• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Fashion

#OK! რატომ გაიზარდა მოთხოვნა ბრენდული პროდუქციის ასლებზე?

April 4, 2021
საკითხავი დრო: 1 min read

დღევანდელ სამყაროში და რეალობაში ბრენდების მნიშვნელობას ძალიან დიდი დატვირთვა მიენიჭა, თუმცა ვინაიდან, უამრავ ადამიანს არ გააჩნია შესაძლებლობა, შესწვდეს ბრენდების მიერ შემოთავაზებულ მაღალ ფასებს, საზოგადოება ავტომატურად ცდილობს საამისოდ ხელმისაწვდომი საშუალებები აღმოაჩინოს, ანუ ყალბ პროდუქციას მიმართოს. როდესაც ადამიანს უჩნდება სურვილი, ფეხი აუწყოს მოდის სიახლეებს, სიყალბის საშუალებით ახორციელებს ამას, თუმცა რამდენად ზუსტიც უნდა იყოს ბრენდის ასლი, ფსიქოლოგიურად, ეს შენაძენი არ უტოლდება ორიგინალის შეძენის განცდებს. ამისდა მიუხედავად, საზოგადოების ძალიან დიდი ნაწილისთვის პრესტიჟი ხარისხზე უპირატესია.

იცოდით, რომ ყალბი პროდუქციის წარმოება უძველესი დროიდან იღებს დასაბამს? სხვადასხვა ბრენდის პროდუქციას ძალიან მალე გამოუჩნდა ანალოგები და იმ დროიდან მოყოლებული, ეს პროცესი ევოლუციის სხვადასხვა ეტაპს გადიოდა. ყალბი პროდუქციის ყველაზე დიდი პროცენტი ჩინეთში იწარმოება, ეს მსოფლიოში გავრცელებული ფაქტია და ისიც ყველამ კარგად იცის, რომ ყალბი საქონელი აქტიურად იყიდება მსოფლიოს გარშემო სხვადასხვა მაღაზიასა თუ შოურუმში. არც საქართველოა გამონაკლისი. ძალიან ბევრ მაღაზიას შევხვდებით, სადაც ბრენდ-ასლებს შეიძენთ. რეალურად, მოტყუებული არავინ არის − ყველა საკუთარი სურვილით იტყუებს თავს.

 

 

რა განაპირობებს ყალბი პროდუქციისადმი ინტერესის განსაკუთრებულ ზრდას? რასაკვირველია, ეკონომიკური კრიზისი და საზოგადოების შემოსავლის შემცირება. სწორედ ამიტომ გაიზარდა მოთხოვნა ბრენდული პროდუქციის ასლებზე. პროდუქტის შეძენის პროცესში, დაბალი ფასი მთავარი განმსაზღვრელი ფაქტორია, რადგანაც მომხმარებელს თანხის დაზოგვის საშუალება ეძლევა.

ისიც ყველამ კარგად ვიცით, რომ სხვადასხვა ბრენდის მიერ შემოთავაზებული პროდუქციის აქტუალობა მხოლოდ ერთი სეზონის განმავლობაში გრძელდება, ახალგაზრდა ადამიანებს კი, რასაკვირველია არ აქვს იმის საშუალება, რომ ყველა სეზონზე შემოთავაზებულ ტრენდებს აუწყონ ფეხი, ამიტომ ისინი ამ მოთხოვნილებას ყალბი პროდუქციით იკმაყოფილებენ.

 

ასევე გაეცანი

#OK! ვინ შეცვლის დემნას? – ბალენსიაგას ახალი დირექტორის შესახებ
Fashion

#OK! ვინ შეცვლის დემნას? – ბალენსიაგას ახალი დირექტორის შესახებ

July 7, 2025
#OK! დიზაინერი ფერმერების ოჯახიდან – სიმონ პორტე ჟაკმუსის წარმატების ისტორია
Fashion

#OK! დიზაინერი ფერმერების ოჯახიდან – სიმონ პორტე ჟაკმუსის წარმატების ისტორია

July 5, 2025
#OK! ჯონათან ანდერსონი პოდიუმს მიღმა
Fashion

#OK! ჯონათან ანდერსონი პოდიუმს მიღმა

June 14, 2025
#OK! KO-Kaia – დახვეწილი, ელეგანტური და ხარისხიანი სამოსის მრავალფეროვანი არჩევანი
Fashion

#OK! KO-Kaia – დახვეწილი, ელეგანტური და ხარისხიანი სამოსის მრავალფეროვანი არჩევანი

May 15, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! “ჰარის ვაფრთხილებდი, რომ მეგანი მის ცხოვრებას დაანგრევს,” – თომას მარკლი

#OK! “ჰარის ვაფრთხილებდი, რომ მეგანი მის ცხოვრებას დაანგრევს,” – თომას მარკლი

August 10, 2021
#OK! KEBURIA ლონდონის მოდის კვირეულზე

#OK! KEBURIA ლონდონის მოდის კვირეულზე

February 23, 2025
#OK! ზიხარ – ხელნაკეთი ნატურალური ხის ავეჯი

#OK! ზიხარ – ხელნაკეთი ნატურალური ხის ავეჯი

May 5, 2022
#OK! მაიკო წერეთლის სარედაქტორო სვეტი OK!-ის დეკემბრის ნომრისთვის

#OK! მაიკო წერეთლის სარედაქტორო სვეტი OK!-ის იანვრის ნომრისთვის

February 18, 2025

კვირის ჰიტები

#OK! „ქუთაისი ინნ“ –  სასტუმრო ახალი გამოწვევებით

#OK! „ქუთაისი ინნ“ – სასტუმრო ახალი გამოწვევებით

July 12, 2025
#OK! ვინ შეცვლის დემნას? – ბალენსიაგას ახალი დირექტორის შესახებ

#OK! ვინ შეცვლის დემნას? – ბალენსიაგას ახალი დირექტორის შესახებ

July 7, 2025
#OK! „მაისის ეზოს“ მთავარი სიახლე მუდმივი განვითარების სურვილია, არ ვაპირებთ ერთ ადგილზე გაჩერებას

#OK! „მაისის ეზოს“ მთავარი სიახლე მუდმივი განვითარების სურვილია, არ ვაპირებთ ერთ ადგილზე გაჩერებას

July 10, 2025
#OK! 90-იანების Bixie –  2025 წლის ზაფხულის ყველაზე ტრენდული ვარცხნილობა

#OK! 90-იანების Bixie – 2025 წლის ზაფხულის ყველაზე ტრენდული ვარცხნილობა

July 11, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები