• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Health & Beauty

#OK! რატომ გახდა ე.წ. ნიშური კოსმეტიკა პოპულარული?

December 29, 2021
საკითხავი დრო: 1 min read

ბაზარზე არსებული თანამედროვე ბრენდების მიერ წარმოებული კანის მოვლის საშუალებების ფართო ასორტიმენტმა განაპირობა ნიშური კოსმეტიკისადმი საზოგადოების დადებითი დამოკიდებულების ფორმირება. ვინაიდან ნიშური კოსმეტიკის მწარმოებლები გამჭვირვალობას არჩევენ მომხმარებლებთან ურთიერთობისას და აცნობენ თავიანთი პროდუქციის ინგრედიენტებს, ამ სახის კოსმეტიკის გაყიდვების რიცხვიც დღითი დღე იზრდება. მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ასეთი ტიპის ბრენდები განუწყვეტლივ მუშაობენ თავიანთი პროდუქციის განვითარებაზე, მოიხმარენ ბუნებრივ ან/და ბუნებრივთან თავსებად მასალებს და მუდმივად ცდილობენ ახლო კომუნიკაციის შენარჩუნებას საზოგადოებასთან, რათა შეიტყონ და შემდეგ გაითვალისწინონ მათი აზრი იმის შესახებ, რასაც აწარმოებენ.

 

აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ დღეს ერთ-ერთი მთავარი ტრენდი ე.წ. „სუფთა“ კანის მოვლის საშუალებების/კოსმეტიკის მწარმოებლების მიდგომაა, რომელმაც შეცვალა ბაზარი. ბაზრის განვითარებამ კი ხელი შეუწყო იმ ფაქტს, რომ საზოგადოებამ შეიტყო დიდი ტრადიციული ბრენდების პროდუქციის შემცველი ისეთი ნივთიერებების შესახებ, როგორიცაა ტოქსინები, ვაქცინები, აზბესტი და ჰორმონები. ამის პარალელურად კი ახალმა ნიშურმა ბრენდებმა დაიწყეს ბუნებრივი ინგრედიენტების გამოყენება, რამაც გაზარდა მათი პროდუქციისადმი მოთხოვნა.

მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ნიშური კოსმეტიკის ბრენდები ძალიან დიდ ყურადღებას აქცევენ თითოეულ ნიუანსს, რაც ხელს უწყობს იმას, რომ სწრაფად განვითარდნენ და იმუშაონ საკუთარი პროდუქციის გამრავალფეროვნებაზე. აღსანიშნავია ისიც, რომ სწორედ ამ მიზეზით ხშირად დიდ ბრენდებს ნიშური კოსმეტიკის მწარმოებელ ბრენდებთან კოლაბორაციის სურვილი უჩნდებათ.

ასევე გაეცანი

#OK! როგორ შევარჩიოთ ფიზიკური აქტივობა პიროვნული ნიშნებით? – ახალი კვლევები და საზაფხულო რჩევები
Health & Beauty

#OK! როგორ შევარჩიოთ ფიზიკური აქტივობა პიროვნული ნიშნებით? – ახალი კვლევები და საზაფხულო რჩევები

July 9, 2025
მომავლის სტომატოლოგია იქ, სადაც დეტალები განსაზღვრავს ხარისხს
Health & Beauty

მომავლის სტომატოლოგია იქ, სადაც დეტალები განსაზღვრავს ხარისხს

July 5, 2025
#OK! „ანალაინი“ –  უფრო მეტი, ვიდრე ესთეტიკური სილამაზე
Health & Beauty

#OK! „ანალაინი“ – უფრო მეტი, ვიდრე ესთეტიკური სილამაზე

July 5, 2025
#OK! იაპონური ,,Washoku” – კვების სტილი, როგორც დეპრესიის პრევენცია
Health & Beauty

#OK! იაპონური ,,Washoku” – კვების სტილი, როგორც დეპრესიის პრევენცია

July 3, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! როგორ ატარებენ კორტნი კარდაშიანი და ტრევის ბარკერი თაფლობის თვეს

#OK! როგორ ატარებენ კორტნი კარდაშიანი და ტრევის ბარკერი თაფლობის თვეს

May 24, 2022
#OK! “ღმერთო, გთხოვ ჩვენი ოჯახი კვლავ გააერთიანე” – ქანიე “იე” უესტი ინსტაგრამზე ყოფილი მეუღლის და შვილების ფოტოებს აქვეყნებს

#OK! “ღმერთო, გთხოვ ჩვენი ოჯახი კვლავ გააერთიანე” – ქანიე “იე” უესტი ინსტაგრამზე ყოფილი მეუღლის და შვილების ფოტოებს აქვეყნებს

February 10, 2022
#OK! INSTA INSPIRATION – მარიამ კუხალაშვილი

#OK! INSTA INSPIRATION – მარიამ კუხალაშვილი

July 20, 2023
#OK! საქართველო ჩემი მეორე სამშობლოა – დარპან პრაშერი

#OK! საქართველო ჩემი მეორე სამშობლოა – დარპან პრაშერი

December 27, 2024

კვირის ჰიტები

#OK! პატარა იდეები საზღვრების გარეშე

#OK! პატარა იდეები საზღვრების გარეშე

July 12, 2025
#OK! „ველით ყველას ღიმილით, სითბოთი და იმ გემოვნებით, რაც ყოველთვის გამოგვარჩევდა“ – ბარ-რესტორანი „პაოლო“

#OK! „ველით ყველას ღიმილით, სითბოთი და იმ გემოვნებით, რაც ყოველთვის გამოგვარჩევდა“ – ბარ-რესტორანი „პაოლო“

July 8, 2025
#OK! სატურნის რეტროგრადი ვერძში და თევზებში  გადავიდა –  რა უნდა გავითვალისწინოთ?

#OK! სატურნის რეტროგრადი ვერძში და თევზებში გადავიდა – რა უნდა გავითვალისწინოთ?

July 11, 2025
#OK! ამბებად მოყოლილი კულინარია „სთორიში“

#OK! ამბებად მოყოლილი კულინარია „სთორიში“

July 8, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები