• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Fashion

#OK! რატომ გაიზარდა მოთხოვნა ბრენდული პროდუქციის ასლებზე?

April 4, 2021
საკითხავი დრო: 1 min read

დღევანდელ სამყაროში და რეალობაში ბრენდების მნიშვნელობას ძალიან დიდი დატვირთვა მიენიჭა, თუმცა ვინაიდან, უამრავ ადამიანს არ გააჩნია შესაძლებლობა, შესწვდეს ბრენდების მიერ შემოთავაზებულ მაღალ ფასებს, საზოგადოება ავტომატურად ცდილობს საამისოდ ხელმისაწვდომი საშუალებები აღმოაჩინოს, ანუ ყალბ პროდუქციას მიმართოს. როდესაც ადამიანს უჩნდება სურვილი, ფეხი აუწყოს მოდის სიახლეებს, სიყალბის საშუალებით ახორციელებს ამას, თუმცა რამდენად ზუსტიც უნდა იყოს ბრენდის ასლი, ფსიქოლოგიურად, ეს შენაძენი არ უტოლდება ორიგინალის შეძენის განცდებს. ამისდა მიუხედავად, საზოგადოების ძალიან დიდი ნაწილისთვის პრესტიჟი ხარისხზე უპირატესია.

იცოდით, რომ ყალბი პროდუქციის წარმოება უძველესი დროიდან იღებს დასაბამს? სხვადასხვა ბრენდის პროდუქციას ძალიან მალე გამოუჩნდა ანალოგები და იმ დროიდან მოყოლებული, ეს პროცესი ევოლუციის სხვადასხვა ეტაპს გადიოდა. ყალბი პროდუქციის ყველაზე დიდი პროცენტი ჩინეთში იწარმოება, ეს მსოფლიოში გავრცელებული ფაქტია და ისიც ყველამ კარგად იცის, რომ ყალბი საქონელი აქტიურად იყიდება მსოფლიოს გარშემო სხვადასხვა მაღაზიასა თუ შოურუმში. არც საქართველოა გამონაკლისი. ძალიან ბევრ მაღაზიას შევხვდებით, სადაც ბრენდ-ასლებს შეიძენთ. რეალურად, მოტყუებული არავინ არის − ყველა საკუთარი სურვილით იტყუებს თავს.

 

 

რა განაპირობებს ყალბი პროდუქციისადმი ინტერესის განსაკუთრებულ ზრდას? რასაკვირველია, ეკონომიკური კრიზისი და საზოგადოების შემოსავლის შემცირება. სწორედ ამიტომ გაიზარდა მოთხოვნა ბრენდული პროდუქციის ასლებზე. პროდუქტის შეძენის პროცესში, დაბალი ფასი მთავარი განმსაზღვრელი ფაქტორია, რადგანაც მომხმარებელს თანხის დაზოგვის საშუალება ეძლევა.

ისიც ყველამ კარგად ვიცით, რომ სხვადასხვა ბრენდის მიერ შემოთავაზებული პროდუქციის აქტუალობა მხოლოდ ერთი სეზონის განმავლობაში გრძელდება, ახალგაზრდა ადამიანებს კი, რასაკვირველია არ აქვს იმის საშუალება, რომ ყველა სეზონზე შემოთავაზებულ ტრენდებს აუწყონ ფეხი, ამიტომ ისინი ამ მოთხოვნილებას ყალბი პროდუქციით იკმაყოფილებენ.

 

ასევე გაეცანი

#OK! ვინტაჟური ტანსაცმელი − პიროვნების ორიგინალურად გამოხატვის საშუალება
Fashion

#OK! ვინტაჟური ტანსაცმელი − პიროვნების ორიგინალურად გამოხატვის საშუალება

August 7, 2025
#OK მე-20 საუკუნის ქართველი ქალები ევროპული მოდის ინდუსტრიაში
Fashion

#OK მე-20 საუკუნის ქართველი ქალები ევროპული მოდის ინდუსტრიაში

August 2, 2025
#OK! 90-იანი წლების სუპერმოდელების ოქროს ერა
Fashion

#OK! 90-იანი წლების სუპერმოდელების ოქროს ერა

July 31, 2025
#OK! პირველი ფერადკანიანი ტრანსგენდერი ქალი, რომელიც Sports Illustrated Swimsuit-ის გარეკანზე მოხვდა
Fashion

#OK! პირველი ფერადკანიანი ტრანსგენდერი ქალი, რომელიც Sports Illustrated Swimsuit-ის გარეკანზე მოხვდა

July 17, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ამბებად მოყოლილი კულინარია „სთორიში“

#OK! ამბებად მოყოლილი კულინარია „სთორიში“

July 8, 2025
#OK! პერიზ ჰილტონის გლამურული იმიჯი: ვარსკვლავი Self-Portrait-ის კაბას Valentino-ს ფეხსაცმელს უხამებს!

#OK! პერიზ ჰილტონის გლამურული იმიჯი: ვარსკვლავი Self-Portrait-ის კაბას Valentino-ს ფეხსაცმელს უხამებს!

July 21, 2021
#OK! ნახვამდის „ნაპოლი“ – ხვიჩა კვარაცხელიას ემოციური ვიდეომიმართვა

#OK! ნახვამდის „ნაპოლი“ – ხვიჩა კვარაცხელიას ემოციური ვიდეომიმართვა

June 17, 2025
#OK! ტესტი: რამდენად კარგად იცნობ მაღალ მოდას

#OK! ტესტი: რამდენად კარგად იცნობ მაღალ მოდას

February 19, 2022

კვირის ჰიტები

#OK! პირველი კადრიდან პროფესიულ სამყარომდე – გვანცა ახალაიას გზა ფოტოგრაფიაში

#OK! პირველი კადრიდან პროფესიულ სამყარომდე – გვანცა ახალაიას გზა ფოტოგრაფიაში

August 8, 2025
#OK!  10 ქვეყანა, რომლებსაც ყველაზე განსხვავებული საქორწილო ტრადიციები აქვთ

#OK! 10 ქვეყანა, რომლებსაც ყველაზე განსხვავებული საქორწილო ტრადიციები აქვთ

August 6, 2025
#OK! “სიამაყე და ცრურწმენა” ეკრანებზე ახალი შემადგენლობით ბრუნდება

#OK! “სიამაყე და ცრურწმენა” ეკრანებზე ახალი შემადგენლობით ბრუნდება

August 5, 2025
#OK! პამელა ანდერსონის ტრანსფორმაცია 90-ანებიდან დღემდე

#OK! პამელა ანდერსონის ტრანსფორმაცია 90-ანებიდან დღემდე

August 7, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები