• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Slider Area

#OK! პერვოლის ახალი კამპანია „დროის კაფსულის კოლექცია“ მდგრადი მოდის მხარდასაჭერად

February 12, 2025
საკითხავი დრო: 1 min read

მოგეხსენებათ, ტანსაცმლის სწრაფი და უხარისხო წარმოება ამავე ტანსაცმლის ნაგავსაყრელზე სწრაფად მოხვედრას იწვევს. სწრაფი მოდით გამოწვეულ დაბინძურებას კი დიდი გავლენა აქვს ეკოსისტემაზე. სწორედ ამიტომ, დღითიდღე იზრდება იმ ბრენდების რიცხვი, რომლებიც მდგრადი მოდის მხარდაჭერები ხდებიან. გარდა ბრენდებისა, ინდივიდებიც მიმართავენ მდგრადის მოდის სხვადასხვა ფორმას, ზოგიერთი ადამიანი უპირატესობას ანიჭებს ეკოლოგიურად დამზადებული სამოსის შეძენას, ზოგიც კი მეორად (ვინტაჟურ) სამოსზე აკეთებს არჩევანს. იმისთვის, რომ ჩვენმა სამოსმა რაც შეიძლება დიდხანს შეინარჩუნოს პირვანდელი სახე, „პერვოლის“ სარეცხი საშუალებები საუკეთესო არჩევანია.

 

 

„პერვოლის“, როგორც ბრენდის, ერთ-ერთი მთავარი ღირებულება ეკოსისტემაზე ზრუნვა და მდგრადი მოდის მხარდაჭერაა. სწორედ ეს ღირებულება აღმოჩნდა კომპანია FCB Artgroup Tbilisi-სა და „პერვოლის“ თანამშრომლობის საწინდარი. მათ ერთობლივ კამპანიას – „დროის კაფსულის კოლექციას“ დიდი გამოხმაურება მოჰყვა.

„თემა გლობალურად მნიშვნელოვანია, არაერთი კამპანიაც გვინახავს, ამიტომ ჩვენთვის მნიშვნელოვანი იყო ახალი პერსპექტივის დანახვა. ასე მივაგენით ინსაითს: ყველას გვაცვია მშობლის/ბებია-ბაბუის ტანსაცმელი, რომელსაც განსაკუთრებულად ვუფრთხილდებით. ვიფიქრეთ, საკუთარი გამოცდილება უფრო ემოციური იქნებოდა, ვიდრე ზოგადად პლანეტის შენარჩუნებაზე საუბარი. ამიტომ სპეციალურად კამპანიისთვის დამზადდა „დროის კაფსულის კოლექცია“, რომელიც, სწრაფი მოდისგან განსხვავებით, ისე შეიქმნა, რომ დროს გაუძლოს და სწორი მოვლის შემთხვევაში ჩვენმა შვილებმა, საყვარელმა ადამიანებმა ან თუნდაც სრულიად უცნობებმა, ათწლეულების შემდეგ მოირგონ“, – აღნიშნავენ FCB Artgroup Tbilisi-ს სააგენტოში.

აღსანიშნავია, რომ კამპანიის პოპულარიზაციისთვის შეირჩა ინფლუენსერები და ცნობილი სახეები – ის ადამიანები, ვინც „პერვოლის“ ღირებულებებს იზიარებენ და ატარებენ ისეთ სამოსს, რომელიც მშობლებისგან ან ბებია-ბაბუისგან ერგოთ. ვიდეორგოლებში მონაწილეობენ: დედა-შვილი კრისტი ყიფშიძე & ნატალია ყიფშიძე, დედა-შვილი ლაშა ფოქსი და მანანა ჭანტურია , ბებია-შვილიშვილი კირა ანდრონიკაშვილი და ლიკა ევგენიძე, მამა-შვილი გიორგი მახარაძე და ელენე მახარაძე და დედა-შვილი რუსკა მაყაშვილი და თამარ მაყაშვილი. ამ ვიდეოების მთავარი მესიჯი ტანსაცმელზე ზრუნვით გარემოზე ზრუნვაა. სამოსის სწორი მოვლით და დიდხანს შენარჩუნებით ჩვენ ვუფრთხილდეთ იმ ემოციებსა და ამბებს, რასაც ესა თუ ის სამოსი ატარებს და, რა თქმა უნდა, ამ ყველაფრით ჩვენი წვლილი შეგვაქვს გარემოს დაბინძურების შემცირებაში.

„ვიდეოებში ცნობილი ადამიანები ტანსაცმლის მოვლის ექსპერტების სამფლობელოში – სამრეცხაოში იმყოფებიან, სადაც მათი მშობლების ნივთების ამბავს ჰყვებიან და ისტორიებს აცოცხლებენ. ამ გზით შევეცადეთ საზოგადოებისთვის შეგვეხსენებინა, რომ ტანსაცმელი უბრალოდ, ნივთი არ არის და ის ისტორიას ატარებს. ჩვენთვის ასევე, მნიშვნელოვანია უკუკავშირი, ვიდეოებს დადებითი გამოხმაურება მოჰყვა. ამ კამპანით დაახლოებით 2მლნ-მდე ადამიანს მივაწვდინეთ ხმა, გავაცანით „პერვოლის“ ღირებულებები და იმედი გვაქვს, ამ ემოციური კომპონენტის დამატებით, მდგრადობისკენ ოდნავ მაინც ვუბიძგეთ“.

 

 

FCB Artgroup Tbilisi მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე პროფესიონალებითა და ახალგაზრდა ტალანტებით არის დაკომპლექტებული. კომპანიის მთავარი მიმართულება დიჯითალ და ინტეგრირებული კამპანიებია, რომელთა ფარგლებშიც მუშაობენ კრეატიულ კონცეფციაზე, ფოტო/ვიდეოგადაღებებზე, ბრენდირებასა და ცოცხალ კონტენტზე. სააგენტო ბრენდებს კრეატიულ, ახლებურ, რელევანტურ და, რაც მთავარია, მათზე მორგებულ გადაწყვეტებს სთავაზობს.

როგორც სააგენტოში აღნიშნავენ, 2024 წელი საკმაოდ წარმატებული და ნაყოფიერი იყო. კომპანიამ წარმატებით ითანამშრომლა რეგიონის წარმომადგენელ სხვა ოფისებთან (ყაზახეთი, უზბეკეთი, თურქეთი, აზერბაიჯანი, გერმანია, უკრაინა).

„2025 წელს გვსურს უფრო აქტიურად ვითანამშრომლოთ FCB Artgroup-ის რეგიონულ ოფისებთან, განსაკუთრებით: კრეატიული კონცეფციის, ვიდეოგადაღებებისა და ბრენდირების კუთხით. რაც, ვფიქრობთ, საინტერესო იქნება როგორც ქართული ბაზრისთვის, ასევე რეგიონული ბაზრისა და კრეატიული ინდუსტრიისთვის“, – ამბობენ სააგენტოში.

 

 

ტექსტი: სოფიო მალანია

ფოტო: Juda Khatia Psuturi

ასევე გაეცანი

#OK! ტექნოლოგიებში თითოეული ქალის ხმა ქმნის არა საკუთარ, არამედ სხვა ქალების წარმატებასაც – ინტერვიუ თათია კობერიძესთან
OK! მენეჯერი

#OK! ტექნოლოგიებში თითოეული ქალის ხმა ქმნის არა საკუთარ, არამედ სხვა ქალების წარმატებასაც – ინტერვიუ თათია კობერიძესთან

October 9, 2025
#OK! სავსემთვარეობა ვერძში – ვისი ცხოვრება შეიცვლება?
OK! News

#OK! სავსემთვარეობა ვერძში – ვისი ცხოვრება შეიცვლება?

October 7, 2025
#OK! ოქტომბრის ჰოროსკოპი ზოდიაქოს ყველა ნიშნისთვის
OK! News

#OK! ოქტომბრის ჰოროსკოპი ზოდიაქოს ყველა ნიშნისთვის

October 6, 2025
#OK! „მკაცრი დედა ვარ“ – ჯულია რობერტსი
OK! News

#OK! „მკაცრი დედა ვარ“ – ჯულია რობერტსი

October 7, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ტრაგიკულად გარდაცვლილი პოლ უოქერის ქალიშვილის დებიუტი მოდური ჟურნალის გარეკანზე

#OK! ტრაგიკულად გარდაცვლილი პოლ უოქერის ქალიშვილის დებიუტი მოდური ჟურნალის გარეკანზე

March 31, 2021
#OK! საჭირო რჩევები მოგზაურობის სწორად დასაგეგმად

#OK! საჭირო რჩევები მოგზაურობის სწორად დასაგეგმად

August 7, 2021
#OK! Rihanna-ს ქუჩის სტილი! მომღერალი სანტა-მონიკაში შენიშნეს!

#OK! Rihanna-ს ქუჩის სტილი! მომღერალი სანტა-მონიკაში შენიშნეს!

March 29, 2021
#OK! ემა უოტსონი Prada-ს ახალ კამპანიაში

#OK! ემა უოტსონი Prada-ს ახალ კამპანიაში

June 20, 2023

კვირის ჰიტები

#OK! ილონ მასკი დარჩენილი სიცოცხლის გატარებას და სიკვდილს მარსზე გეგმავს

#OK! ილონ მასკი დარჩენილი სიცოცხლის გატარებას და სიკვდილს მარსზე გეგმავს

October 2, 2025
# OK! „ვერ წარმოუდგენიათ, რომ ქალი ვარ“- ტილდა სუინტონი

# OK! „ვერ წარმოუდგენიათ, რომ ქალი ვარ“- ტილდა სუინტონი

October 8, 2025
#OK! „მკაცრი დედა ვარ“ – ჯულია რობერტსი

#OK! „მკაცრი დედა ვარ“ – ჯულია რობერტსი

October 7, 2025
#OK! სავსემთვარეობა ვერძში – ვისი ცხოვრება შეიცვლება?

#OK! სავსემთვარეობა ვერძში – ვისი ცხოვრება შეიცვლება?

October 7, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები