• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი ინტერვიუ

#OK! პროფესიად ქცეული გატაცება და მოგზაურობა დოდოკას ნაქსოვ სამყაროში

May 5, 2023
საკითხავი დრო: 1 min read

პროფესიით მუსიკოს დოდოკა მეფარიშვილისთვის ახალი საქმის შესწავლა ერთგვარი გამოწვევა იყო. სურვილი, ქსოვა შეესწავლა და შეექმნა საკუთარი შვილებისთის ორიგინალური და გემოვნებიანი სამოსი, რეალობად აქცია. ასე დაიბადა ბრენდი „დოდოკა“, რომელიც საზოგადოებამ ძალიან შეიყვარა. დიდი შრომისა და მონდომების შედეგად წარმატებაც მოვიდა, „დოდოკა“ ლიდერ ქალთა 2022-ის ნომინაციაში – „ორიგინალური ბრენდი და დასაქმების ხელშეწყობა“ – გამარჯვებული გახდა.

 

ჟურნალი OK კარგად იცნობს თქვენს ბრენდს. როგორ ფიქრობთ, რა არის „დოდოკას“ მთავარი მიღწევა?

ვფიქრობ, ყველაზე დიდი წარმატება ის სიყვარულია, რასაც „დოდოკას“ მომხმარებლები გამოხატავენ. მიხარია, რომ კმაყოფილი მომხმარებლის რიცხვი ყოველწლიურად იზრდება. მადლობა მათ ამ ნდობისთვის.

რა თქმა უნდა, აღსანიშნავია, რომ წელს ბრენდი „დოდოკა“ პირველად გახდა ლიდერ ქალთა 2022-ის ნომინაციაში – „ორიგინალური ბრენდი და დასაქმების ხელშეწყობა“ -გამარჯვებული. ასევე, სულ ახლახან „აწარმოე საქართველოში“ სახელმწიფო პროგრამის „მიკრო და მცირე მეწარმეობა 2022“-ის გრანტის გამარჯვებულიც გავხდი. მეამაყება, რომ ჩემი შრომა დაფასდა.

 

 

რას სთავაზობს „დოდოკა“ საზოგადოებას?

საზოგადოებას ვთავაზობთ ქალის, ბავშვისა და მამაკაცის ნაქსოვ ტანისამოსსა და აქსესუარებს. ვქმნით ხარისხიან, ორიგინალურ და ექსკლუზიურ მოდელებს.

აღსანიშნავია, რომ ბრენდის სამოსი იყიდება როგორც საქართველოს ყველა რეგიონში, ასევე საზღვრებს გარეთაც, რაც, დამეთანხმებით ალბათ, დიდი პასუხისმგებლობაა. სასიხარულოსთან ერთად, საპასუხისმგებლო მისიაა ჩემთვის.

 

კოლექციის შესაქმნელად რისგან იღებთ ყველაზე დიდ ინსპირაციას?

ინსპირაცია შემიძლია მივიღო ყველაფრისგან, მათ შორისაა ჩემი საოცარი ქალაქი ბათუმი, რომელიც დიდ ენერგიას მაძლევს.

ამჟამად ვმუშაობთ ზაფხულის კოლექციაზე. ამ სეზონზე აქტუალურია საცურაო კოსტიუმებზე გადასაცმელები, ნაქსოვი საცურაო კოსტიუმები, ტოპები და სარაფნები, რომელთა ინსპირაციაც ისევ და ისევ ჩვენი მომხმარებლები არიან.

 

როგორი უნდა იყოს სამოსი – ტრენდული თუ კომფორტული?

მართალია, თვალს ვადევნებ მსოფლიო მოდის წამყვან ბრენდებსა და ინფლუენსერებს, რომლებიც დღეს ძალიან აქტუალურები არიან ინტერნეტსივრცეში, თუმცა ვფიქრობ, რომ უნდა გეცვას ის, რაც მოგწონს და კომფორტულია. ვფიქრობ, ჩემი მომხმარებლისთვის „დოდოკას“ სამოსი კომფორტულია და ამავდროულად, მოდური.

 

 

როგორია „დოდოკას“ მომხმარებელი?

მინდა აღვნიშნო, რომ კოლექციაზე მუშაობისას ჩემთვის მნიშვნელოვანია ფერი, სწორედ ამიტომ ჩემი ნამუშევრები ფერადია. ვფიქრობ, „დოდოკას“ მომხმარებელიც ლაღი, მხიარული ადამიანია, რომელსაც „დოდოკას“ სამოსი ფერად განწყობას უქმნის.

 

როგორ ფიქრობთ, რას მოაქვს წარმატება?

მიზანდასახულობას, შრომასა და მუდმივ განვითარებას. ვთვლი, რომ ძალიან შრომისმოყვარე ვარ, ბევრჯერ გამირისკავს, არ გავურბივარ სირთულეებს, მიყვარს ახლის ძიება.

ვფიქრობ, არცერთმა ქალმა არცერთი წუთით არ უნდა შეაჩეროს ბრძოლა წინსვლისა და განვითარებისთვის.

 

სამომავლო გეგმები

ბრენდის მეტი ცნობადობისთვის, საქართველოს მასშტაბით, ვმონაწილეობ სხვადასხვა გამოფენა-გაყიდვებში. ასევე, მარკეტინგის კუთხით ვიძენ ცოდნას სხვადასხვა პროექტში ჩართულობით, იქნება ეს ონლაინ თუ ოფლაინტრენინგები.

მჯერა „დოდოკა“ თავის ღირსეულ სიტყვას მომავალშიც იტყვის. სურვილი და მისწრაფება, ქმნიდე ხარისხიანსა და ღირებულს, აუცილებლად დაიმსახურებს უფრო მეტ ნდობასა და სიყვარულს.

 

 

ტექსტი: სოფიო მალანია

ფოტო: იულია კირეიჩუკ

ასევე გაეცანი

#OK! Beam Medical – იდეიდან რეალობამდე
Health & Beauty

#OK! Beam Medical – იდეიდან რეალობამდე

June 16, 2025
#OK! რესტორანი პანორამა –  ადგილი, სადაც ყოველთვის მნიშვნელოვანი ხარ
Gastro

#OK! რესტორანი პანორამა –  ადგილი, სადაც ყოველთვის მნიშვნელოვანი ხარ

June 17, 2025
#OK! სირთულეში ნაპოვნი შანსი: პანდემიის დროს ჩამოყალიბებული წარმატებული ბიზნესის საიდუმლო
OK! Business

#OK! სირთულეში ნაპოვნი შანსი: პანდემიის დროს ჩამოყალიბებული წარმატებული ბიზნესის საიდუმლო

June 17, 2025
#OK! მინიმალიზმში ნაპოვნი სრულყოფილება – ბრენდი, რომელიც ინოვაციურ დიზაინს ქმნის
OK! Business

#OK! მინიმალიზმში ნაპოვნი სრულყოფილება – ბრენდი, რომელიც ინოვაციურ დიზაინს ქმნის

June 17, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ოუშენ კაპიტალის – ევროპული სტანდარტი

#OK! ოუშენ კაპიტალის – ევროპული სტანდარტი

September 4, 2022
#OK! უცნაური და ბევრისთვის უცნობი ფაქტები არიანა გრანდეს შესახებ!

#OK! უცნაური და ბევრისთვის უცნობი ფაქტები არიანა გრანდეს შესახებ!

June 26, 2023
#OK! ქანიე ვესტმა მალიბუში სახლი იყიდა, რომლის ღირებულებაც $57.000.000-ია

#OK! ქანიე ვესტმა მალიბუში სახლი იყიდა, რომლის ღირებულებაც $57.000.000-ია

September 20, 2021
#OK! როგორ შევარჩიოთ სწორად სარემონტო მასალები

#OK! როგორ შევარჩიოთ სწორად სარემონტო მასალები

November 7, 2022

კვირის ჰიტები

#OK! ლაბუბუ –  სათამაშო, რომელმაც ჩინური კომპანიის გაყიდვები გააორმაგა

#OK! ლაბუბუ – სათამაშო, რომელმაც ჩინური კომპანიის გაყიდვები გააორმაგა

June 20, 2025
#OK! Ganga Fashion House – პირველი ინდური ბრენდი საქართველოში

#OK! Ganga Fashion House – პირველი ინდური ბრენდი საქართველოში

June 16, 2025
#OK! ექსპერტების თმით, დღეში 7500 ნაბიჯი საკმარისია ნაადრევი სიკვდილიანობის პრევენციისთვის

#OK! ექსპერტების თმით, დღეში 7500 ნაბიჯი საკმარისია ნაადრევი სიკვდილიანობის პრევენციისთვის

June 21, 2025
#OK! National Geographic-ის მკვლევარების ვარაუდით, შემდეგი თაობა ციცინათელებს ვეღარ ნახავს

#OK! National Geographic-ის მკვლევარების ვარაუდით, შემდეგი თაობა ციცინათელებს ვეღარ ნახავს

June 18, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები