• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Fashion
Process of making perfumes

Process of making perfumes

#OK! ნიშური ბრენდები

April 5, 2022
საკითხავი დრო: 1 min read

ე.წ. ნიშური ბრენდების, კოსმეტიკისა და სუნამოების მიმართ ინტერესი ყოველდღიურად იზრდება, გაყიდვების რიცხვიც დღითი დღე ზემოთ მიიწევს, რაც გარკვეულწილად ბაზარზე არსებული თანამედროვე ბრენდების მიერ წარმოებული პროდუქციის ფართო ასორტიმენტმა განაპირობა.

ნიშური ბრენდების მწარმოებლები გამჭვირვალობას არჩევენ მომხმარებლებთან ურთიერთობისას და თავიანთი პროდუქციის ინგრედიენტებს აცნობენ. მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ასეთი ტიპის ბრენდები განუწყვეტლივ მუშაობენ თავიანთი პროდუქციის განვითარებაზე, მოიხმარენ ბუნებრივ ან/და ბუნებრივთან თავსებად მასალებს და მუდმივად ცდილობენ ახლო კომუნიკაციის შენარჩუნებას საზოგადოებასთან, რათა შეიტყონ და შემდეგ გაითვალისწინონ მათი აზრი იმის შესახებ, რასაც აწარმოებენ.

ბაზრის განვითარებამ ხელი შეუწყო იმ ფაქტს, რომ საზოგადოებამ შეიტყო დიდი ტრადიციული ბრენდების პროდუქციის შემცველი ისეთი ნივთიერებების შესახებ, როგორიცაა ტოქსინები, ვაქცინები, აზბესტი და ჰორმონები. ამის პარალელურად კი ახალმა ნიშურმა ბრენდებმა დაიწყეს ბუნებრივი ინგრედიენტების გამოყენება, რამაც გაზარდა მათი პროდუქციისადმი მოთხოვნა.

 

მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ნიშური კოსმეტიკის ბრენდები ძალიან დიდ ყურადღებას აქცევენ თითოეულ ნიუანსს, რაც ხელს უწყობს იმას, რომ სწრაფად განვითარდნენ და იმუშაონ საკუთარი პროდუქციის გამრავალფეროვნებაზე. აღსანიშნავია, რომ სწორედ ამ მიზეზით ხშირად დიდ ბრენდებს ნიშური კოსმეტიკის მწარმოებელ ბრენდებთან კოლაბორაციის სურვილი უჩნდებათ. უნდა ითქვას, რომ ნიშური ბრენდები წარმოებს მცირე რაოდენობით და არ რეკლამირდება ისეთი დიდი დოზით, როგორც ამას სხვა ცნობილი ბრენდები აკეთებენ.

ნიშური სუნამოები გამოირჩევა გამყოლი სურნელით და ინდივიდუალიზმით, რაც უამრავ ემოციას იწვევს ადამიანში და პირველსავე წუთიდან ნუსხავს გარშემომყოფებს. შეფუთვა შედარებით მოკრძალებულად და მინიმალისტურად გამოიყურება. თუმცა, რასაკვირველია ეს არ ეხება ყველა ნიშურ ბრენდს, რადგან ზოგიერთი სუნამო ჩამოსხმულია ისეთ ბოთლში, რომელიც სურნელთან ერთად დასამახსოვრებელიც იქნება ნებისმიერი ჩვენგანისთვის.

 

ასევე გაეცანი

#OK! ვინტაჟური ტანსაცმელი − პიროვნების ორიგინალურად გამოხატვის საშუალება
Fashion

#OK! ვინტაჟური ტანსაცმელი − პიროვნების ორიგინალურად გამოხატვის საშუალება

August 7, 2025
#OK მე-20 საუკუნის ქართველი ქალები ევროპული მოდის ინდუსტრიაში
Fashion

#OK მე-20 საუკუნის ქართველი ქალები ევროპული მოდის ინდუსტრიაში

August 2, 2025
#OK! 90-იანი წლების სუპერმოდელების ოქროს ერა
Fashion

#OK! 90-იანი წლების სუპერმოდელების ოქროს ერა

July 31, 2025
#OK! პირველი ფერადკანიანი ტრანსგენდერი ქალი, რომელიც Sports Illustrated Swimsuit-ის გარეკანზე მოხვდა
Fashion

#OK! პირველი ფერადკანიანი ტრანსგენდერი ქალი, რომელიც Sports Illustrated Swimsuit-ის გარეკანზე მოხვდა

July 17, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ნუცა ბუზალაძის მორიგი ცეცხლოვანი შესრულება American Idol-ზე!

#OK! ნუცა ბუზალაძის მორიგი ცეცხლოვანი შესრულება American Idol-ზე!

April 18, 2023
#OK! „პაოლო“ – სისადავე და ელეგანტურობა, რომელსაც კერძების პიკანტური არომატი ამრავალფეროვნებს

#OK! „პაოლო“ – სისადავე და ელეგანტურობა, რომელსაც კერძების პიკანტური არომატი ამრავალფეროვნებს

June 9, 2024
#OK! “მე ვთქვი კი და შემდეგ ერთმანეთის სისხლი დავლიეთ” – მეგან ფოქსი და MGK დაინიშნნენ

#OK! “მე ვთქვი კი და შემდეგ ერთმანეთის სისხლი დავლიეთ” – მეგან ფოქსი და MGK დაინიშნნენ

January 21, 2022
#OK! 10 ვარსკვლავი, რომელიც მერწყულის ნიშნის ქვეშ არის დაბადებული

#OK! 10 ვარსკვლავი, რომელიც მერწყულის ნიშნის ქვეშ არის დაბადებული

January 25, 2023

კვირის ჰიტები

#OK! პამელა ანდერსონის ტრანსფორმაცია 90-ანებიდან დღემდე

#OK! პამელა ანდერსონის ტრანსფორმაცია 90-ანებიდან დღემდე

August 7, 2025
#OK! “სილამაზის იდეალური მაჩვენებლები” – როგორები იქნებოდნენ ვარსკვლავები “ოქროს კვეთის” პროპორციების მიხედვით

#OK! “სილამაზის იდეალური მაჩვენებლები” – როგორები იქნებოდნენ ვარსკვლავები “ოქროს კვეთის” პროპორციების მიხედვით

August 8, 2025
#OK! Love4Kids – პროექტი, რომელიც შშმ ბავშვებს ოცნებებს უხდენს და დაუვიწყარ დღესასწაულებს ჩუქნის

#OK! Love4Kids – პროექტი, რომელიც შშმ ბავშვებს ოცნებებს უხდენს და დაუვიწყარ დღესასწაულებს ჩუქნის

August 5, 2025
#OK! ვინტაჟური ტანსაცმელი − პიროვნების ორიგინალურად გამოხატვის საშუალება

#OK! ვინტაჟური ტანსაცმელი − პიროვნების ორიგინალურად გამოხატვის საშუალება

August 7, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები