• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Techno

#OK! როგორ აარჩიო საშენო სოციალური მედია მარკეტინგის კურსი?

April 26, 2021
საკითხავი დრო: 1 min read

სოციალური მედია და ციფრული მარკეტინგი იმ სამუშაოების რიგებშია, რომლებიც სულ რაღაც 10 წლის წინ არც კი არსებობდა. დღეს კი რეალობა რადიკალურად შეიცვალა და მსოფლიოში ყოველდღიურად სულ უფრო მეტი ადამიანი ინტერესდება სოციალური მედია მარკეტინგის მიმართულებით. თუ შენი მიზანი სოციალური მედია მარკეტინგის სწავლაა და გინდა, რომ ამ დარგში რაც შეიძლება სწრაფად განვითარდე, სავარაუდოდ სოციალური მედია მარკეტინგის კურსები და მათ შესარჩევად რამდენიმე რჩევაც დაგაინტერესებს.

1) როგორია სწავლის მეთოდი?

მნიშვნელოვანია, ზუსტად გადაწყვიტო, სწავლის რომელი მეთოდოლოგიაა შენთვის უფრო კომფორტული და მოსახერხებელი. გირჩევნია ონლაინ/დისტანციური კურსები თუ პირისპირ ტრენინგი. ონლაინ კურსების მთავარი უპირატესობა თავისუფლებაა. თუ შენთვის უფრო მოსახერხებელია, რომ ისწავლო ნებისმიერ საათზე, როდესაც თავისუფალი დრო გამოგიჩნდება, მაშინ არჩევანი ონლაინ კურსებზე შეაჩერე.

ონლაინ კურსები როგორც წესი, საშუალებას გაძლევს ხელახლა გადახედო კურსის მასალას იმდენჯერ, რამდენჯერაც გჭირდება, რა თქმა უნდა, ნებისმიერ დროს და ნებისმიერ ადგილას.

2) რას მოიცავს სოციალური მედია მარკეტინგის კურსის მასალა?

სოციალური მედია საკმაოდ ფართო თემატიკაა, ამიტომ კურის შერჩევამდე, გირჩევთ, დეტალურად გადახედო კურიკულუმს და დეტალური წარმოდგენა შეიქმნა იმ მასალაზე, რასაც კურსის საშუალებით გაივლი.

ასევე, მნიშვნელოვანია იმის გაგება, თუ რამდენად პრაქტიკულია კურსი და რამდენად გამოიყენებ მიღებულ ცოდნას შენს ყოველდღიურ საქმიანობაში.

3) რა ღირს კურსი და რა შედის მის საფასურში?

ბუნებრივია, კურსის ღირებულება ნებისმიერი სტუდენტის გადაწყვეტილებაზე მნიშვნელოვნად მოქმედებს და ხშირად, გადაწყვეტილების მიღების უმთავრესი ფაქტორიც კი ხდება. გირჩევთ, კარგად მოიძიო და დეტალურად გაერკვე, რა შედის კურსის საფასურში და ხომ არ ღებულობ რაიმე დამატებით სარგებელს მისი შეძენისას. მაგალითად, უფასო კონსულტაციას კურსის ხელმძღვანელთან, ჯგუფში გაწევრიანებას ან რაიმე სხვას.

4) რა დრო დაგჭირდება კურსის გასავლელად?

საშენო კურსის სწორად შესარჩევად, მნიშვნელოვანია, ზუსტად განსაზღვრო, რა დროის დათმობა გსურს სწავლისთვის და რამდენად გაქვს შესაბამისი დროის რესურსი საამისოდ. ამ კუთხით სოციალური მედია მარკეტინგის კურსებში ძალიან დიდი არჩევანია. სურვილის შემთხვევაში, მარტივად იპოვი გრძელვადიან კურსს, ისევე როგორც ისეთ კურსებს, რომელთა ხანგრძლივობა მთლიანად შენზე იქნება დამოკიდებული. მაგალითად, თუ სფეისის ციფრული მარკეტინგის მენეჯერის, ირაკლი ჩხეიძის კურსზე, “რეკლამა სოციალურ მედიაში”, შეაჩერებ არჩევანს, თავად შეძლებ განსაზღვრო, როდის და რამდენი ვიდეო გაკვეთილი გაიარო.

5) ვისთვის არის კონკრეტული სოციალური მედია მარკეტინგის კურსი?

საშენო კურსის შერჩევის პროცესში გასათვალისწინებელია ისიც, თუ რამდენად გჭირდება საბაზისო ცოდნა მის გასავლელად და რა საერთოდ, აუცილებელია თუ არა რაიმე ცოდნა გქონდეს ამ მიმართულებით, როდესაც სოციალური მედია მარკეტინგის კურსზე რეგისტრირდები. იმ შემთხვევში, თუ Digitalhub.edu.ge-ს ონლაინ კურსით დაინტერესდები, შეგიძლია ამ საკითხზე აღარ იღელვო, რადგან ის განკუთვნილია როგორც დამწყები ციფრული მარკეტერისთვის, ისე მცირე და საშუალო ბიზნესის მფლობელისთვის და რა თქმა უნდა, გამოცდილი ციფრული მარკეტერისთვისაც, რომელიც დაინტერესებულია  რეკლამის გაშვების მოწინავე სტრატეგიებით, და კამპანიის ბიუჯეტისა და შედეგების მასშტაბირების (Scaling) სწორი მეთოდოლოგიებით.

თუ გინდა სიღრმისეულად შეისწავლო, როგორ გაუშვა რეკლამა სოციალურ მედიაში, უბრალოდ ეწვიე Digitalhub.edu.ge-ს ვებგვერდს და გაეცანი ირაკლი ჩხეიძის ონლაინ კურსის კურიკულუმს.

ასევე გაეცანი

#OK! გადადგით ნაბიჯი მომავლისკენ Dreame-თან ერთად – ინოვაციური ფუნქციონალის მქონე მტვერსასრუტები უკვე საქართველოში!
Techno

#OK! გადადგით ნაბიჯი მომავლისკენ Dreame-თან ერთად – ინოვაციური ფუნქციონალის მქონე მტვერსასრუტები უკვე საქართველოში!

April 17, 2025
#OK! საქართველოში CHEVROLET-ს პირველი ოფიციალური ცენტრი გაიხსნა
OK! News

#OK! საქართველოში CHEVROLET-ს პირველი ოფიციალური ცენტრი გაიხსნა

September 27, 2024
#OK! E-Motors Georgia-მ Jetour-ის სრულიად ახალი T2-ის მოდელი წარადგინა
Techno

#OK! E-Motors Georgia-მ Jetour-ის სრულიად ახალი T2-ის მოდელი წარადგინა

August 12, 2024
#OK! სიტროენი 105 წლისაა
Techno

#OK! სიტროენი 105 წლისაა

July 25, 2024

ახლა კითხულობენ

#OK! ვარსკვლავური წყვილი – რომანტიკულ ვახშამზე მიმავალი კაილი ჯენერი და ტრევის სკოტი

#OK! ვარსკვლავური წყვილი – რომანტიკულ ვახშამზე მიმავალი კაილი ჯენერი და ტრევის სკოტი

August 5, 2022
#OK! ემა რობერტსის 780 ფუნტის ღირებულების სამოსი! მსახიობი ასპენში ისვენებს!

#OK! ემა რობერტსის 780 ფუნტის ღირებულების სამოსი! მსახიობი ასპენში ისვენებს!

April 1, 2021
#OK! და შენ, შენ თუ გადაცურავ ზღვას?..

#OK! და შენ, შენ თუ გადაცურავ ზღვას?..

December 1, 2022
#OK! მაია ასათიანის თოქშოუ “პროფილი” TV პირველზეც დაიხურა!

#OK! მაია ასათიანის თოქშოუ “პროფილი” TV პირველზეც დაიხურა!

October 2, 2021

კვირის ჰიტები

#OK! ლაბუბუ –  სათამაშო, რომელმაც ჩინური კომპანიის გაყიდვები გააორმაგა

#OK! ლაბუბუ – სათამაშო, რომელმაც ჩინური კომპანიის გაყიდვები გააორმაგა

June 20, 2025
#OK! ექსპერტების თმით, დღეში 7500 ნაბიჯი საკმარისია ნაადრევი სიკვდილიანობის პრევენციისთვის

#OK! ექსპერტების თმით, დღეში 7500 ნაბიჯი საკმარისია ნაადრევი სიკვდილიანობის პრევენციისთვის

June 21, 2025
#OK! რატომ არ იბანს დილით პირს სალმა ჰაიეკი? – მექსიკელი მსახიობის სილამაზის საიდუმლო

#OK! რატომ არ იბანს დილით პირს სალმა ჰაიეკი? – მექსიკელი მსახიობის სილამაზის საიდუმლო

June 20, 2025
#OK! Ganga Fashion House – პირველი ინდური ბრენდი საქართველოში

#OK! Ganga Fashion House – პირველი ინდური ბრენდი საქართველოში

June 16, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები