• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Health & Beauty

#OK! 19 მაისს Vilhelm Parfumerie-ს ბრენდის წარდგენის გალა ღონისძიება გაიმართა

May 24, 2023
საკითხავი დრო: 2 mins read

19 მაისს  Vilhelm Parfumerie-ს ბრენდის წარდგენის გალა ღონისძიება გაიმართა. ბრენდი ექსკლუზიურად წარმოგვიდგინა კომპანია ესტელ ჰოლდინგმა. Vilhelm Parfumerie არის ნიშური და თანამედროვე სუნამოს სახლი, რომელიც 2015 წელს ნიუ იურკში იან ვილჰემ ალგრენის (Jan Vilhelm Ahlgren) მიერ დაარსდა. სუნამოები იქმნება და იწარმოება პარიზში.

ძალიან საინტერესო იყო თვითონ ღონისძიება, სადაც სუნამოების შთაგონების ვიზუალიზაციები თანამედროვე ხელოვნების გამოფენის ინსტალაციების სტილის ექსპონატებით იყო წარმოდგენილი. სპეციალურად ღონისძიებისთვის ჩამოვიდნენ თბილისში პარიზიდან Vilhelm Parfumerie-ის გენერელური მენეჯერი და ბრენდ ამბასადორები. Vilhelm Parfumerie სუნამოს შეძენა უკვე შესაძლებელია ონლაინ მაღაზიის საშუალებით: Vilhelm.store

 

შეგიძლიათ მოგვიყვეთ ვილჰელმ პარფიუმერიის სახლის შექმნის ისტორიის შესახებ, თუ როგორ შეიქმნა იგი?

ისტორია იწყება პირველი კრეატიული დირექტორით – იან ალგრენით, რომელიც დაიბადა შვედეთში კარიერა კი პარიზში დაიწყო და  მისი კოლაბორაციებით ისეთ ცნობილ დიზაინერებთან, როგორიცაა პიერ დინანი – ცნობილი მინის დიზაინერი, რომელმაც შექმნა სუნამოს ბოთლი,  ჯერომ ეპინეტი და ბერტრან დიუშოფური, ცნობილი პარფიუმერები. ანუ ერთად შეიკრიბა ძალიან ნიჭიერი პიროვნებების კლუბი.

 

 

თქვენ თქვით, რომ VILHELM PARFUMERIE არის ფრანგული პარფიუმერული ბრენდი, მაგრამ ლოგოზე აწერია “New York” რატომ?

VP დაიბადა ნიუ-იორკში, მაგრამ წარმოებულია საფრანგეთში. ეს სიყვარულის ისტორიაა! ოდესღაც იან ალგრენს, პირველ კრეატიულ დირექტორს, ფრენა ჰქონდა ნიუ-იორკში. იმ დღეს ძალიან ცუდი ამინდი იყო და ფრენა რამდენიმე საათით გადაიდო. ამის შესახებ მან აეროპორტში გაიგო. უცებ აეროპორტის კაფეში დაინახა ახალგაზრდა ქალი, რომელიც ბართან იჯდა და ტიროდა. მივიდა მასთან, ჰკითხა „რა მოხდა“, რატომ ტიროდა და ა.შ. მან უპასუხა, რომ იმავე რეისით ნიუ-იორკში მიფრინავდა, მაგრამ ფრენა გადაიდო და ამიტომ ახლა ფრენის ძალიან ეშინია. გარდა ამისა, მისი მეგობარი ბიჭი, საქმრო ელოდა და ვერ დაუკავშირდა… იანმა სცადა მისი დამშვიდება.

შემდეგ  ისინი გვერდი-გვერდ დასხდნენ გადადებული ფრენისას თვითმფრინავში  და 9 საათის შემდეგ სანამ პარიზიდან ნიუ-იორკში ჩაფრინდნენ, ახალგაზრდა ქალს საქმრო აღარ სჭირდებოდა. სამ თვეში ისინი დაქორწინდნენ. სწორედ ამ ახალგაზრდა ქალს ერქვა პოლი. რომელმაც დაარწმუნა, რომ მათ უნდა იცხოვრონ NY-ში. ამიტომ იანმა თავისი ბიზნესი პარიზში დაასრულა და  NY-ში გადავიდა საცხოვრებლად. ერთი წლის შემდეგ, კი იანი მიხვდა, რომ პარფიუმი არის მისი მოწოდება და  შექმნა VILHELM PARFUMERIE ბრენდი.

