ჟივონშის კრეატიულმა დირექტორმა მეთიუ უილიამსმა ბრენდის 2021 წლის შემოდგომა/ზამთრის READY-TO-WEAR კოლექცია ციფრულ ფორმატში წარადგინა. ” არ ვარ სტრატეგიული ადამიანი, დღის ბოლოს ყოველთვის ვბრუნდები იმ ინსტინქტისკენ, რაც მსურს, იმედია მომხმარებელსაც მოსწონს ის, რაც მე მომწონს.” კოლექციაში ხშირი იყო გრაფიკული და ინტენსიული სილუეტები, ჰიპერ-ტაქტილური ტექსტურა და სკულპტურული ხასიათის აქსესუარები, რომელიც დიზაინერის თქმით “სენსუალური ხასიათისაა” და ქალის ძლიერი მხარეების დემონსტრაციას ისახავს მიზნად.