ე.წ. ნიშური ბრენდების, კოსმეტიკისა და სუნამოების მიმართ ინტერესი ყოველდღიურად იზრდება, გაყიდვების რიცხვიც დღითი დღე ზემოთ მიიწევს, რაც გარკვეულწილად ბაზარზე არსებული თანამედროვე ბრენდების მიერ წარმოებული პროდუქციის ფართო ასორტიმენტმა განაპირობა.
ნიშური ბრენდების მწარმოებლები გამჭვირვალობას არჩევენ მომხმარებლებთან ურთიერთობისას და თავიანთი პროდუქციის ინგრედიენტებს აცნობენ. მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ასეთი ტიპის ბრენდები განუწყვეტლივ მუშაობენ თავიანთი პროდუქციის განვითარებაზე, მოიხმარენ ბუნებრივ ან/და ბუნებრივთან თავსებად მასალებს და მუდმივად ცდილობენ ახლო კომუნიკაციის შენარჩუნებას საზოგადოებასთან, რათა შეიტყონ და შემდეგ გაითვალისწინონ მათი აზრი იმის შესახებ, რასაც აწარმოებენ.
ბაზრის განვითარებამ ხელი შეუწყო იმ ფაქტს, რომ საზოგადოებამ შეიტყო დიდი ტრადიციული ბრენდების პროდუქციის შემცველი ისეთი ნივთიერებების შესახებ, როგორიცაა ტოქსინები, ვაქცინები, აზბესტი და ჰორმონები. ამის პარალელურად კი ახალმა ნიშურმა ბრენდებმა დაიწყეს ბუნებრივი ინგრედიენტების გამოყენება, რამაც გაზარდა მათი პროდუქციისადმი მოთხოვნა.
მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ნიშური კოსმეტიკის ბრენდები ძალიან დიდ ყურადღებას აქცევენ თითოეულ ნიუანსს, რაც ხელს უწყობს იმას, რომ სწრაფად განვითარდნენ და იმუშაონ საკუთარი პროდუქციის გამრავალფეროვნებაზე. აღსანიშნავია, რომ სწორედ ამ მიზეზით ხშირად დიდ ბრენდებს ნიშური კოსმეტიკის მწარმოებელ ბრენდებთან კოლაბორაციის სურვილი უჩნდებათ. უნდა ითქვას, რომ ნიშური ბრენდები წარმოებს მცირე რაოდენობით და არ რეკლამირდება ისეთი დიდი დოზით, როგორც ამას სხვა ცნობილი ბრენდები აკეთებენ.
ნიშური სუნამოები გამოირჩევა გამყოლი სურნელით და ინდივიდუალიზმით, რაც უამრავ ემოციას იწვევს ადამიანში და პირველსავე წუთიდან ნუსხავს გარშემომყოფებს. შეფუთვა შედარებით მოკრძალებულად და მინიმალისტურად გამოიყურება. თუმცა, რასაკვირველია ეს არ ეხება ყველა ნიშურ ბრენდს, რადგან ზოგიერთი სუნამო ჩამოსხმულია ისეთ ბოთლში, რომელიც სურნელთან ერთად დასამახსოვრებელიც იქნება ნებისმიერი ჩვენგანისთვის.