• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი ინტერვიუ

#OK! ინტერვიუ დიზაინერ ელენე შავდიასთან

July 8, 2021
საკითხავი დრო: 1 min read

OK! გაესაუბრა ყველასათვის საყვარელ ქართველ დიზაინერ ელენე შავდიას, რომელიც ცნობილია განსაკუთრებული ისტორიისა და უმაღლესი ხარისხის მქონე ტანისამოსის შექმნით. მან ინტერვიუში ისაუბრა თავისი ბრენდის შექმნის, საკუთარი ინსპირაციის წყაროსა და სხვა არაერთი საინტერესო საკითხის შესახებ.

ელენე, გვიამბეთ „შავდიას“ ისტორია.

რეალურად, „შავდია“ თავისით შეიქმნა. უფრო სწორად, ხალხმა შექმნა, მე კი კარგად დავამუშავე და როგორ ბრენდი, წარმოვადგინე. 4 წლის წინ ყველაფერი ნულიდან დაიწყო ისე, რომ არავითარი ინვესტიცია არ განმიხორციელებია ამ საქმეში. მხოლოდ ორი საკერავი მანქანა მქონდა, ისიც – განვადებით გამოტანილი. მიზნად დავისახე, ხელმისაწვდომი გამეხადა ხარისხიანი და განსხვავებული სამოსი, რომელიც მის ფესვებთან და ისტორიასთან იქნებოდა ახლოს. მე და ჩემს მეუღლეს არ გვინდოდა ადამიანებს სცმოდათ სამოსი, რომელიც არანაირი აზრის მატარებელი არ იქნებოდა. რომ არა ის, არ იქნებოდა „შავდია“. ვფიქრობ, თავდაუზოგავი შრომა და დასახული მიზნისკენ სწრაფვა აუცილებლად გამოიღებს შედეგს.

როდის გაგიჩნდათ სურვილი, დაინტერესებულიყავით დიზაინერობით და რამ იქონია გავლენა თქვენს ამ გადაწყვეტილებაზე?

პროფესიით იურისტი ვარ, თუმცა ადრეული ასაკიდან დაინტერესებული ვიყავი ხელსაქმითა და მოდის სიყვარულით, რის გამოც გადავწყვიტე ჰობი საკუთარ საქმედ მექცია, და შედეგმაც არ დააყოვნა. გერმანიაში, დიუსელდორფში, Kunstakademie Dusseldorf-ში გავაკეთე ხელოვნების კურსი, რის შემდეგაც იყო ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის (გაუ) Fashion Business − მოდის ბიზნესი.

რამ გადაგაწყვეტინათ ბრენდისთვის საკუთარი გვარის დარქმევა?

ძალიან მინდოდა, ემოციური კავშირი მქონოდა ჩემი ბრენდის თითოეულ მომხმარებელთან. ბრენდი არ არის მხოლოდ კომპანიის სახელი ან პროდუქტის შეფუთვა, თუმცა ესეც საკმაოდ მნიშვნელოვანი ნაწილია − ბრენდი კომპანიის პერსონაა… პიროვნება, რომელსაც თავისი ხასიათი და თვისება აქვს, და რომელიც სწორედ ამ დამახასიათებელი ნიშნებით ურთიერთობს საზოგადოებასთან. ამიტომ მარტივად აღქმადი და დასამახსოვრებელი იქნებოდა „შავდია“.

 

რა წარმოადგენს თქვენი ინსპირაციის მუდმივ წყაროს?

ცხოვრების ყველა ასპექტში შეიძლება ვიპოვოთ ინსპირაცია. ზოგჯერ ისეთი ადგილი შეიძლება გახდეს ინსპირაციის წყარო, რომელსაც ვერც კი წარმოვიდგენთ. ვფიქრობ, მოგზაურობა თავისთავად ინსპირაციაა, ახალი და უცხო ქვეყნის კულტურა, თუ როგორ არის ინტეგრირებული არქიტექტურისა და ბუნების თვალსაზრისით.

ხელოვნება თქვენთვის უბრალოდ პროფესიად ქცეული ჰობია თუ თავისუფლების გამოძახილი?

ის, რაც შენ შიგნით ხდება, რაც თვითმყოფადია და ინდივიდუალურია, მხოლოდ საკუთარი თავის იდენტურია, და, რა თქმა უნდა, აზრიანი…

სამი სიტყვით დაახასიათეთ თქვენი თავი.

კეთილი, შრომისმოყვარე, მიზანდასახული…

ყოველდღე საკუთარ თავს ტკბილ მოვალეობას ვუწესებ − არ დავიზარო სიკეთის კეთება. ვისახავთ მიზანს და ნაბიჯ-ნაბიჯ მივყვებით, რადგან თუ არ გვაქვს მიზანი, ვერ გავიმარჯვებთ.

რას ურჩევდით დამწყებ დიზაინერებს?

მეც დამწყები დიზაინერი ვარ და შესაბამისად, დიდი გამოცდილება, რა თქმა უნდა, ჯერ არ მაქვს, თუმცა რისი რჩევაც შემიძლია, ის არის, რომ მათ შეინარჩუნონ ინდივიდუალიზმი და ნაკლებად მოექცნენ სხვა დიზაინერების გავლენის ქვეშ, რადგან ინდივიდუალურობა გამოგვარჩევს ყველაფერში სხვებისგან. აღსანიშნავია ისიც, რომ როგორც ყველაფრისთვის, ამ მიზნის მისაღწევადაც საჭიროა ეტაპების გავლა. პრიორიტეტების სწორად დალაგებას უდიდესი მნიშვნელობა აქვს, ასევე მნიშვნელოვანია დროის მენეჯმენტი, მიზნებთან მუშაობის უნარი, პრიორიტეტების გადანაწილება, დაგეგმვის საშუალებების ცოდნა და ჩვევების დაგროვება. აუცილებელია დაისახო მიზანი და მიჰყვე მას ნაბიჯ-ნაბიჯ, რადგან შრომითა და მონდომებით ყველაფერი მიიღწევა.

 

ტექსტი: მარიამ მთივლიშვილი

ფოტო: ალექსეი სეროვი

ასევე გაეცანი

#OK! ადამიანური ხედვა ციფრულ სამყაროში
ინტერვიუ

#OK! ადამიანური ხედვა ციფრულ სამყაროში

November 22, 2025
ფოტოგრაფია – ეს არის მეხსიერება
OK! Business

ფოტოგრაფია – ეს არის მეხსიერება

November 21, 2025
GOGLA’s ახდენილი ოცნება – ნინო თუთბერიძე
OK! Business

GOGLA’s ახდენილი ოცნება – ნინო თუთბერიძე

November 20, 2025
#OK! VERVE – რეალობად ქცეული დიდი ხნის იდეა
OK! Business

#OK! VERVE – რეალობად ქცეული დიდი ხნის იდეა

November 17, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ანუკი არეშიძის პირველი პოსტი კახი კალაძის ჯანმრთელობის მდგომარეობის გაჟღერების შემდეგ

#OK! ანუკი არეშიძის პირველი პოსტი კახი კალაძის ჯანმრთელობის მდგომარეობის გაჟღერების შემდეგ

March 27, 2021
#OK! მშვილდოსნის ნიშნის ქვეშ დაბადებული ვარსკვლავები

#OK! მშვილდოსნის ნიშნის ქვეშ დაბადებული ვარსკვლავები

December 15, 2023
#OK! ჭიქა ყავასთან – ანკა ვასაძე (ვიდეო)

#OK! ჭიქა ყავასთან – ანკა ვასაძე (ვიდეო)

April 2, 2025
#OK! Vogue-ის პირველი გარეკანი 67 წლის ასაკში – კრის ჯენერი ერთ-ერთი ყველაზე გავლენიანი მოდური გამოცემის გარეკანს ამშვენებს

#OK! Vogue-ის პირველი გარეკანი 67 წლის ასაკში – კრის ჯენერი ერთ-ერთი ყველაზე გავლენიანი მოდური გამოცემის გარეკანს ამშვენებს

November 15, 2022

კვირის ჰიტები

იმოგზაურე მარტივად – სელფის Travel eSIM ნებისმიერი ქსელის მომხმარებლისთვის

იმოგზაურე მარტივად – სელფის Travel eSIM ნებისმიერი ქსელის მომხმარებლისთვის

November 19, 2025
#OK! დანია 15 წლამდე ბავშვებისთვის სოციალური ქსელების შეზღუდვას გეგმავს

#OK! დანია 15 წლამდე ბავშვებისთვის სოციალური ქსელების შეზღუდვას გეგმავს

November 22, 2025
#OK! მეტ გალა 2026 – ის თემა ცნობილია

#OK! მეტ გალა 2026 – ის თემა ცნობილია

November 20, 2025
#OK! როგორ იცვლებოდა ქალის სილამაზის სტანდარტები ბოლო 100 წლის განმავლობაში?

#OK! როგორ იცვლებოდა ქალის სილამაზის სტანდარტები ბოლო 100 წლის განმავლობაში?

November 20, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები