“ვგრძნობ, რომ ამ კოლექციებით წიგნს ვწერ. ეს არის უწყვეტი ლოგიკა დიზაინისა და მრავალფეროვნების შესახებ, რომელიც სინქრონიზებულია კულტურის შესახებ არსებულ ჭეშმარიტ აზრებთან.”
“ჩემი წარმოსახვა შევცვალე, ის ოდნავ ველური გახდა, მინდა შევქმნა სამყარო, რომელიც რეალურ ცხოვრებაში მინდა ვნახო.” – განაცხადა ბრენდის კრეატიულმა დირექტორმა ვირჯილ აბლომ, რომელმაც კოლექციასა და ფილმს Amen Break დაარქვა – თუ როგორ გახდა 1969 წელს The Winstons საზოგადოებაში შესანიშნავი მეტაფორული ილუსტრაცია.