• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Fashion
LONDON, ENGLAND - APRIL 03: A general view of the 'Mary Quant' exhibition, sponsored by King's Road, at the Victoria & Albert Museum from April 6 2019 to 16 February 2020, on April 3, 2019 in London, England. (Photo by Nicky J Sims/Getty Images)

LONDON, ENGLAND - APRIL 03: A general view of the 'Mary Quant' exhibition, sponsored by King's Road, at the Victoria & Albert Museum from April 6 2019 to 16 February 2020, on April 3, 2019 in London, England. (Photo by Nicky J Sims/Getty Images)

#OK! როცა ბიზნესი იპყრობს ხელოვნებას

February 26, 2021
საკითხავი დრო: 1 min read

ბიზნესი, რომელშიც არ დევს განსაკუთრებული და განსხვავებული იდეა, არ არის მორგებული სიახლეზე და განცვიფრებაზე, უსარგებლოა, ხოლო იმ შემთხვევაში, თუ გაამართლებს, აქვს ძალიან პატარა ვადა.

ნებისმიერ ბიზნესს, რომელიც წლების განმავლობაში ვითარდება და გადადის თაობიდან თაობაზე, აქვს იდეალურად მორგებული და შემუშავებული გეგმა, ფილოსოფია, რომელსაც ემსახურება. მაგრამ ბიზნესი, რომელიც მხოლოდ მოგებაზეა ორიენტირებული, მგონია, რომ იმ ემოციას, ცხოვრების სტილსა და სრულ ჰარმონიას ვერ გაძლევს, იმიტომ, რომ მოგებული თანხა არ არის ის, რითაც შენ სრულყოფილად ისიამოვნებ. ფული ყოველთვის იმდენი უნდა გქონდეს, რომ მან არ გმართოს, მაგრამ ქონებას საკმაოდ სერიოზული მართვა სჭირდება, რადგან ამ დროს აუცილებლად არსებობს ბევრი ადამიანი, რომელიც ეცდება მოგატყუოს.

ვფიქრობ, რაც უფრო ბევრი ფული გაქვს, მით ნაკლებად ჰარმონიული ხარ. ეს ჩემი აზრია. შესაძლოა ბევრ ფულს ფლობდე და ამ ფულის შოვნით სიამოვნება გქონდეს მიღებული. აი, მაშინ უკვე რეალიზებული ხარ. ეს ადამიანს ყოველთვის ეტყობა.

 

NEW YORK – SEPTEMBER 9: Models look at a camera backstage at the Gottex Spring 2006 fashion show during Olympus Fashion Week at Bryant Park September 9, 2005 in New York City. (Photo by Mat Szwajkos/Getty Images)

 

რა თანხასა და რა სახის სიმდიდრეზეც უნდა იყოს საუბარი, თუ პიროვნებად ვერ შედექი, ეს ყოველთვის ჩანს. სხვათა შორის, ეს ძალიან ხშირად ემართებათ იმ ადამიანებს, რომლებსაც წამდაუწუმ ვაწყდებით ინსტაგრამზე. ისინი აფიშირებენ, თუ რა საფასო პოლიტიკის ტანსაცმელს ატარებენ, და ეს ძალიან დიდი კომპლექსია. ადამიანები, რომლებიც საფასო პოლიტიკას ვერ ეწევიან თავისი ფინანსური მდგომარეობით, ხშირ შემთხვევაში ზეგავლენის ქვეშ ექცევიან ეგრეთ წოდებული ფეიქ-ნივთებით. ისინი ვიღაცებისთვის ცხოვრობენ. მაგალითად, თუ რომელიღაც პერსონამ კონკრეტული ბრენდის ჩანთა ვერ შეიძინა, მიიჩნევს, რომ რეალიზებული არ არის, მას სტატუსი არ აქვს. ეს ხომ სასაცილოა.

ძალიან დიდი დოზით რეკლამირდება ნებისმიერი ინფორმაცია, განსაკუთრებით კი ის ყველაფერი, რაც მოდის ტენდენციებთან არის დაკავშირებული. მათ შორის, ვარცხნილობიდან დაწყებული, ტანსაცმლით, ფეხსაცმლით, აქსესუარებით, მაკიაჟით დამთავრებული. ადამიანები ყველაფრის პირდაპირ კოპირებას აკეთებენ და არ ფიქრობენ, რამდენად ახლოსაა ეს მათ პიროვნებასთან. მესმის ამ ადამიანების, იმიტომ, რომ იმდენად დიდ პროპაგანდას უწევენ კონკრეტულ სილუეტს, ფერს, ნივთს თუ ფაქტურას, რომ შენდაუნებურად გებეჭდება ტვინში და შესაძლოა არც ფიქრობდე, ისე შეიძინო ესა თუ ის ნივთი და ატარო ძალიან დიდი სიამოვნებით. ეს ის შემთხვევაა, როდესაც შენი თავის მოსმენა არ გიყვარს, ზედაპირულად უყურებ ყველაფერს და აკეთებ პირდაპირ კოპირებას.

ხელოვნურია ნებისმიერი ქმედება, რაც შენს შინაგან ჰარმონიას არღვევს და ვერ ითავისებ ბოლომდე, ამიტომ შენდაუნებურად გიწევს მუდმივი თამაში. თითქოს ითავისებ მანერას, საუბარს, კითხულობ წიგნებს, რომელიც ტრენდულია და რომელსაც ყველა კითხულობს. გაცვია ის, რაც ყველას, ვიზუალურად აკმაყოფილებ ან იბრძვი იმისთვის, რომ როგორც ყველა, ისე გამოიყურებოდე, ცხოვრობდე ან ილუზია შექმნა, რომ ეს ნამდვილად ასეა.

 

LONDON, ENGLAND – APRIL 03: A general view of the ‘Mary Quant’ exhibition, sponsored by King’s Road, at the Victoria & Albert Museum from April 6 2019 to 16 February 2020, on April 3, 2019 in London, England. (Photo by Nicky J Sims/Getty Images)

 

დღესდღეობით ინტერნეტი იძლევა იმის საშუალებას, რომ თვითონ მოიგონო საკუთარი ისტორია, შეცვალო შენი ვიზუალი, შეიქმნა შენი სამყარო, შეცვალო ფონები, ვარცხნილობა შინიდან გაუსვლელად; მოიგონო საკუთარი ცხოვრება და ამაშიც ალბათ არის გარკვეული ხიბლი. ახალი თაობის ახალი გამოწვევაა ინტერნეტცხოვრება, რომელიც არანაირ კავშირში არაა რეალობასთან.

აქედან გამომდინარე, მიმაჩნია, რომ ადამიანი უნდა იყოს ის, ვინც სინამდვილეშია, არ უნდა მოექცეს საზოგადოების ზეგავლენის ქვეშ. სწორედ ეს სძენს ყველა ჩვენგანს ინდივიდუალიზმს.

ასევე გაეცანი

#OK! ვინ შეცვლის დემნას? – ბალენსიაგას ახალი დირექტორის შესახებ
Fashion

#OK! ვინ შეცვლის დემნას? – ბალენსიაგას ახალი დირექტორის შესახებ

July 7, 2025
#OK! დიზაინერი ფერმერების ოჯახიდან – სიმონ პორტე ჟაკმუსის წარმატების ისტორია
Fashion

#OK! დიზაინერი ფერმერების ოჯახიდან – სიმონ პორტე ჟაკმუსის წარმატების ისტორია

July 5, 2025
#OK! ჯონათან ანდერსონი პოდიუმს მიღმა
Fashion

#OK! ჯონათან ანდერსონი პოდიუმს მიღმა

June 14, 2025
#OK! KO-Kaia – დახვეწილი, ელეგანტური და ხარისხიანი სამოსის მრავალფეროვანი არჩევანი
Fashion

#OK! KO-Kaia – დახვეწილი, ელეგანტური და ხარისხიანი სამოსის მრავალფეროვანი არჩევანი

May 15, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ვარსკვლავები Wimbledon-ის ჩემპიონატზე და პრინცესა შარლოტას სადებიუტო გამოჩენა ტურნირის სტუმართა შორის

#OK! ვარსკვლავები Wimbledon-ის ჩემპიონატზე და პრინცესა შარლოტას სადებიუტო გამოჩენა ტურნირის სტუმართა შორის

July 17, 2023
#OK! “იტალიური სილამაზე” – მონიკა ბელუჩის 18 წლის ქალიშვილი დევა კასელი Dolce & Gabbana-ს ახალ კამპანიაში

#OK! “იტალიური სილამაზე” – მონიკა ბელუჩის 18 წლის ქალიშვილი დევა კასელი Dolce & Gabbana-ს ახალ კამპანიაში

May 30, 2023
#OK! სალომე ღვინიაშვილისა და ზურა ხიზანიშვილს ქორწინების 17 წელი

#OK! სალომე ღვინიაშვილისა და ზურა ხიზანიშვილს ქორწინების 17 წელი

October 7, 2022
მასკულინობა და ფემინურობა არსებობს ქალში, ისევე როგორც მამაკაცში”- პრადას 2021 წლის შემოდგომა/ზამთრის READY-TO-WEAR კოლექცია

მასკულინობა და ფემინურობა არსებობს ქალში, ისევე როგორც მამაკაცში”- პრადას 2021 წლის შემოდგომა/ზამთრის READY-TO-WEAR კოლექცია

March 4, 2021

კვირის ჰიტები

მრავალპროფილური კარიერა – მოდელი ნათია შელეგია საკუთარ პროფესიულ განვითარებაზე

მრავალპროფილური კარიერა – მოდელი ნათია შელეგია საკუთარ პროფესიულ განვითარებაზე

July 16, 2025
#OK! 90-იანების Bixie –  2025 წლის ზაფხულის ყველაზე ტრენდული ვარცხნილობა

#OK! 90-იანების Bixie – 2025 წლის ზაფხულის ყველაზე ტრენდული ვარცხნილობა

July 11, 2025
#OK! 22 წელი სილამაზის სფეროში:  მეგი კამლაძისა და დავით დეკანოზიშვილის წარმატების ისტორია

#OK! 22 წელი სილამაზის სფეროში: მეგი კამლაძისა და დავით დეკანოზიშვილის წარმატების ისტორია

July 10, 2025
#OK! ვინ არის ბირკინის ორიგინალი ჩანთის ახალი მფლობელი?

#OK! ვინ არის ბირკინის ორიგინალი ჩანთის ახალი მფლობელი?

July 14, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები