• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი ინტერვიუ

#OK! წარმატებული ბიზნესის შესახებ − „პანჩო“ და „ლუფიანი“

December 29, 2022
საკითხავი დრო: 1 min read

წამყვანი თურქული საბავშვო და მამაკაცთა ბრენდები − „პანჩო“ და „ლუფიანი“ უკვე საქართველოშია. ორივე ბრენდი პრემიუმხარისხის დახვეწილ და ტრენდულ არჩევანს გვთავაზობს, რითაც წლებია მომხმარებლის გულს იგებს. „პანჩოს“ და „ლუფიანის“ ქართულ ბაზარზე დამკვიდრების მნიშვნელობასა და გამოწვევებზე დაწვრილებით Millennials General Trading Group LLC Georgia-ს დირექტორი აიათ ხანი გვესაუბრა.

 

გვიამბეთ თქვენ შესახებ. როდის და როგორ გადაწყვიტეთ ქართულ ბაზარზე შემოსვლა?

ქართულ ბაზარს მტკიცე მისიით ვუერთდებით, რადგან გვსურს ახალგაზრდების გაძლიერებაში წვლილის შეტანა. გვინდა, ხელმისაწვდომი გავხადოთ ჩვენი გამოცდილება და შევქმნათ ახალი სამუშაო ადგილები, რაც ახლანდელ და მომავალ თაობებს ცხოვრებას უკეთესობისკენ შეუცვლის.

 

გაგვაცანით ბრენდები − „პანჩო“ და „ლუფიანი“. რამდენი ხანია, რაც ქართულ ბაზარზე საქმიანობთ?

ქართულ ბაზარზე 2022 წლიდან ვსაქმიანობთ, ამიტომ ჩვენთვის უდიდესი პატივია გაგეცნოთ, როგორც Millennials General Trading Group LLC. ჩვენთვის სამუშაო არ შემოისაზღვრება მხოლოდ ბიზნესით და კონკურენციით. ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანია მომხმარებლის სურვილების მოსმენა და მათი გულის ხარისხიანი პროდუქციით მოგება. ჩვენი ბრენდი ყოველთვის ცდილობს იყოს ლოიალური, სანდო და ჰქონდეს ბრწყინვალე სერვისი.

 

„პანჩოს“ კომერციული საქმიანობა 1978 წელს დაიწყო და უკვე 40 წელია, რაც თავისი მრავალფეროვანი და ტრენდული კოლექციებით ბავშვებისა და მშობლების გულის მოგებას ცდილობს. ის „ბავშვთა ლიდერ ბრენდად“ მიიჩნევა და „ხარისხიანი და ჯანსაღი წარმოების“ ხედვას არ ღალატობს. „პანჩო“ 0-14 წლის ბავშვებზეა გათვლილი, ამიტომ ჩვენთვის არსებითად მნიშვნელოვანია ეკოლოგიურად სუფთა პროდუქციის წარმოება. ხარისხიანი ქსოვილების გამოყენებით, კოლექციები ყველა სეზონისთვის იქმნება. დღეს თურქეთში 232, ხოლო ევროპასა და შუა აზიაში 67 ფილიალი ფუნქციონირებს. „პანჩოს“ პირველი ფილიალი უკვე საქართველოშიც გაიხსნა და მისი პოვნა „თბილისი მოლის“ მე-2 სართულზე შეგიძლიათ.

 

 

ხოლო რაც შეეხება „ლუფიანს“, იგი მამაკაცების თურქული ბრენდია, რომელიც 1995 წელს დაარსდა და ჯამში 205 ფილიალს მოიცავს. მრავალფეროვანი ასორტიმენტით „ლუფიანმა“ თანამედროვე და მოდური ბრენდის სახელის დამკვიდრება მცირე დროში მოახერხა. „ლუფიანი“ მაღალი ხარისხის, ტრენდულ ტანისამოსს აწარმოებს.

 

„ლუფიანით“ ბაზარზე ნამდვილად მყარად გვიჭირავს პოზიციები, რადგან ზომების მრავალფეროვნებაში თითქმის არ გვყავს კონკურენტები. ჩვენთან მომხმარებელი მოდურ და ტრენდულ სამოსთან ერთად 22-50+ ასაკის მამაკაცებისთვის XS-იდან 4XL-ის ჩათვლით ზომებს იხილავს. ჩვენ ვაკვირდებით ყველა ასაკობრივი ჯგუფის გემოვნებას და ეს ერთ ჭერქვეშ ხდება. ასეთ ასორტიმენტს რეგიონში თითქმის არცერთი კონკურენტი არ სთავაზობს მომხმარებელს. ამ ფაქტორმაც უპირატესობის შეგრძნება მოგვცა და მეტი გამბედაობით გადაგვაწყვეტინა ბრენდის შემოტანა საქართველოში.

 

 

როგორ არეგულირებთ და აკონტროლებთ ტანსაცმლის იმპორტს უმაღლესი ხარისხის შესანარჩუნებლად?

როგორც აღვნიშნეთ, არავითარ შემთხვევაში არ დავთმობთ ხარისხსა და მომხმარებლის ნდობას. წარმოების სტადიის შემდეგ, პროდუქციისა და ქსოვილის ხარისხი გადის მრავალრიცხოვან შემოწმებას − ლაბორატორიული მეთოდებით დაწყებული, ფიზიკური შემოწმებით დამთავრებული. ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანია მომხმარებლების მხრიდან ღია, გულწრფელი შეფასება, რადგან ეს გვმატებს უკეთესი სერვისის მიწოდების მოტივაციას.

 

დაბოლოს, მოგვიყევით სამომავლო გეგმების შესახებ. გეგმავთ თქვენი ბიზნესის გაფართოებას?

Millennials General Trading Group LLC Georgia ჩვენი ძირითადი ღირებულებებისა და მისიის შესასრულებლად ძალისხმევას გააგრძელებს. ჩვენ ყურადღებას დავუთმობთ ისევ და ისევ ახალგაზრდების გაძლიერებას, ტრენინგებს, ახალი სამუშაო შესაძლებლობების შექმნას, და ამავე დროს სხვადასხვა საერთაშორისო ბრენდთან მოლაპარაკებებსაც განვაგრძობთ. გარდა ამისა, საქართველოს სხვადასხვა რეგიონში „ლუფიანის“ და „პანჩოს“ უფრო მეტი ფილიალის გახსნით, გვსურს ბაზარზე ჩვენი წილის გაზრდა.

 

 

ასევე გაეცანი

#OK! Beam Medical – იდეიდან რეალობამდე
Health & Beauty

#OK! Beam Medical – იდეიდან რეალობამდე

June 16, 2025
#OK! რესტორანი პანორამა –  ადგილი, სადაც ყოველთვის მნიშვნელოვანი ხარ
Gastro

#OK! რესტორანი პანორამა –  ადგილი, სადაც ყოველთვის მნიშვნელოვანი ხარ

June 17, 2025
#OK! სირთულეში ნაპოვნი შანსი: პანდემიის დროს ჩამოყალიბებული წარმატებული ბიზნესის საიდუმლო
OK! Business

#OK! სირთულეში ნაპოვნი შანსი: პანდემიის დროს ჩამოყალიბებული წარმატებული ბიზნესის საიდუმლო

June 17, 2025
#OK! მინიმალიზმში ნაპოვნი სრულყოფილება – ბრენდი, რომელიც ინოვაციურ დიზაინს ქმნის
OK! Business

#OK! მინიმალიზმში ნაპოვნი სრულყოფილება – ბრენდი, რომელიც ინოვაციურ დიზაინს ქმნის

June 17, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ლევან ქარაზანიშვილი მეუღლეს დაბადების დღეს ემოციურად ულოცავს!

#OK! ლევან ქარაზანიშვილი მეუღლეს დაბადების დღეს ემოციურად ულოცავს!

October 11, 2023
#OK! ჯანსაღი კბილები ლამაზი ღიმილისთვის – ინტერვიუ სტომატოლოგ ეთო ასათიანთან

#OK! ჯანსაღი კბილები ლამაზი ღიმილისთვის – ინტერვიუ სტომატოლოგ ეთო ასათიანთან

May 8, 2021
#OK! ლიამ ჰემსვორტი 32 წლის გახდა: გავიხსენოთ მსახიობის 7 გამორჩეული როლი

#OK! ლიამ ჰემსვორტი 32 წლის გახდა: გავიხსენოთ მსახიობის 7 გამორჩეული როლი

January 13, 2022
#OK! ჯიჯი ჰადიდმა საკუთარი ბრენდის Guest in Residence-ის ახალი კოლექცია წარადგინა

#OK! ჯიჯი ჰადიდმა საკუთარი ბრენდის Guest in Residence-ის ახალი კოლექცია წარადგინა

November 15, 2022

კვირის ჰიტები

#OK! წელის დაწვრილება – საშიში ტენდენცია, რომელიც მსოფლიოში გავრცელდა

#OK! წელის დაწვრილება – საშიში ტენდენცია, რომელიც მსოფლიოში გავრცელდა

June 19, 2025
#OK! ,,მინდა ჩემი შვილები ხედავდნენ, რომ მათი მამა კვლავ ფორმაშია” – დევიდ ბექჰემი

#OK! ,,მინდა ჩემი შვილები ხედავდნენ, რომ მათი მამა კვლავ ფორმაშია” – დევიდ ბექჰემი

June 19, 2025
#OK! Beam Medical – იდეიდან რეალობამდე

#OK! Beam Medical – იდეიდან რეალობამდე

June 16, 2025
#OK! ,,ვფიქრობ, რომ 2026 წელს ხელოვნური ინტელექტი ადამიანზე ჭკვიანი იქნება” – ილონ მასკი

#OK! ,,ვფიქრობ, რომ 2026 წელს ხელოვნური ინტელექტი ადამიანზე ჭკვიანი იქნება” – ილონ მასკი

June 16, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები