• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Health & Beauty

#OK! რატომ გახდა ე.წ. ნიშური კოსმეტიკა პოპულარული?

December 29, 2021
საკითხავი დრო: 1 min read

ბაზარზე არსებული თანამედროვე ბრენდების მიერ წარმოებული კანის მოვლის საშუალებების ფართო ასორტიმენტმა განაპირობა ნიშური კოსმეტიკისადმი საზოგადოების დადებითი დამოკიდებულების ფორმირება. ვინაიდან ნიშური კოსმეტიკის მწარმოებლები გამჭვირვალობას არჩევენ მომხმარებლებთან ურთიერთობისას და აცნობენ თავიანთი პროდუქციის ინგრედიენტებს, ამ სახის კოსმეტიკის გაყიდვების რიცხვიც დღითი დღე იზრდება. მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ასეთი ტიპის ბრენდები განუწყვეტლივ მუშაობენ თავიანთი პროდუქციის განვითარებაზე, მოიხმარენ ბუნებრივ ან/და ბუნებრივთან თავსებად მასალებს და მუდმივად ცდილობენ ახლო კომუნიკაციის შენარჩუნებას საზოგადოებასთან, რათა შეიტყონ და შემდეგ გაითვალისწინონ მათი აზრი იმის შესახებ, რასაც აწარმოებენ.

 

აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ დღეს ერთ-ერთი მთავარი ტრენდი ე.წ. „სუფთა“ კანის მოვლის საშუალებების/კოსმეტიკის მწარმოებლების მიდგომაა, რომელმაც შეცვალა ბაზარი. ბაზრის განვითარებამ კი ხელი შეუწყო იმ ფაქტს, რომ საზოგადოებამ შეიტყო დიდი ტრადიციული ბრენდების პროდუქციის შემცველი ისეთი ნივთიერებების შესახებ, როგორიცაა ტოქსინები, ვაქცინები, აზბესტი და ჰორმონები. ამის პარალელურად კი ახალმა ნიშურმა ბრენდებმა დაიწყეს ბუნებრივი ინგრედიენტების გამოყენება, რამაც გაზარდა მათი პროდუქციისადმი მოთხოვნა.

მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ნიშური კოსმეტიკის ბრენდები ძალიან დიდ ყურადღებას აქცევენ თითოეულ ნიუანსს, რაც ხელს უწყობს იმას, რომ სწრაფად განვითარდნენ და იმუშაონ საკუთარი პროდუქციის გამრავალფეროვნებაზე. აღსანიშნავია ისიც, რომ სწორედ ამ მიზეზით ხშირად დიდ ბრენდებს ნიშური კოსმეტიკის მწარმოებელ ბრენდებთან კოლაბორაციის სურვილი უჩნდებათ.

ასევე გაეცანი

#OK! ინოვაციური მიდგომები თანამედროვე სტომატოლოგიაში – ირაკლი ჩაჩუას პროფესიული ხედვა
Health & Beauty

#OK! ინოვაციური მიდგომები თანამედროვე სტომატოლოგიაში – ირაკლი ჩაჩუას პროფესიული ხედვა

November 11, 2025
#OK! Health&Beauty – თაკო გვაზავა
Health & Beauty

#OK! Health&Beauty – თაკო გვაზავა

November 11, 2025
#OK! სწორი მიდგომით და მეთოდით მოვლილი კანი ყოველთვის ლამაზი და მომხიბვლელია – კოსმეტოლოგი ნათია კუჭუხიძე
Health & Beauty

#OK! სწორი მიდგომით და მეთოდით მოვლილი კანი ყოველთვის ლამაზი და მომხიბვლელია – კოსმეტოლოგი ნათია კუჭუხიძე

October 31, 2025
#OK! სილამაზის ხელოვნება, რომელიც ადამიანს უსმენს – თამარ დარჯანია
Health & Beauty

#OK! სილამაზის ხელოვნება, რომელიც ადამიანს უსმენს – თამარ დარჯანია

October 22, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ცნობილი ადამიანები, რომლებიც ინტრავენურ თერაპიას მიმართავენ

#OK! ცნობილი ადამიანები, რომლებიც ინტრავენურ თერაპიას მიმართავენ

December 29, 2022
#OK! 46 წლის პენელოპა კრუსი ესპანური InStyle-ისთვის

#OK! 46 წლის პენელოპა კრუსი ესპანური InStyle-ისთვის

April 20, 2021
#OK! ნუცა ბუზალაძის მორიგი წარმატება – მომღერალმა ამერიკულ კომპანიასთან კონტრაქტი გააფორმა!

#OK! ნუცა ბუზალაძის მორიგი წარმატება – მომღერალმა ამერიკულ კომპანიასთან კონტრაქტი გააფორმა!

May 8, 2023
#OK! ფაქტები Beyonce-ს შესახებ, რომელიც შესაძლოა არ იცოდეთ!

#OK! ფაქტები Beyonce-ს შესახებ, რომელიც შესაძლოა არ იცოდეთ!

September 4, 2021

კვირის ჰიტები

#OK! ნაბაკევიდან ბერლინამდე – ნათია თოდუა

#OK! ნაბაკევიდან ბერლინამდე – ნათია თოდუა

November 12, 2025
#OK! ვინ არის ნიუ-იორკის პირველი ლედი?

#OK! ვინ არის ნიუ-იორკის პირველი ლედი?

November 6, 2025
#OK! ინოვაციური მიდგომები თანამედროვე სტომატოლოგიაში – ირაკლი ჩაჩუას პროფესიული ხედვა

#OK! ინოვაციური მიდგომები თანამედროვე სტომატოლოგიაში – ირაკლი ჩაჩუას პროფესიული ხედვა

November 11, 2025
#OK! რეტროგრადული მერკური დაიწყო – რისი გაკეთება არ შეიძლება?

#OK! რეტროგრადული მერკური დაიწყო – რისი გაკეთება არ შეიძლება?

November 10, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები