„ჯეო-ლაინი“ ქართული ბრენდია, რომელიც ბაზარზე 2012 წლიდან ოპერირებს. კომპანია საზოგადოებას სთავაზობს მაღალი ხარისხის მრავალფეროვან ავეჯს და დაშპონილ, შეღებილ ინტერიერის კარებს. „ჯეო-ლაინის“ პროდუქცია ხარისხისა და მდგრადობის გარანტია დამკვეთისთვის.
კომპანია საზოგადოებას ასევე სთავაზობს მომსახურების სრულ პაკეტს: შეკვეთის მიღება, აზომვითი სამუშაოები, მასალის შერჩევა, ღირებულების გამოთვლა, სამგანზომილებიანი პროექტის შექმნა (3D), წარმოება და მონტაჟი.
„ჯეო-ლაინის“ ერთგვარ სავიზიტო ბარათს წარმოადგენს ბუნებრივი ხის ანათალით (შპონით) დამზადებული პროდუქცია. მომხმარებელი კარის შეკვეთისას არ არის შეზღუდული ზომაში და არ უწევს რემონტის მორგება კარზე. ასევე, თავისუფალია მოდელისა და ფერის არჩევაშიც.
კომპანიისთვის არ აქვს მნიშვნელობა სახლის კონფიგურაციასა და ოთახების განლაგებას, მასში კედლების, კუთხეებისა და მილების არსებობას, რადგან მზადდება ნებისმიერი მოდელის ავეჯი არასტანდარტული, ინდივიდუალური ზომებით. კონსტრუქტორის დახმარებით მომხმარებელს შეუძლია წინასწარ ნახოს სრული ავეჯის ვიზუალი.
„ჯეო-ლაინის“ მომსახურებით ძირითადად სარგებლობენ კერძო და იურიდიული კომპანიები. ვინაიდან ორიენტირებულია როგორც ინდივიდუალურ, ასევე კორპორაციულ შეკვეთებზე, კომპანია მუდმივად ცდილობს განვითარდეს და თავისი მომხმარებელი სიახლეებით გაანებივროს.
აღსანიშნავია, რომ „ჯეო-ლაინის“ ხარისხს განაპირობებს საკუთარი წარმოება, რომელიც აღჭურვილია თანამედროვე დანადგარებით. კომპანია მარაგდება მაღალხარისხიანი ნედლეულით, ქართულ ბაზარზე არსებული ცნობილი ფირმებისგან. ჩვენ მიერ დამზადებული კარები პოპულარობით სარგებლობს.
საკმაოდ კონკურენტულ ბაზარზე საქმიანობს კომპანია, სადაც ადგილის დამკვიდრება ძალზე რთულია. მიუხედავად ამისა, „ჯეო-ლაინის“ პროდუქცია მომხმარებლებში დიდი პოპულარობით სარგებლობს, აქედან გამომდინარე კომპანიამ დაიწყო წარმოების გაფართოება და გეგმავს უფრო მასშტაბური სახე შესძინოს საკუთარ საქმიანობას.
„ჯეო-ლაინს“ კვალიფიციური და ერთგული კადრი ქმნის, რაც შემდგომ განაპირობებს ერთგულ მომხმარებელს. კომპანიის პრიორიტეტს წარმოადგენს მუდმივი ზრდა-განვითარება. ამ სფეროში მნიშვნელოვანია არ ჩამორჩე ტენდენციებს და ხშირად შესთავაზო მომხმარებელს სიახლე. როგორც „ჯეო-ლაინში“ ამბობენ, მათი მიზანია, კომპანიის სახელი ასოცირდებოდეს ხარისხთან, გამორჩეულ და განსხვავებულ პროდუქციასთან.