სურნელი ეძღვნება სიყვარულს – Dear Polly.

 

 

რა განასხვავებს ამ სუნამოებს სხვებისგან? მათ აქვთ ძალიან ძლიერი სუნი და ამავდროულად მსუბუქიც და მდგრადი. რაიმე საიდომლოა ალბათ?  

დიახ, არსებობს რამდენიმე საიდუმლო! ყველა სუნამო არის კომბინაცია ძვირფას ბუნებრივ ზეთებსა და მაღალ ტექნოლოგიებს შორის – ახალი მოლეკულები, მიღებული ბუნებრივი მცენარეებიდან. ეს ხდის სუნამოებს ძალიან განსხვავებულს, კანზეც კი ამოუცნობს. და ძალიან, ძალიან სექსუალურს. ისინი ჰგავს სხეულის მაკიაჟს, ფერომონების აურას ან სასიყვარულო ისტორიას. ისინი უბრალოდ ლამაზები არ არიან; ისინი ხაზს უსვამენ თავიანთი მფლობელის სილამაზეს.

 

 

 

ბევრ სურნელს აქვს უჩვეულო სახელები: დილის ჭადრაკი, ბაზილიკი და ფელინი, მანგოს კანი. სადან მოვიდა შთაგონება ბრენდის შემქმნელებთან?

ბავშვობა, Ხელოვნება, კინო, სიყვარული, ფანტაზიები.

მანგოს კანი – არის ისტორია პირველი სიყვარულისა და პირველი ვნების შესახებ, რომელიც სუნამოდ იქცა 20 წლის შემდეგ. ბაზილიკი და ფელინი, ეძღვნება უდიდეს რეჟისორს პირველ ცივ აფროდიზიაკს.

თუ არაფერი ვიცით VILHELM PARFUMERIE-ს შესახებ, რომელი სუნამოდან დაწყებას გვირჩევდით?

Morning chess დილის ჭადრაკი – ბედნიერების, ძალისა და სინათლის ინექცია.

 

არსებობს თუ არა განსხვავება ქალისა და მამაკაცის სუნამოებს შორის?

რა თქმა უნდა! მაგრამ განსხვავება არის სხეულის შიგნით, კანში. და ყველა VILHELM PARFUMERIE სუნამო ფოკუსირებულია ამ განსხვავებაზე.  ერთიდაიგივე სუნამო მამაკაცზე  იძლევა ძალიან მამაკაცური ნოტების არომატს და აბსოლუტურად განსხვავებული სურნელი შეიგრძნოთ თუ ის ლამაზ ქალს ასხია – ნაზი და ქალური.

მაგრამ რა იქნება ყველაზე მამაკაცური და ყველაზე ქალური თქვენი გადმოსახედიდან?

რა თქმა უნდა, არსებობს სუნამოები, რომლებიც შექმნილია სპეციალურად ქალებისთვის, როგორიცაა Mango Skin, ხოლო მამაკაცებისთვის – To My Father. To My Father – ეს არის მამაკაცის ხასიათის საუკეთესო მხარეების პატივისცემა. ძალა, სავსე მზრუნველობით და სიყვარულით. თავდაჯერებულობის და დაცვის შეგრძნება. რა თქმა უნდა, ეს სუნამო შექმნილია მამაკაცებისთვის, მაგრამ ქალებს ნამდვილად მოსწონთ.

 

იმდენი დამაინტრიგებელი სუნამოა, სამწუხაროა, რომ არ არ შემიძლია ყველა შევისხურო. თუ შემიძლია? შესაძლებელია თუ არა ორი ან სამი ან კიდევ მეტი სუნამოს ერთად ტარება?

კი შეგიძლიათ. მაგრამ თქვენ ეს უნდა გააკეთოთ სწორედ. Გაჩვენებთ. ერთი სუნამო შეისხუროთ მარჯვენა მხარეს, მეორე მარცხენა მხარეს.

როგორია ბრენდის სამომავლო გეგმები? WHAT ARE THE BRAND’S PLANS FOR THE FUTURE?

ახალი სუნამოები ეძღვნება ხელოვნებას, პარიზს და ყველაზე ლამაზ ქალებს.

გაიხსნება ხელოვნებასთან დაკავშირებული ახალი ბუტიკები.

ახალი ქვეყნები სავსეა პარფიუმერიის ნამდვილი მცოდნეებით.

 

 

1 of 55
- +

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45.

46.

47.

48.

49.

50.

51.

52.

53.

54.

55.

 

ასევე გაეცანი

#OK! ექსპერტების თმით, დღეში 7500 ნაბიჯი საკმარისია ნაადრევი სიკვდილიანობის პრევენციისთვის
Health & Beauty

#OK! ექსპერტების თმით, დღეში 7500 ნაბიჯი საკმარისია ნაადრევი სიკვდილიანობის პრევენციისთვის

June 21, 2025
#OK! რატომ არ იბანს დილით პირს სალმა ჰაიეკი? – მექსიკელი მსახიობის სილამაზის საიდუმლო
Health & Beauty

#OK! რატომ არ იბანს დილით პირს სალმა ჰაიეკი? – მექსიკელი მსახიობის სილამაზის საიდუმლო

June 20, 2025
#OK! წელის დაწვრილება – საშიში ტენდენცია, რომელიც მსოფლიოში გავრცელდა
Health & Beauty

#OK! წელის დაწვრილება – საშიში ტენდენცია, რომელიც მსოფლიოში გავრცელდა

June 19, 2025
#OK! Beam Medical – იდეიდან რეალობამდე
Health & Beauty

#OK! Beam Medical – იდეიდან რეალობამდე

June 16, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ქეთი მელუა პირად ცხოვრებაზე ალაპარაკდა

#OK! ქეთი მელუა პირად ცხოვრებაზე ალაპარაკდა

March 22, 2023
#OK! ბათუმის საერთაშორისო თოჯინების თეატრალური ფესტივალი დაფუძნდა

#OK! ბათუმის საერთაშორისო თოჯინების თეატრალური ფესტივალი დაფუძნდა

September 15, 2023
#OK! “არანაირი მაკიაჟი, მაგრამ 27 ფილტრი სახეზე” – რატომ გააკრიტიკეს ვიქტორია ბექჰემი

#OK! “არანაირი მაკიაჟი, მაგრამ 27 ფილტრი სახეზე” – რატომ გააკრიტიკეს ვიქტორია ბექჰემი

January 22, 2023
#OK! 11 მსახიობი, რომლებმაც როლისთვის საკუთარ სილამაზეზე თქვეს უარი

#OK! 11 მსახიობი, რომლებმაც როლისთვის საკუთარ სილამაზეზე თქვეს უარი

September 27, 2021

კვირის ჰიტები

#OK! დემნა გვასალია – მოდის ქართველი რევოლუციონერი სოხუმიდან

#OK! დემნა გვასალია – მოდის ქართველი რევოლუციონერი სოხუმიდან

June 18, 2025
#OK! ექსპერტების თმით, დღეში 7500 ნაბიჯი საკმარისია ნაადრევი სიკვდილიანობის პრევენციისთვის

#OK! ექსპერტების თმით, დღეში 7500 ნაბიჯი საკმარისია ნაადრევი სიკვდილიანობის პრევენციისთვის

June 21, 2025
#OK! ლელა მებურიშვილი და ბაჩო საგანელიძე Royal Ascot 2025-ზე

#OK! ლელა მებურიშვილი და ბაჩო საგანელიძე Royal Ascot 2025-ზე

June 20, 2025
#OK! Ganga Fashion House – პირველი ინდური ბრენდი საქართველოში

#OK! Ganga Fashion House – პირველი ინდური ბრენდი საქართველოში

June 16, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები