• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Fashion
Process of making perfumes

Process of making perfumes

#OK! ნიშური ბრენდები

April 5, 2022
საკითხავი დრო: 1 min read

ე.წ. ნიშური ბრენდების, კოსმეტიკისა და სუნამოების მიმართ ინტერესი ყოველდღიურად იზრდება, გაყიდვების რიცხვიც დღითი დღე ზემოთ მიიწევს, რაც გარკვეულწილად ბაზარზე არსებული თანამედროვე ბრენდების მიერ წარმოებული პროდუქციის ფართო ასორტიმენტმა განაპირობა.

ნიშური ბრენდების მწარმოებლები გამჭვირვალობას არჩევენ მომხმარებლებთან ურთიერთობისას და თავიანთი პროდუქციის ინგრედიენტებს აცნობენ. მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ასეთი ტიპის ბრენდები განუწყვეტლივ მუშაობენ თავიანთი პროდუქციის განვითარებაზე, მოიხმარენ ბუნებრივ ან/და ბუნებრივთან თავსებად მასალებს და მუდმივად ცდილობენ ახლო კომუნიკაციის შენარჩუნებას საზოგადოებასთან, რათა შეიტყონ და შემდეგ გაითვალისწინონ მათი აზრი იმის შესახებ, რასაც აწარმოებენ.

ბაზრის განვითარებამ ხელი შეუწყო იმ ფაქტს, რომ საზოგადოებამ შეიტყო დიდი ტრადიციული ბრენდების პროდუქციის შემცველი ისეთი ნივთიერებების შესახებ, როგორიცაა ტოქსინები, ვაქცინები, აზბესტი და ჰორმონები. ამის პარალელურად კი ახალმა ნიშურმა ბრენდებმა დაიწყეს ბუნებრივი ინგრედიენტების გამოყენება, რამაც გაზარდა მათი პროდუქციისადმი მოთხოვნა.

 

მნიშვნელოვანია ისიც, რომ ნიშური კოსმეტიკის ბრენდები ძალიან დიდ ყურადღებას აქცევენ თითოეულ ნიუანსს, რაც ხელს უწყობს იმას, რომ სწრაფად განვითარდნენ და იმუშაონ საკუთარი პროდუქციის გამრავალფეროვნებაზე. აღსანიშნავია, რომ სწორედ ამ მიზეზით ხშირად დიდ ბრენდებს ნიშური კოსმეტიკის მწარმოებელ ბრენდებთან კოლაბორაციის სურვილი უჩნდებათ. უნდა ითქვას, რომ ნიშური ბრენდები წარმოებს მცირე რაოდენობით და არ რეკლამირდება ისეთი დიდი დოზით, როგორც ამას სხვა ცნობილი ბრენდები აკეთებენ.

ნიშური სუნამოები გამოირჩევა გამყოლი სურნელით და ინდივიდუალიზმით, რაც უამრავ ემოციას იწვევს ადამიანში და პირველსავე წუთიდან ნუსხავს გარშემომყოფებს. შეფუთვა შედარებით მოკრძალებულად და მინიმალისტურად გამოიყურება. თუმცა, რასაკვირველია ეს არ ეხება ყველა ნიშურ ბრენდს, რადგან ზოგიერთი სუნამო ჩამოსხმულია ისეთ ბოთლში, რომელიც სურნელთან ერთად დასამახსოვრებელიც იქნება ნებისმიერი ჩვენგანისთვის.

 

ასევე გაეცანი

#OK! ჯონათან ანდერსონი პოდიუმს მიღმა
Fashion

#OK! ჯონათან ანდერსონი პოდიუმს მიღმა

June 14, 2025
#OK! KO-Kaia – დახვეწილი, ელეგანტური და ხარისხიანი სამოსის მრავალფეროვანი არჩევანი
Fashion

#OK! KO-Kaia – დახვეწილი, ელეგანტური და ხარისხიანი სამოსის მრავალფეროვანი არჩევანი

May 15, 2025
#INSTA INSPIRATION – სალომე ტოშკუა
Fashion

#INSTA INSPIRATION – სალომე ტოშკუა

April 11, 2025
#OK! Unique Fashion Show პარიზი 2025 – ადგილი, სადაც ხელოვნება სცდება საზღვრებს
Fashion

#OK! Unique Fashion Show პარიზი 2025 – ადგილი, სადაც ხელოვნება სცდება საზღვრებს

April 7, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! “სწორად შერჩეული მაკიაჟი ბედნიერს მხდის, რადგან ამ დროს ვგრძნობ, რომ ლამაზი ვარ” – ჯესიკა ჩესტეინი

#OK! “სწორად შერჩეული მაკიაჟი ბედნიერს მხდის, რადგან ამ დროს ვგრძნობ, რომ ლამაზი ვარ” – ჯესიკა ჩესტეინი

March 24, 2024
#OK! გურამ შეროზია აუტსაიდერია – პრაიმ ჰაუსის ყველაზე კონკურენტუნარიანი მონაწილეები ერთმანეთის პირისპირ

#OK! გურამ შეროზია აუტსაიდერია – პრაიმ ჰაუსის ყველაზე კონკურენტუნარიანი მონაწილეები ერთმანეთის პირისპირ

November 14, 2022
#OK! ინტერვიუ კომპანია „საქართველოს გლობალური ჯანდაცვის ჯგუფის“ დირექტორთან – ლიკა ფიფიასთან

#OK! ინტერვიუ კომპანია „საქართველოს გლობალური ჯანდაცვის ჯგუფის“ დირექტორთან – ლიკა ფიფიასთან

October 7, 2024
#OK! ბედნიერებაა, როდესაც პაციენტი კმაყოფილია და ამას გულწრფელად გამოხატავს  ინტერვიუ ექიმ-კოსმეტოლოგებთან

#OK! ბედნიერებაა, როდესაც პაციენტი კმაყოფილია და ამას გულწრფელად გამოხატავს ინტერვიუ ექიმ-კოსმეტოლოგებთან

June 5, 2023

კვირის ჰიტები

#OK! რა ხდება გონებაში ,,სქროლვის” დროს?

#OK! რა ხდება გონებაში ,,სქროლვის” დროს?

June 23, 2025
#OK!  გიორგი ფოცხიშვილის მორიგი ტრიუმფი ჰოლანდიაში

#OK! გიორგი ფოცხიშვილის მორიგი ტრიუმფი ჰოლანდიაში

June 24, 2025
#OK! „წიგნებს მანამდე არ ვკითხულობდი, სანამ ამ როლზე არ ამიყვანეს” – რას კითხულობენ ჰოლივუდის ვარსკვლავები?

#OK! „წიგნებს მანამდე არ ვკითხულობდი, სანამ ამ როლზე არ ამიყვანეს” – რას კითხულობენ ჰოლივუდის ვარსკვლავები?

June 23, 2025
#OK! სტეფანე

#OK! სტეფანე

June 22, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები