• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Uncategorized

#OK! როგორ გავაკეთოთ Facebook რეკლამა?

April 26, 2021
საკითხავი დრო: 1 min read

ფეისბუქის რეკლამა მნიშვნელოვანი გზაა მსოფლიოს უდიდეს სოციალურ ქსელში თქვენს აუდიტორიასთან დასაკავშირებლად. გაინტერესებს, რამდენად დიდი ეს აუდიტორია? ამ სოციალურ ქსელს უკვე დაახლოებით 2,80 მილიარდი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს.

“როგორ გააკეთო Facebook რეკლამა?” ეს თითქოს მარტივი, თუმცა რეალურად არც თუ ისე იოლი კითხვა საკმაოდ ხშირად ისმის დამწყები სოციალური მედია მარკეტერებისგან. ამიტომ, გადავწყვიტეთ, ამ ბლოგში დეტალურად და ეტაპობრივად მოგიყვეთ, როგორ გავაკეთოთ რეკლამა.

  1. შედი შენს სარეკლამო ანგარიშზე

ამ გვერდზე მოხვედრა შეგიძლია როგორც შენი პირადი Facebook გვერდიდან, Ads Manager ღილაკზე თითის დაჭერით და აირჩიე ის ანგარიში, რომელიც უკვე გახსენი Business Manager-ში.

  1. მიჰყევი სარეკლამო კამპანიის სტრუქტურას

შეიძლება უკვე იცი, მაგრამ მაინც შეგახსენებთ, თუ რა ეტაპებისგან შედგება სარეკლამო კამპანიის სტრუქტურა. ის ასე გამოიყურება:

  • Campaigns (კამპანიები)
  • Ad sets (სარეკლამო ჯგუფები)
  • Ads (რეკლამები)

კამპანიის გასაშვებად, პირველ რიგში დააჭირე მწვანე “Create” ღილაკს და აირჩიე რეკლამის შენთვის სასურველი მიზნიდან ერთ-ერთი.

  1. შეავსე შექმნილი სარეკლამო ჯგუფის პარამეტრები

პირველ რიგში, მიუთითე კამპანიის სახელი, გადადი სარეკლამო ჯგუფის გვერდზე და იქაც მიუთითე სასურველი სახელი. შემდეგ, მიუთითე კამპანიის დღიური ან სრული ბიუჯეტი და მისი დაწყებისა და დასრულების თარიღები.

შემდეგი ეტაპი უკვე სასურველი აუდიტორიის შექმნაა, რომელზეც რეკლამის გაშვება გინდა. სურვილის შემთხვევაში, შეგიძლია შეარჩიო ე.წ. Custom Audiece, ანუ იმ მომხმარებლების ბაზა, რომელსაც თავად ამატებ აუდიტორიებში. ან უბრალოდ მიუთითე აუდიტორიის ლოკაცია, ასაკი და მათი ინტერესები, რომელიც პოტენციური მომხმარებლების პოვნას უფრო გაგიმარტივებს.

  1. შეარჩიე რეკლამის განთავსების ადგილები

მას შემდეგ რაც ზემოთ ჩამოთვლილ პარამეტრებს მიუთითებ, უკვე უშუალოდ რეკლამის განთავსების ეტაპი მოდის. შეგიძლია მიუთითო ავტომატური განთავსება, რომლის შემთხვევაშიც Facebook თავად გადაანაწილებს ბიუჯეტს იმ განთავსებებზე, რომლებიც ყველაზე დიდი ალბათობით მოგიტანს საუკეთესო შედეგს. ან, მონიშნე მანუალური განთავსება და ხელით აირჩიე, რომელი განთავსებების გამოყენება გინდა Facebook-ის ეკოსისტემიდან.

  1. გადადი რეკლამების გვერდზე და დაიწყე მისი აწყობა

რეკლამის გვერდზე სახელის მითითების შემდეგ, შეგიძლია აირჩიო არსებული პოსტის რეკლამაში გაშვება, ან მისი სრულიად ახლიდან, 0-დან შექმნა. თუ რეკლამას იქვე აწყობ, უბრალოდ ატვირთე სასურველი ფოტო ან ვიდეო კონტენტი და ჩაწრე ტექსტი, რომელიც ვიზუალს გაჰყვება, ანუ ე.წ. “Copy”. ასევე, აუცილებლად მიუთითე რეკლამის სათაური და სათაურის ქვედა ტექსტი, ანუ აღწერა. ასევე, არ დაგავიწყდეს სასურველი ბმულის მითითება, რომელიც რეკლამაში გამოჩნდება და შეარჩიე სასურველი “call to action” ღილაკი.

სულ ესაა! უბრალოდ დააფაბლიშე რეკლამა ან გათიშე დროებით, სანამ მის გაშვებას გადაწყვეტ, რადგან Facebook შენ მიერ შეყვანილ ინფორმაციას ავტომატურად დაიმახსოვრებს.

აქვე, თუ გინდა, გაიარო სოციალური მედიის კურსი და უფრო დეტალურად ისწავლო ეფექტური სარეკლამო კამპანიების გაშვება, გადადი Digitalhub.edu.ge-ს ვებგვერდზე და გაეცანი ირაკლი ჩხეიძის ონლაინ კურსის კურიკულუმს, რომელიც ამ პროფესიაში წარმატების მიღწევაში და სასურველი ბიზნეს შედეგების მიღებაში აუცილებლად დაგეხმარება.

ასევე გაეცანი

#OK! ექსპერტების თქმით, დღეში 7500 ნაბიჯი საკმარისია ნაადრევი სიკვდილიანობის პრევენციისთვის
Health & Beauty

#OK! ექსპერტების თქმით, დღეში 7500 ნაბიჯი საკმარისია ნაადრევი სიკვდილიანობის პრევენციისთვის

June 22, 2025
#OK! ლელა მებურიშვილი და ბაჩო საგანელიძე Royal Ascot 2025-ზე
OK! კულტურა

#OK! ლელა მებურიშვილი და ბაჩო საგანელიძე Royal Ascot 2025-ზე

June 20, 2025
#OK! ბარაკ ობამას 4 რჩეული წიგნი
OK! კულტურა

#OK! ბარაკ ობამას 4 რჩეული წიგნი

June 19, 2025
#OK! ქუთაისში ბერმელის ახალი ფილიალი გაიხსნა – უფრო ახლოს თქვენს შესაძლებლობებთან
Uncategorized

#OK! ქუთაისში ბერმელის ახალი ფილიალი გაიხსნა – უფრო ახლოს თქვენს შესაძლებლობებთან

June 18, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ჯენიფერ ლოურენსი ორსულადაა: მსახიობი პირველ შვილს ელოდება

#OK! ჯენიფერ ლოურენსი ორსულადაა: მსახიობი პირველ შვილს ელოდება

September 9, 2021
#OK! ვინი ჰარლოუს მონოქრომული იმიჯი! მოდელი ბევერლი ჰილზში გამოჩნდა!

#OK! ვინი ჰარლოუს მონოქრომული იმიჯი! მოდელი ბევერლი ჰილზში გამოჩნდა!

April 28, 2021
#OK! Rihanna პრესტიჟულ რესტორანს A$AP Rocky-სთან ერთად ეწვია! მომღერალმა იმიჯს Fendi-ს ჩანთა შეუხამა!

#OK! Rihanna პრესტიჟულ რესტორანს A$AP Rocky-სთან ერთად ეწვია! მომღერალმა იმიჯს Fendi-ს ჩანთა შეუხამა!

April 12, 2021
#OK! “არასდროს არის გვიანი გახდე დედა, ეს ღვთის საჩუქარია” – 53 წლის ნაომი კემპბელი მეორე შვილის დედა გახდა

#OK! “არასდროს არის გვიანი გახდე დედა, ეს ღვთის საჩუქარია” – 53 წლის ნაომი კემპბელი მეორე შვილის დედა გახდა

June 29, 2023

კვირის ჰიტები

#OK! როდესაც დრამი შეხვდა ბასს – ლიკა ევგენიძის და ნიკა კოჩაროვის წყვილი

#OK! როდესაც დრამი შეხვდა ბასს – ლიკა ევგენიძის და ნიკა კოჩაროვის წყვილი

June 22, 2025
#OK! ექსპერტების თქმით, დღეში 7500 ნაბიჯი საკმარისია ნაადრევი სიკვდილიანობის პრევენციისთვის

#OK! ექსპერტების თქმით, დღეში 7500 ნაბიჯი საკმარისია ნაადრევი სიკვდილიანობის პრევენციისთვის

June 22, 2025
#OK! Pullman Tbilisi Axis Towers 3 წლის გახდა

#OK! Pullman Tbilisi Axis Towers 3 წლის გახდა

June 17, 2025
#OK! ლაბუბუ –  სათამაშო, რომელმაც ჩინური კომპანიის გაყიდვები გააორმაგა

#OK! ლაბუბუ – სათამაშო, რომელმაც ჩინური კომპანიის გაყიდვები გააორმაგა

June 20, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები