• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი OK! ვიდეო

#OK! ჭიქა ღვინოსთან – ნინა პერტენავა (ვიდეო)

April 2, 2025
საკითხავი დრო: 1 min read

ჩვენი ვიდეორუბრიკის – OK! ჭიქა ღვინოსთან სტუმარია სტრატეგიული კომუნიკაციების სპეციალისტი ნინა პერტენავა, რომელიც OK!-თან ინტერვიუში ისაუბრებს პიარზე, პიარის გავლენაზე, ხელოვნებაზე, კულტურაზე და ყველა იმ საინტერესო თემაზე,რაც მას ასე ძალიან უყვარს…

ვიდეორუბრიკის პარტნიორია სასტუმრო ჯინჯერ • Ginger

ნინა, მოგვიყევი როგორ მოხვდი სტრატეგიული კომუნიკაციების სფეროში?

იქიდან გამომდინარე, რომ არ მიყვარს ბრმად მინდობა რაღაცებზე, გავარკვიე, სიღრმისეულად შევისწავლე, თუ საიდან წამოვიდა პიარი. მარტივად რომ ვთქვათ, საზოგადოებასთან ურთიერთობა.  გავარკვიე, რომ ამ მიმართულების  ფუძემდებელი იყო ედვარდ ბერნეისი, რომელიც გახლდათ ჩვენთვის, ყველასთვის  ნაცნობი ფსიქოანალიზის ფუძემდებლის ფროიდის დის შვილი. მან აღმოაჩინა, რომ ადამიანს აქვს ქვეცნობიერი, რომელზეც ზემოქმედება შეიძლება და აი აქ დაიწყო ზუსტად პირველი ნაბიჯები იმ ზემოქმედებისა, რასაც მანიპულირება ჰქვია.

ზიგმუნდ ფროიდი და ედვარდ ბერნეისი

მკითხველს მარტივად რომ ვუთხრათ, რა არის პიარი და თუ მათ ამ სფეროში ყოფნა უნდათ, რა უნდა გაითვალისწინონ?

თქმულებასავით არის თუ რა არის პიერი. ადამიანი, რომელიც თავის თავზე ამბობს, რომ მე ვარ ძალიან კარგიო ეს არის რეკლამა და ადამიანი, რომელზეც სხვები იტყვიან ის ძალიან კარგი არისო, ეს არის პიარი. სფერო არის უკიდეგანო. იმისთვის, რომ მე გადამემოწმებინა რამდენად კომპეტენტური ვიყავი ამ სფეროში, მაგისთვის გავემგზავრე ამერიკის შეერთებულ შტატებში. იქ შევხვდი პროფესორებს, მათ ჩამიტარეს ატესტაცია. 4 პროფესორი, როგორც გამომძიებელი, მეკითხებოდა ხან რას ხან- რას და ყველა მათგანს სწორად გავეცი პასუხი. მათ მითხრეს, რომ თეორიული ცოდნა მქონდა აბსოლუტურად იდეალური და გამომცადეს პრაქტიკაშიც, დავიწყე ერთ-ერთ პიარ სააგენტოში მუშაობა.

ნინა, რა სურთ ჰორეკას ტიპის  ბიზნესის გამომწერებს?

გამოკითხვებისა და სტატისტიკის მიხედვით, პირველ ადგილზე დგას beauty სფერო, მეორეზე lifestyle, მესამეზე – food.

 

Illustration by Kevin McGivern for Forbes

რას აკეთებს ნინა პერტენავა შეხვედრების წინ, როგორია მომზადების პროცესი?

ზოგადად შეხვედრამდე მომზადება არის ადამიანის პატივისცემა. ძალიან ვემზადები მნიშვნელოვანი შეხვედრების წინ, რადგან მიმაჩნია, რომ არა მარტო პიარში, არამედ ნებისმიერ სფეროში ყველა ადამიანს თავდაჯერებულობა სჭირდება.

სოციალური მედიის ქარიშხალში, როგორ ახერხებ ბალანსის შენარჩუნებას?

სოც მედიის გადახდის კუპიურები არის ჩვენი ყურადღება. ისინი ნადირობენ ჩვენს ყურადღებაზე. ყველა ადამიანი მათთვის მნიშვნელოვანია, მაგრამ  ჩვენი თავისთვის ჩვენც  უნდა ვიყოთ მნიშვნელოვანი. უნდა ვიცოდეთ, რომ ეს არის იაფი დოფამინის წყარო, რაც ზოგადად ჩვენს ტვინს ასუსტებს, ამიტომ საჭიროა გარკვეული დრო სოციალური ქსელებისგან ვიყოთ შორს.

ვის აქვს გავლენა დღეს საზოგადოებაზე და რა კრიტერიუმებით გამოარჩევ მათ?

შეგვიძლია დავყოთ ორ ნაწილად. არიან  ინფლუენსერები, რომლებიც ცნობილი სახეები არიან და არიან ინფლუენსერები, რომლებიც სოციალური ქსელიდან გახდნენ ცნობილები. ასევე ინფლუენსერები ხშირად არიან ტრენდსეტერები, რაც ნიშნავს იმას, რომ ისინი კონკრეტული ქცევის მოდელს აყალიბებენ, ეს კი იწვევს მიმბაძველობას.

ნინა რას ურჩევ დამწყებ ინფლუენსერებს?

პირველ რიგში, შრომისმოყვარეები უნდა იყვნენ, უნდა იცოდნენ რის გაკეთებას აპირებენ და იპოვონ საკუთარი ნიშა.

 

გაიგე მეტი: nina pertenavaნინა პერტენავაჭიქა ღვინოსთან

ასევე გაეცანი

#OK! რატომ არ იბანს დილით პირს სალმა ჰაიეკი? – მექსიკელი მსახიობის სილამაზის საიდუმლო
Health & Beauty

#OK! რატომ არ იბანს დილით პირს სალმა ჰაიეკი? – მექსიკელი მსახიობის სილამაზის საიდუმლო

June 20, 2025
#OK! მერაბ დვალიშვილის და ნინა დრამას ქართული არდადეგები
OK! Sport

#OK! მერაბ დვალიშვილის და ნინა დრამას ქართული არდადეგები

June 20, 2025
#OK! ლაბუბუ –  სათამაშო, რომელმაც ჩინური კომპანიის გაყიდვები გააორმაგა
OK! შოუ ბიზნესი

#OK! ლაბუბუ – სათამაშო, რომელმაც ჩინური კომპანიის გაყიდვები გააორმაგა

June 20, 2025
#OK! Beam Medical – იდეიდან რეალობამდე
Health & Beauty

#OK! Beam Medical – იდეიდან რეალობამდე

June 16, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! სივრცე ქალური საუბრებისთვის  ინტერვიუ თამ ფონიავასთან

#OK! სივრცე ქალური საუბრებისთვის ინტერვიუ თამ ფონიავასთან

November 4, 2024
#OK! ორსული ადრიანა ლიმა და ანდრე ლემერსი კანის ფესტივალის ფარგლებში Chopard-ის წვეულებას დაესწრნენ

#OK! ორსული ადრიანა ლიმა და ანდრე ლემერსი კანის ფესტივალის ფარგლებში Chopard-ის წვეულებას დაესწრნენ

May 23, 2022
#OK! ჯიჯი ჰადიდი და ზეინ მალიკი ქალიშვილთან ერთად New York Aquarium-ს ესტუმრნენ

#OK! ჯიჯი ჰადიდი და ზეინ მალიკი ქალიშვილთან ერთად New York Aquarium-ს ესტუმრნენ

April 15, 2021
#OK! მედია ჰოლივუდს ეიჯიზმში ადანაშაულებს – რატომ ვერ აიღო ოსკარი დემი მურმა?

#OK! მედია ჰოლივუდს ეიჯიზმში ადანაშაულებს – რატომ ვერ აიღო ოსკარი დემი მურმა?

March 29, 2025

კვირის ჰიტები

#OK! ,,მინდა ჩემი შვილები ხედავდნენ, რომ მათი მამა კვლავ ფორმაშია” – დევიდ ბექჰემი

#OK! ,,მინდა ჩემი შვილები ხედავდნენ, რომ მათი მამა კვლავ ფორმაშია” – დევიდ ბექჰემი

June 19, 2025
#OK! სირთულეში ნაპოვნი შანსი: პანდემიის დროს ჩამოყალიბებული წარმატებული ბიზნესის საიდუმლო

#OK! სირთულეში ნაპოვნი შანსი: პანდემიის დროს ჩამოყალიბებული წარმატებული ბიზნესის საიდუმლო

June 17, 2025
#OK! მინიმალიზმში ნაპოვნი სრულყოფილება – ბრენდი, რომელიც ინოვაციურ დიზაინს ქმნის

#OK! მინიმალიზმში ნაპოვნი სრულყოფილება – ბრენდი, რომელიც ინოვაციურ დიზაინს ქმნის

June 17, 2025
#OK! Ganga Fashion House – პირველი ინდური ბრენდი საქართველოში

#OK! Ganga Fashion House – პირველი ინდური ბრენდი საქართველოში

June 16, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები