• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Health & Beauty

#OK! რატომ გახდა ე.წ. ნიშური კოსმეტიკა პოპულარული?

December 29, 2021
საკითხავი დრო: 1 min read

ბაზარზე არსებული თანამედროვე ბრენდების მიერ წარმოებული კანის მოვლის საშუალებების ფართო ასორტიმენტმა განაპირობა ნიშური კოსმეტიკისადმი საზოგადოების დადებითი დამოკიდებულების ფორმირება. ვინაიდან ნიშური კოსმეტიკის მწარმოებლები გამჭვირვალობას არჩევენ მომხმარებლებთან ურთიერთობისას და აცნობენ თავიანთი პროდუქციის ინგრედიენტებს, ამ სახის კოსმეტიკის გაყიდვების რიცხვიც დღითი დღე იზრდება. მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ასეთი ტიპის ბრენდები განუწყვეტლივ მუშაობენ თავიანთი პროდუქციის განვითარებაზე, მოიხმარენ ბუნებრივ ან/და ბუნებრივთან თავსებად მასალებს და მუდმივად ცდილობენ ახლო კომუნიკაციის შენარჩუნებას საზოგადოებასთან, რათა შეიტყონ და შემდეგ გაითვალისწინონ მათი აზრი იმის შესახებ, რასაც აწარმოებენ.

 

აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ დღეს ერთ-ერთი მთავარი ტრენდი ე.წ. „სუფთა“ კანის მოვლის საშუალებების/კოსმეტიკის მწარმოებლების მიდგომაა, რომელმაც შეცვალა ბაზარი. ბაზრის განვითარებამ კი ხელი შეუწყო იმ ფაქტს, რომ საზოგადოებამ შეიტყო დიდი ტრადიციული ბრენდების პროდუქციის შემცველი ისეთი ნივთიერებების შესახებ, როგორიცაა ტოქსინები, ვაქცინები, აზბესტი და ჰორმონები. ამის პარალელურად კი ახალმა ნიშურმა ბრენდებმა დაიწყეს ბუნებრივი ინგრედიენტების გამოყენება, რამაც გაზარდა მათი პროდუქციისადმი მოთხოვნა.

მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ნიშური კოსმეტიკის ბრენდები ძალიან დიდ ყურადღებას აქცევენ თითოეულ ნიუანსს, რაც ხელს უწყობს იმას, რომ სწრაფად განვითარდნენ და იმუშაონ საკუთარი პროდუქციის გამრავალფეროვნებაზე. აღსანიშნავია ისიც, რომ სწორედ ამ მიზეზით ხშირად დიდ ბრენდებს ნიშური კოსმეტიკის მწარმოებელ ბრენდებთან კოლაბორაციის სურვილი უჩნდებათ.

ასევე გაეცანი

#OK! როგორ შევარჩიოთ ფიზიკური აქტივობა პიროვნული ნიშნებით? – ახალი კვლევები და საზაფხულო რჩევები
Health & Beauty

#OK! როგორ შევარჩიოთ ფიზიკური აქტივობა პიროვნული ნიშნებით? – ახალი კვლევები და საზაფხულო რჩევები

July 9, 2025
მომავლის სტომატოლოგია იქ, სადაც დეტალები განსაზღვრავს ხარისხს
Health & Beauty

მომავლის სტომატოლოგია იქ, სადაც დეტალები განსაზღვრავს ხარისხს

July 5, 2025
#OK! „ანალაინი“ –  უფრო მეტი, ვიდრე ესთეტიკური სილამაზე
Health & Beauty

#OK! „ანალაინი“ – უფრო მეტი, ვიდრე ესთეტიკური სილამაზე

July 5, 2025
#OK! იაპონური ,,Washoku” – კვების სტილი, როგორც დეპრესიის პრევენცია
Health & Beauty

#OK! იაპონური ,,Washoku” – კვების სტილი, როგორც დეპრესიის პრევენცია

July 3, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ჯონათან ანდერსონი პოდიუმს მიღმა

#OK! ჯონათან ანდერსონი პოდიუმს მიღმა

June 14, 2025
#OK! ევროპული სტანდარტის ქართული რძისა და ხორცპროდუქტების მაღაზია „მით ბოქსი“

#OK! ევროპული სტანდარტის ქართული რძისა და ხორცპროდუქტების მაღაზია „მით ბოქსი“

October 10, 2022
#OK! 18 იანვარს, ფრანგული პრემიუმ ნიშ ბრენდის, Compagnie de Provence-ის, პრეზენტაცია გაიმართა

#OK! 18 იანვარს, ფრანგული პრემიუმ ნიშ ბრენდის, Compagnie de Provence-ის, პრეზენტაცია გაიმართა

January 24, 2024
#OK! მენეჯერი – ნინო მერაბიშვილი

#OK! მენეჯერი – ნინო მერაბიშვილი

April 1, 2025

კვირის ჰიტები

#OK! ჩაანაცვლებს ხელოვნური ინტელექტი(AI) ადამიანს?

#OK! ჩაანაცვლებს ხელოვნური ინტელექტი(AI) ადამიანს?

July 9, 2025
#OK! რესტორანი „დანდიანა“ – ნეტარების საბადო, ბედნიერებისა და კმაყოფილების სინთეზი

#OK! რესტორანი „დანდიანა“ – ნეტარების საბადო, ბედნიერებისა და კმაყოფილების სინთეზი

July 8, 2025
#OK! როგორ გაქრა „მონა ლიზა“ ლუვრიდან? – “საუკუნის ქურდობის” ისტორია

#OK! როგორ გაქრა „მონა ლიზა“ ლუვრიდან? – “საუკუნის ქურდობის” ისტორია

July 5, 2025
#OK! 100 წლის შემდეგ სენაში ცურვა ნებადართულია –  პარიზი ოლიმპიადისთვის ემზადება

#OK! 100 წლის შემდეგ სენაში ცურვა ნებადართულია – პარიზი ოლიმპიადისთვის ემზადება

July 8, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები