უკვე იმდენი ხანია, რაც სოციალური მედიის “ინფლუენსერები” ეგრეთწოდებულ „კულტურულ ძალას“ წარმოადგენენ, რომ რთულია 21-ე საუკუნის წარმოდგენა მათ გარეშე.
სიტყვა ინფლუენსერი ადრეულ წლებში არ არსებობდა, Twitter-ს ძალიან ცოტა ადამიანი მოიხმარდა, ინსტაგრამი კი მხოლოდ 2010 წლის ოქტომბერში ამოქმედდა.
ჰოლივუდის ვარსკვლავებმა, სპორტსმენებმა და შოუბიზნესის წარმომადგენლებმა ისარგებლეს სწრაფად განვითარებადი სოციალური მედიისა და პერსონალური ბრენდინგის სამყაროთი და ნამდვილი იმპერია შექმნეს, რომლებითაც დღეს მილიონიბით დოლარს გამოიმუშავებენ, პარალელურად კი საკუთარ იმიჯს აკონტროლებენ.
2021 წელს კრიშტიანუ რონალდუ გახდა პირველი ადამიანი, რომელმაც ინსტაგრამზე 300 მილიონ გამომწერს მიაღია. 2021 წელს სპორტსმენმა ისტორიაში პირველად 400 მილიონ გამომწერს მიაღწია, 2022 წლის ნოემბერში კი 500 მილიონს, წელს კი, შეგვიძლია თავისუფლად ვთქვათ, რომ სოციალურ მედიაში კრიშტიანუს კონკურენტი არ ჰყავს.
ამჟამად მას უკვე 600 მილიონი გამომწერი ჰყავს.
იხილეთ ასევე: