“ კანის მოვლის საშუალებების/კოსმეტიკის მწარმოებლების მიდგომაა, რომელმაც შეცვალა ბაზარი. ბაზრის განვითარებამ კი ხელი შეუწყო იმ ფაქტს, რომ საზოგადოებამ შეიტყო დიდი ტრადიციული ბრენდების პროდუქციის შემცველი ისეთი ნივთიერებების შესახებ, როგორიცაა ტოქსინები, ვაქცინები, აზბესტი და ჰორმონები. ამის პარალელურად კი ახალმა ნიშურმა ბრენდებმა დაიწყეს ბუნებრივი ინგრედიენტების გამოყენება, რამაც გაზარდა მათი პროდუქციისადმი მოთხოვნა.

მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ნიშური კოსმეტიკის ბრენდები ძალიან დიდ ყურადღებას აქცევენ თითოეულ ნიუანსს, რაც ხელს უწყობს იმას, რომ სწრაფად განვითარდნენ და იმუშაონ საკუთარი პროდუქციის გამრავალფეროვნებაზე. აღსანიშნავია ისიც, რომ სწორედ ამ მიზეზით ხშირად დიდ ბრენდებს ნიშური კოსმეტიკის მწარმოებელ ბრენდებთან კოლაბორაციის სურვილი უჩნდებათ.

ასევე გაეცანი

#OK! კანის საშემოდგომო სიღრმისეული მოვლა
Health & Beauty

#OK! კანის საშემოდგომო სიღრმისეული მოვლა

September 11, 2025
#OK! პროფესიონალის გზა პაციენტების გულისკენ – ინგა ელიაშვილი
Health & Beauty

#OK! პროფესიონალის გზა პაციენტების გულისკენ – ინგა ელიაშვილი

September 12, 2025
#OK! იცოდით? ჰიალურონის მჟავა – კანის დატენიანების დედოფალი
Health & Beauty

#OK! იცოდით? ჰიალურონის მჟავა – კანის დატენიანების დედოფალი

September 11, 2025
#OK! Health&Beauty – თაკო გვაზავა
Health & Beauty

#OK! Health&Beauty – თაკო გვაზავა

September 10, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! 31 იანვარს HR პროფესიონალთა ასოციაციის | HRPA • Georgia წევრთა ყოველწლიური გენერალური ასამბლეა გაიმართება

#OK! 31 იანვარს HR პროფესიონალთა ასოციაციის | HRPA • Georgia წევრთა ყოველწლიური გენერალური ასამბლეა გაიმართება

January 17, 2025
#OK! Bright Academy – ბავშვთა განვითარების ცენტრი ბედნიერი მომავლისათვის

#OK! Bright Academy – ბავშვთა განვითარების ცენტრი ბედნიერი მომავლისათვის

December 4, 2023
#OK! ZENKAS ART – ფერებით გადმოცემული ემოცია თქვენი განწყობისთვის

#OK! ZENKAS ART – ფერებით გადმოცემული ემოცია თქვენი განწყობისთვის

May 10, 2022
#OK! დვეინ ჯონსონის 9,49 მილიონი დოლარის ღირებულების სახლი!

#OK! დვეინ ჯონსონის 9,49 მილიონი დოლარის ღირებულების სახლი!

August 18, 2021

კვირის ჰიტები

#OK! მიშელ პფაიფერი ბებია გახდა – აპირებს თუ არა 67 წლის მსახიობი კინოსთვის თავის დანებებას?

#OK! მიშელ პფაიფერი ბებია გახდა – აპირებს თუ არა 67 წლის მსახიობი კინოსთვის თავის დანებებას?

October 1, 2025
#OK! სავსემთვარეობა ვერძში – ვისი ცხოვრება შეიცვლება?

#OK! სავსემთვარეობა ვერძში – ვისი ცხოვრება შეიცვლება?

October 7, 2025
#OK! მარიამ კოტრიკაძე ბერძნული „ვოისის“ მომდევნო ტურში გადავიდა

#OK! მარიამ კოტრიკაძე ბერძნული „ვოისის“ მომდევნო ტურში გადავიდა

October 7, 2025
#OK! აფხაზმა მოდელმა, ადიცა ბერძენიამ Chanel-ის ჩვენება გახსნა

#OK! აფხაზმა მოდელმა, ადიცა ბერძენიამ Chanel-ის ჩვენება გახსნა

October 7, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები