• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Fashion

#OK! მოდის ციფრული რევოლუცია – H&M კამპანიებში AI-ის მიერ შექმნილი მოდელების “ციფრულ ტყუპებს” გამოიყენებს

April 7, 2025
საკითხავი დრო: 1 min read

H&M აქტიურად  მუშაობს იმაზე, რომ AI-ის დახმარებით 30 მოდელის “ციფრული ტყუპი” შექმნას, რომლებსაც მოდელების ნებართვის საფუძველზე  მარკეტინგულ კამპანიებსა და სოციალურ მედიაში გამოიყენებს. ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებულ 30 მოდელთაგან ერთ-ერთი ქართველი მოდელის,  მატილდა გვარლიანის “ციფრული ტყუპი” იქნება.

 

აღნიშნული ინფორმაციის გავრცელებისთანავე შვედური ბრენდი კრიტიკის ქარცეცხლში გაეხვა. მსოფლიო მედიაში აქტიურად დაიწყეს საუბარი იმ საფრთხეებზე, რომლებიც ამ ფაქტს შეიძლება ახლდეს თან.   კრიტიკოსები შეშფოთებას გამოთქვამენ იმაზე, რომ შესაძლოა კონტრაქტები შეუმცირდეთ როგორც მოდელებსა და ფოტოგრაფებს, ისე თმის სტილისტებს და ვიზაჟისტებს – ადამიანებს, რომლებიც ფოტოსესიების ორგანიზებაში მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ.

H&M-ის წარმომადგენლის, ჰაკან ანდერსონის თქმით, კომპანია ჯერ პროექტის კვლევის ეტაპზეა:

„ჩვენ უბრალოდ ვიკვლევთ, რა არის შესაძლებელი,  ამას ვაკეთებთ ინდუსტრიის სხვა კრეატიულ სააგენტოებთან და თავად მოდელებთან მჭიდრო თანამშრომლობით . მათ აქვთ შესაძლებლობა  სრულად აკონტროლონ, თუ როდის იქნება გამოყენებული   თავიანთი ‘ციფრული ტყუპი’  და,  რა თქმა უნდა, მიიღებენ ანაზღაურებას მისი გამოყენებისთვის“ — განაცხადა მან.

H&M-ის მთავარი კრეატიული ოფიცერი, იორგენ ანდერსონი აღნიშნავს, რომ  კომპანია „ადამიანზე ორიენტირებულ მიდგომას“ შეინარჩუნებს ახალი ტექნოლოგიის დანერგვისას:

„H&M დაინტერესებულია  აღმოაჩინოს  ის  საშუალებები, თუ როგორ წარმადგინოს  მოდა ახალი, კრეატიული გზებით  და , ამავდროულად,  ახალი ტექნოლოგიებისგან მიიღოს სარგებელი, თუმცა, ამავდროულად, დარჩეს ერთგული ინდივიდუალური სტილის მიმართ”. 

 

ბრენდის წარმომადგენლები ამბობენ  იმასაც, რომ AI-ის მიერ გენერირებულ თითოეულ ფოტოს თან ექნება კონკრეტული ნიშანი, რომლის საშუალებითაც მარტივი გახდება მისი ამოცნობა. ამასთანავე, საზოგადოებისგან წამოსული კრიტიკის შემდეგ, H&M-ის გუნდმა აღნიშნა ისიც, რომ ისინი არ აპირებენ სრულად გააუქმონ  ცოცხალი ფოტოსესიები მოდელებთან.

აქტიურად საუბრობენ იმაზეც, რომ ხელოვნური ინტელექტის  გამოყენებას მოდის ინდუსტრიაში უარყოფითთან ერთად დადებითი შედეგებიც შეიძლება ჰქონდეს. როგორც აღნიშნავენ, AI-ის ჩართვა მოდის სფეროში  მოდელებს ხელს შეუწყობს თავიანთი დრო მეტად ეფექტურად გამოიყენონ- მათ ექნებათ საშუალება ონლაინ შეასრულონ თავიანთი საქმიანობა და  ქვეყნიდან ქვეყანაში ფრენასა და კასტინგებზე სიარულში ზედმეტი დრო არ დაკარგონ.

 

აღსანიშნავია ისიც,  რომ ნიუ-იორკში 2025 წლის ივნისში ძალაში შევა Fashion Workers Act — ახალი კანონი, რომელიც მიზნად ისახავს ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებასთან დაკავშირებული ზოგიერთი საკითხის მოგვარებას, კერძოდ,  ის უზრუნველყოფს მოდელების ანაზღაურების გამჭვირვალობას და კონტროლს მათ ციფრულ ორეულებზე.

სენატორი ბრედ ჰოილმენ-სიგალი, რომელიც კანონპროექტის ერთ-ერთი ავტორია, აცხადებს, რომ

„ეს შრომის კანონი დაიცავს მოდელებს ფინანსური ექსპულატაციისგან და იმისგან, რომ მათი ციფრული გამოსახულებები მათი ნებართვის გარეშე არ იქნას გამოყენებული.“

 

H&M არ არის ერთადერთი ბრენდი, რომელიც AI-ის აქტიურად ჩართვას აპირებს თავის საქმიანობაში, Hugo Boss-მა,   Levi’s-მა   და მსგავსმა ბრენდებმა ასევე დაიწყეს ხელოვნური ინტელექტის გამოყენება იმისათვის, რომ  თავიანთი მარკეტინგული კამპანიები მეტად მრავალფეროვანი გახდეს.

 

ასევე გაეცანი

#OK! KO-Kaia – დახვეწილი, ელეგანტური და ხარისხიანი სამოსის მრავალფეროვანი არჩევანი
Fashion

#OK! KO-Kaia – დახვეწილი, ელეგანტური და ხარისხიანი სამოსის მრავალფეროვანი არჩევანი

May 15, 2025
#OK! პედაგოგის პროფესია როგორც წიგნიერების, რწმენის და შინაგანი სიმშვიდის მაგალითი
Uncategorized

#OK! პედაგოგის პროფესია როგორც წიგნიერების, რწმენის და შინაგანი სიმშვიდის მაგალითი

May 13, 2025
#OK! Story – დალი კეკელიძე
OK! Story

#OK! Story – დალი კეკელიძე

May 13, 2025
#OK! ლა კლინიკ აკადემიის ახალი პროგრამა – დაეუფლე ყველაზე მოთხოვნად ბიუთი პროფესიებს 100%იანი დაფინანსებით
Health & Beauty

#OK! ლა კლინიკ აკადემიის ახალი პროგრამა – დაეუფლე ყველაზე მოთხოვნად ბიუთი პროფესიებს 100%იანი დაფინანსებით

May 13, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ტესტი: გამოიცანით ვარსკვლავი ვარცხნილობის მიხედვით!

June 12, 2021
#OK! ნიშური ბრენდები

#OK! ნიშური ბრენდები

April 5, 2022
#OK! განსხვავებული „თეატრი“ განსხვავებული არქიტექტურული კონცეფციით – ინტერვიუ მამუკა ჩხაიძესთან

#OK! განსხვავებული „თეატრი“ განსხვავებული არქიტექტურული კონცეფციით – ინტერვიუ მამუკა ჩხაიძესთან

June 5, 2023
#OK! “უსასრულო შესაძლებლობები, ცოცხალი ფორმები და კაშკაშა ფერები” – ზენდეია ვალენტინოს უახლეს კამპანიაში

#OK! “უსასრულო შესაძლებლობები, ცოცხალი ფორმები და კაშკაშა ფერები” – ზენდეია ვალენტინოს უახლეს კამპანიაში

February 21, 2022

კვირის ჰიტები

No Content Available
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები