Netflix-ის ახალი სამხრეთ კორეული სერიალი SQUID GAME კიდევ ერთ მსოფლიოს რეკორდს ხსნის.
ამბავი, რომელიც სასიკვდილო თამაშებში ჩაბმულ ადამიანებზე მოგვითხრობს, რომლებიც ერთმანეთს ფულადი ჯილდოსთვის ერკინებიან, უკვე არამხოლოდ მსოფლიოს ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული სერიალი, არამედ “ნეტფლიქსის” ყველაზე ნახვადი პროექტია.
სამხრეთ კორეულმა სერიალმა მსოფლიოში ერთ -ერთი უმსხვილესი ინტერნეტ ტელევიზიის ქსელის ისტორიაში პირველად, 25 დღეში 111 მილიონი მაყურებელი დააგროვა.
შეგახსენებთ, რომ ერთ-ერთი ყველასათვის საყვარელი 67-ე მოთამაშე “სამხრეთ კორეის მომდევნო ტოპ მოდელად” წოდებული ჰოეიონ იუნგია, რომელმაც რამდენიმე დღის წინ ლუი ვიტონთან ახალი კონტრაქტი გააფორმა და ბრენდის ოფიციალური საერთაშორისო ამბასადორი გახდა.