მოდა და ინტერიერი ყოველთვის მჭიდრო კავშირში იყო ერთმანეთთან. მოდის სფეროს მსგავსად ინტერიერის დიზაინშიც დიდი მნიშვნელობა აქვს სეზონის ტენდენციებს. მოდა გამოხატავს საკუთარ თავს დროის მეშვეობით, რომელიც მუდმივად იცვლება. ორივე შემთხვევაში გამოვხატავთ საკუთარ თავს, ჩვენს ღირებულებებს, წარმოდგენებსა და ამბიციებს. სახლი ასახავს ჩვენს პიროვნებას, ისევე, როგორც ნებისმიერი სამოსის დიზაინი. ბოლო წლებია ინტერიერის დიზაინს კიდევ უფრო მეტი ყურადღება ეთმობა. ინფლუენსერები და ბლოგერები ყოველდღიურად აჩვენებენ გამომწერებს თავიანთ სახლებს და დეკორის დეტალებით იწონებენ თავს. პანდემიამაც ხელი შეუწყო ინტერიერის დიზაინის პოპულარობას, ვინაიდან შინ გამოკეტილ ხალხს ტანსაცმლის ყიდვის სურვილი აღარ ჰქონდა და ბევრი სახლის გაფორმებით ირთობდა თავს. შესაბამისად, არც მოდის ბრენდებმა დააყოვნეს და სამოსთან ერთად ინტერიერის ელემენტების შექმნაც დაიწყეს. თუმცა, მოდისა და ინტერიერის კოლაბორაცია უკვე დიდ დროს ითვლის. გთავაზობთ ჩვენს ფავორიტ Luxury-ბრენდებს, რომლებმაც ტანისამოსის შემდეგ ინტერიერის დიზაინშიც არანაკლებ დაიმკვიდრეს თავი.
VERSACE
საკულტო იტალიური ბრენდი Versace ინტერიერის სფეროში 1992 წელს შეიჭრა. ბრენდმა ტექსტილისა და ჭურჭლის შექმნით დაიწყო, შემდეგ კი მასიური ავეჯი, საწოლები, სავარძლები, სკამები და განათება დაამატა. Versace-ს ინტერიერი ბაროკოსა და ბერძნული სტილის ნაზავია. ბრენდის დომინანტი ფერები შავი, ოქროსფერი და თეთრი გახლავთ. რბილი ავეჯი და ბალიშები ძირითადად ხავერდის, აბრეშუმისა და ურბილესი კოტონისგან მზადდება.
HERMES
Hermes-ს უდავოდ გამორჩეული ადგილი უჭირავს ინტერიერის დიზაინის სფეროში. ბრენდი 2011 წლიდან ყველანაირ ავეჯსა და დეკორის ელემენტებს სთავაზობს მომხმარებელს. Hermes-ისთვის პირველი კოლექცია ინტერიერის სფეროს საკულტო დიზაინერებმა − Enzo Mari-მ, Antonio Citterio-მ და RDAI Studio-მ შექმნეს. Hermes-ის მთავარი უპირატესობა მისი უმაღლესი ხარისხია, რომელსაც დრო ვერაფერს აკლებს. ბრენდს ავეჯთან და დეკორის ელემენტებთან ერთად საკუთარი სამაგიდო თამაშებიც კი აქვს.
GUCCI DECOR
Gucci-მ თავისი ინტერიერის ხაზი 2017 წელს შექმნა. ბრენდის კრეატიული დირექტორი მაშინაც ალესანდრო მიკელე გახლდათ და მისმა კოლექციამ იმედგაცრუებული არავინ დატოვა. ავეჯისა და დეკორის დეტალებში ხშირად იხილავთ ბრენდის ტანსაცმლის მსგავს ვინტაჟურ პრინტებსა და ფაქტურებს. Gucci Decor მოიცავს სკამებს, მაგიდებს, კომოდებს, ბალიშებს, შპალერებს, სანთლებს, რომლებზეც ყოველთვის იგრძნობა იტალიური გავლენა. ცხოველისა და ფერადი ყვავილების პრინტები Gucci-ს სავიზიტო ბარათია.
ARMANI/CASA
Armani, როგორც ბრენდი, 1975 წელს შეიქმნა და ყოველწლიურად უფრო და უფრო პოპულარული ხდებოდა. მოდის სფეროში უზომო წარმატებამ ბრენდის კრეატიულ დირექტორს, გენიალურ ჯორჯო არმანის 2004 წელს ინტერიერის ხაზის გაკეთებაც გადააწყვეტინა. დღეს კი არაერთი მდიდრული სასტუმრო, ეგზოტიკური ვილა, კერძო თვითმფრინავი და იახტა სწორედ Armani-ს ავეჯით, განათებითა და ხალიჩებით არის გაწყობილი. Armani Casa-ს ფილოსოფია სიმარტივე, მინიმალისტური სტილი, სწორი ხაზები და იდეალური პროპორციებია.
BOTTEGA VENETA
Bottega Veneta-ს ინტერიერის პირველი პროდუქტი გახლდათ სკამი, რომელიც 2006 წელს ბრენდის იმდროინდელმა კრეატიულმა დიზაინერმა − ტომას მაიერმა შექმნა. სწორედ აქედან დაიწყო Bottega Veneta-ს ფრთების გაშლა ინტერიერის სფეროში. ახლა უკვე ბრენდის ხაზი ძალიან მრავალფეროვანია და თითქმის ყველა სახის ავეჯსა და დეკორის ელემენტებს მოიცავს. ფოლადი, მუხა, მარმარილო, მინა, ბრინჯაო − ეს ის მასალებია, რომლისგანაც ბრენდი თავის დახვეწილ კოლექციებს ამზადებს. ორიგინალური დიზაინითა და დამახასიათებელი სტილით მაშინვე ამოიცნობთ Bottega-ს მოდელებს. ძალიან მოთხოვნადია Bottega Veneta-ს ტენდენციური ჭურჭელიც.
DOLCE & GABBANA
მოდის იტალიურმა სახლმა Dolce & Gabbana-მ თავისი პირველი დეკორის ხაზი გასულ წელს გამოუშვა და სადებიუტო კოლექცია შთამბეჭდავ Alta Moda-ს შოუზე წარადგინა. ფერადი კოლექცია ოთხ მოტივზე იყო აგებული: ხმელთაშუა ზღვის სილურჯე, კარეტო, ლომი და ზებრა. ოთხივე თემატიკა სხვადასხვა სტილს მოიაზრებს და შესაბამისად, Dolce & Gabbana Casa-ს ყველა გემოვნების ადამიანის დაკმაყოფილება შეუძლია. ბრენდის ტანსაცმლის ხაზის მსგავსად, მისი ინტერიერის დიზაინიც ენერგიული, ქალური და თამამია.
უნდა აღინიშნოს 2018 წელს Dolce & Gabbana-სა და Smeg-ის კოლაბორაციაც, რომლის ფარგლებში სამზარეულოს ტექნიკის სპეციალური ხაზი შეიქმნა. Salone de Mobile-ისთვის კი სიცილიური თემატიკით 100 მაცივარი ხელით მოხატეს.
