14 ივლისს, ,,კასტელო”-ს ინტერიერულ სივრცეში ახალი ექსკლუზიური ბრენდის LIU-JO LIVING COLLECTION-ის ოფიციალური წარდგენა მოხდა. აღნიშნული ბრენდის პროექტ მენეჯერი Luca BRIGANTI და კომპანიის წარმომადგენლი Artur FEDENKO ქართველ დიზაინერებს შეხვდნენ.
გარდა შოურუმის კრეატიული ექსპოზიციის პრეზენტაციისა, დამსწრე საზოგადოებამ კორპორატიული ფილმიც ნახა, რომელმაც მოგვითხრო კომპანიის ევოლუციის მნიშვნელოვანი ეტაპებისა და მოდის ინდუსტრიიდან ავეჯის სეგმენტში გენედური ტრანსფორმაციის პროცესზე.
შეხვედრა მნიშვნელოვანი იყო საინფორმაციო თვალსაზრისითაც, “კასტელო”-ს მენეჯერებს მიეწოდათ ინფორმაცია კომპანიის საწარმოო სიმძლავრეების, სამომავლო გეგმების, წარმოების ვადებისა და ზოგადად ფეშენ ინდუსტრიის ბოლოდროინდელი ტრენდსეტერის LIU-JO GLOBAL-ის შესახებ.
დღეიდან, Castello-ს მომხმარებელთათვის LIU-JO LIVING-ის მიმზიდველი და მოქნილი საფასო პოლიტიკიდან გამომდინარე, ხელმისაწვდომი ხდება ისეთი ფეშენ დიზაინი, კომფორტი და ლუქსი, რომლის უფლებასაც თავის კლიენტებს აძლევდნენ მხოლოდ მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული “ჰაიენდის” მწარმოებლები, ვინაიდან მათი დიდი ნაწილი სწორედ LIU-JO LIVING-ის 70.000 კვ.მეტრის ქარხანაში ამზადებს დღემდე პროდუქციას.
აღსანიშნავია, რომ ,,კასტელოს” თანამშრომლობს ისეთ ცნობილ იტალიურ ბრენდებთან, როგორებიც არიან: ReflexAngelo, Hessentia – Cornelio Cappellini, Arketipo, Moroso, Diesel Living და სხვ. თითოეული ბრენდის ავეჯი კი ,,კასტელოს” შოურუმშია წარმოდგენილი.
შეგახსენებთ, რომ ავეჯის და აქსესუარების მულტიბრენდული შოურუმი Castello არის წამყვანი იტალიური ავეჯის მწარმოებელი კომპანიების ოფიციალური დილერი და რითეილერი საქართველოში, რომელიც ქართულ ბაზარზე 2018 წლის დეკემბრიდან ოპერირებს. ის მომხმარებელს სთავაზობს მუდმივად განახლებად ტრენდულ და ექსკლუზიურ კოლექციებს – ავეჯის, ექსკლუზიური შპალერის, კედლის ინსტალაციების, აქსესუარებისა და განათების სეგმენტში.