• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Fashion

#OK! განსაკუთრებული ისტორიის მქონე სამოსი ბრენდისგან „შავდია“

March 5, 2021
საკითხავი დრო: 1 min read

ბრენდი „შავდია“ ქართულ ბაზარზე 4 წლის წინ გამოჩნდა და მას შემდეგ თავის მომხმარებლებს ანებივრებს განსაკუთრებული ისტორიის, შინაარსისა და ხარისხის სამოსით, რომელიც ისეთივე განსხვავებულია, როგორც საზოგადოების გემოვნება და შეხედულება მოდის შესახებ. აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით, OK! გაესაუბრა ბრენდის დამფუძნებელსა და დიზაინერს, ელენე შავდიას.

 

გვიამბეთ თქვენი საქმიანობის შესახებ.

ბრენდი „შავდია“ დაახლოებით 4 წლის წინ შეიქმნა. სამოსზე დავიტანეთ ქართული ხელოვნებისა და კულტურის ელემენტები, რომლებიც შევეცადე, გამეცოცხლებინა და ყოველდღიურობაში გადმომეტანა. ჩვენს სამოსს მხოლოდ ერთი ან ორი სეზონისთვის არ ყიდულობენ. შესაბამისად, ამ ნივთებს მათ გარდერობში განსაკუთრებული ადგილი უჭირავს, რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია. მე, ალბათ, მხოლოდ იმ შემთხვევაში გადავიხდიდი თანხას ამა თუ იმ ნივთში, თუ ის რაღაცას ნიშნავს ან გულისხმობს, და არ არის შექმნილი ერთი სეზონისთვის ან ერთი კონკრეტული ტრენდისთვის. ჩვენი ამოცანა იყო და არის, რეალურად ხელმისაწვდომი გავხადოთ ხარისხიანი და განსხვავებული სამოსი, რომელიც მის ფესვებთან და ისტორიასთან ახლოს იქნებოდა. ჩვენ არ გვინდოდა ადამიანებს სცმოდათ სამოსი, რომელიც არანაირი აზრის მატარებელი არ იქნებოდა.

 

როგორია ადამიანი, რომლისთვისაც სამოსს ქმნით?

პირადად მე შემოქმედებითი პროცესისთვის მაკლია დრო, რომელიც ძალიან მნიშვნელოვანია, რადგან როდესაც გძინავს, სხვა აკეთებს. მოდის სფერო თითქოს აიძულეს, ცოტა კომერციულიც გამხდარიყო, თუმცა მიუხედავად ამისა, დიზაინერებს შეუძლიათ კომერციისგან გამიჯვნა. ვცდილობთ, თითოეულ კოლექციაში მრავალფეროვანი სილუეტები და სხვადასხვა სტილი წარმოვადგინოთ. ჩვენი მომხმარებლებიც, შესაბამისად, ერთმანეთისგან განსხვავებული ტიპაჟები არიან. ვფიქრობ, კოლექცია მრავალფეროვანი უნდა იყოს და შემდეგ ადამიანი თავად მიხვდეს, რა არის კონკრეტულად მისთვის განკუთვნილი. გადამწყვეტი მაინც ადამიანის ხასიათია. სამოსი ხასიათს უნდა მოერგოს. ის Look-ი უნდა შევარჩიოთ, რომელიც ყველაზე მეტად შეეფერება პიროვნებას. კოლექციები საშუალებას აძლევს მომხმარებელს, ხაზი გაუსვას მის ინდივიდუალიზმს, ხოლო ფერები და სტილი, ყოველთვის განწყობისა და სიტუაციის შესატყვისი უნდა იყოს.

რას ფიქრობთ თანამედროვე მოდის ინდუსტრიაზე?

ყველა ადამიანი მოდას თავისებურად აღიქვამს. აქ ახალს ვერაფერს ვიტყვი, გარდა იმისა, რომ ჩვენ ყველას გვჭირდება ცოტათი მობილიზება, რადგან თუ ჩამორჩებით მოვლენებს, ფეხს ვერ აუწყობთ და ცოტათი მაინც ვერ გაუსწრებთ მას, თქვენს ადგილს დაკარგავთ ამ სამყაროში. ჩვენ ვცხოვრობთ სამყაროში, რომელიც ძალიან აჩქარდა, გარშემო დიდი შესაძლებლობები მოიპოვება, მით უმეტეს დღეს − 21-ე საუკუნეში. მიუხედავად ამ ყველაფრისა, ჩნდება განცდა, თითქოს ადამიანებმა უფრო ნაკლები იციან, უფრო ნაკლებს სწავლობენ. მთავარია, ადამიანებს ესმოდეთ იმ ნივთების ღირებულება და საჭიროება, რომელსაც იძენენ, რატომ არის ესა თუ ის ნივთი ზუსტად ისეთი, როგორიც არის და რატომ ღირს ის თანხა, რაც მასში გადაიხადეს. ჩვენ გვესმის, რომ ადამიანებს სჭირდებათ შედარებით იაფი და ხელმისაწვდომი ტანსაცმელი, მაგრამ არა ამდენი, რადგან ის თუ შედარებით ნაკლები იწარმოება, უკეთესი ხარისხის იქნება და შესაბამისად, უფრო დიდხანსაც მოვიხმართ. მის შემქმნელს კი შედარებით მეტს გადაუხდიან, რაც მისი პასუხისმგებლობის დონესა და მონდომებას გაზრდის. ამდენად, ჩვენ გვსურდა შეგვექმნა სამოსი, რომელსაც თავისი ისტორია ექნებოდა.

 

თქვენი აზრით, რა სჭირდება ქალს პროფესიული მიზნის მისაღწევად?

უპირველეს ყოვლისა, რასაც უნდა აკეთებდეთ, თუ თქვენთვის ბედნიერება არ მოაქვს, დაანებეთ თავი. ესა თუ ის პროფესია სიამოვნებას თუ არ გგვრით, სჯობს შეიცვალოთ. მეორე − შრომა, შრომა და კიდევ შრომა. უშრომელად და ღამეების თენების გარეშე, არაფერი გამოდის. ასევე, თქვენი შრომა თუ დროში ნაყოფიერი არაა, ესე იგი რაღაცას არასწორად აკეთებთ, რადგან როდესაც გძინავთ, სხვა აკეთებს. დაბოლოს, თუ თქვენ ჩათვლით, რომ ყველაფერს მიაღწიეთ ცხოვრებაში, მაშინ დარწმუნებული იყავით − თქვენი კარიერა დასრულებულია. ყოველთვის უნდა ეცადოთ გაიზარდოთ არა მარტო პროფესიულად, არამედ პიროვნულადაც. ყოველთვის უნდა შეეცადოთ მოუსმინოთ სხვას და გააანალიზოთ – განსაკუთრებით, თუ ეს აზრები თქვენს კლიენტებს ეკუთვნით. უნდა შეეცადოთ წარმოიდგინოთ საკუთარი თავი მათ ადგილას და უნდა იყოთ ძალიან ცნობისმოყვარე. უნდა გაინტერესებდეთ ყველაფერი, განსაკუთრებით ის, რაც თქვენს პროფესიას ეხება. ქალები უფრო გავძლიერდებით, თუ მეტად გავუზიარებთ ჩვენს გამოცდილებას და მხარში დავუდგებით ერთმანეთს. თავდაჯერებულობასთან და პიროვნულ სიძლიერესთან ერთად, გულწრფელობა და გარშემომყოფთა მოტივაციით ინსპირირება ლიდერი ქალებისათვის საჭირო ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი კომპონენტია.

 

ტექსტი: მარიამ მთივლიშვილი

ფოტო: ლაშა ღუღუნიშვილი

ასევე გაეცანი

#INSTA INSPIRATION – სალომე ტოშკუა
Fashion

#INSTA INSPIRATION – სალომე ტოშკუა

April 11, 2025
#OK! Unique Fashion Show პარიზი 2025 – ადგილი, სადაც ხელოვნება სცდება საზღვრებს
Fashion

#OK! Unique Fashion Show პარიზი 2025 – ადგილი, სადაც ხელოვნება სცდება საზღვრებს

April 7, 2025
#OK! მოდის ციფრული რევოლუცია – H&M კამპანიებში AI-ის მიერ შექმნილი მოდელების “ციფრულ ტყუპებს” გამოიყენებს
Fashion

#OK! მოდის ციფრული რევოლუცია – H&M კამპანიებში AI-ის მიერ შექმნილი მოდელების “ციფრულ ტყუპებს” გამოიყენებს

April 7, 2025
#OK! VOGUE-ის პირველი ქართველი ფოტოგრაფი – დავით გიორგაძე VOGUE Adria-ის გარეკანის ავტორია
Fashion

#OK! VOGUE-ის პირველი ქართველი ფოტოგრაფი – დავით გიორგაძე VOGUE Adria-ის გარეკანის ავტორია

April 1, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ბავშვი, რომელსაც თანატოლები აბულინგებდნენ, ჰოლივუდში მიიწვიეს

#OK! ბავშვი, რომელსაც თანატოლები აბულინგებდნენ, ჰოლივუდში მიიწვიეს

January 12, 2023
#OK! „ჩემს ცხოვრებაში საუკეთესო ქალბატონს ვულოცავ დაბადების დღეს“ – რუსკა მაყაშვილის შვილი იუბილარია!

#OK! „ჩემს ცხოვრებაში საუკეთესო ქალბატონს ვულოცავ დაბადების დღეს“ – რუსკა მაყაშვილის შვილი იუბილარია!

May 24, 2023
#OK! რა უპირატესობები აქვს საკრუიზო მოგზაურობას

#OK! 3 გამორჩეული ფილმი დასამახსოვრებელი სიუჟეტით

February 4, 2023
#OK! ლალი გუშიკაშვილის მიერ მომზადებული სტეიკი

#OK! ლალი გუშიკაშვილის მიერ მომზადებული სტეიკი

December 4, 2021

კვირის ჰიტები

#OK! სოფიო სურმავა წარმატებულ პროფესიულ მიღწევებსა და მოღვაწეობაზე

#OK! სოფიო სურმავა წარმატებულ პროფესიულ მიღწევებსა და მოღვაწეობაზე

May 6, 2025
#OK! თავისუფლება უფლებაა

#OK! თავისუფლება უფლებაა

May 8, 2025
#OK! ცხოვრების კულინარიული რეცეპტი – თიკა ჯამბურიას ტრანსფორმაციის გზა

#OK! ცხოვრების კულინარიული რეცეპტი – თიკა ჯამბურიას ტრანსფორმაციის გზა

May 9, 2025
OK! მასპინძელი – ლემონსი

OK! მასპინძელი – ლემონსი

May 6, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები