• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Health & Beauty

#OK! „პრაიმი“ − თქვენი მეგობარი სადაზღვევო კომპანია – მომხმარებლის სურვილებს მორგებული ჯანმრთელობის დაზღვევა

April 3, 2022
საკითხავი დრო: 1 min read

სადაზღვევო კომპანია „პრაიმი“ მომხმარებელს ჯანმრთელობის განახლებულ დაზღვევას სთავაზობს. თუ რატომ არის კომპანიის ეს სერვისი უნიკალური და ინოვაციური, ამის შესახებ „პრაიმის“ სამედიცინო დაზღვევის მიმართულების ხელმძღვანელი, თაკო ფოლადაშვილი #OK!-ის ესაუბრა.

 

მოგვიყევით „პრაიმზე“. რა სახის სერვისებს სთავაზობთ მომხმარებელს?

„პრაიმი“ არის ევროპული ინვესტიციებით შექმნილი დასავლური სტანდარტის სადაზღვევო კომპანია. იგი ოპერირებს 2007 წლიდან სადაზღვევო ბაზარზე, 2018 წელს კი განახორციელა რებრენდინგი − ახალი სახელითა და ახალი ხედვით წარდგა უკვე მომხმარებლის წინაშე. ეს არის კომპანია, რომელიც თავის მომხმარებელს სთავაზობს როგორც სამედიცინო, ისე არასამედიცინო სადაზღვევო პროდუქტების მთლიან სპექტრს. ბრენდის პოზიციონირება მის გაბედულ სტრატეგიაშია, რაც ყველა მომხმარებლის ინტერესების მაქსიმალურად გათვალისწინებას გულისხმობს.

 

ვიცი, რომ გაქვთ ჯანმრთელობის განახლებული დაზღვევა…

წელს ჩვენი პრიორიტეტია განვავითაროთ ჯანმრთელობის დაზღვევის მიმართულება. ბაზარზე გამოვიტანეთ განახლებული პროდუქტი, რაც ნამდვილად უნიკალური და ინოვაციურია. მინიმუმამდეა დაყვანილი გამონაკლისები, შესაბამისად ფინანსდება დაზღვეულებისათვის საჭირო თითქმის ყველა სერვისი თუ მედიკამენტი.

უფრო დეტალურად გვესაუბრეთ ამის შესახებ.

ჩვენი პროდუქტის მთავარი ხიბლი და უპირატესობა არის ის, რომ ჯანმრთელობის დაზღვევა მორგებულია მომხმარებლის სურვილებსა და საჭიროებებზე. ბაზრის კვლევამ საშუალება მოგვცა ჩვენს პროდუქტში ზედმიწევნით სწორად აგვესახა ბაზარზე არსებული მოთხოვნები.

განახლდა არა მხოლოდ პროდუქტის შინაარსი, არამედ მომსახურების ხარისხი, რაც გულისხმობს თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებით ონლაინპლატფორმების შექმნას. მომხმარებელს აქვს პირადი პროფილი, რომლის მეშვეობით იღებს ინფორმაციას მისი მიმდინარე მომსახურების შესახებ (ექიმთან ჩაწერა, ანაზღაურების მიღება და ა.შ.), ეცნობა საკუთარ სამედიცინო დაზღვევის ისტორიას. ეს ყველაფერი ხორციელდება ჩვენს ოფისში მოუსვლელად, სატელეფონო ზარის განხორციელების გარეშე.

 

რა უპირატესობით სარგებლობს „პრაიმის“ დაზღვევა სხვა კონკურენტ კომპანიებთან მიმართებით?

ძალიან საინტერესო შეკითხვაა. რეალურად, საკმაოდ ბევრი სადაზღვევო კომპანია ოპერირებს ბაზარზე და  მომხმარებლისთვის რთულია არჩევანი. პროდუქტის არჩევის დროს ბევრი რამეა გასათვალისწინებელი: სანდოობა, ცნობადობა, გამონაკლისები, რამდენად მოქნილი და ლოიალურია.

სწორედ ამიტომ მომხმარებელი დიდი დილემის წინაშე დგას. ჩვენი ერთ-ერთი უპირატესობა არის ის, რომ ჩვენთვის ყველა მომხმარებელი პრიორიტეტულია, განურჩევლად მისი სტატუსისა. შესაბამისად, ყველა იღებს გარანტირებულ მაღალი ხარისხის მომსახურებას. ჩვენი უპირატესობაა ისიც, რომ „პრაიმის“ მომხმარებლებს ეყოლებათ პერსონალური სერვისმენეჯერი, რომელიც მათ დაზღვევის განმავლობაში გაუმარტივებს მომსახურების მიღებას. „პრაიმმა“ გადაწყვიტა, იყოს პირველი სადაზღვევო კომპანია, რომელიც მომხმარებლისთვის იქნება არა მარტო მყარი და სტაბილური პარტნიორი, არამედ მეგობარი.

რა ღირებულებებს აერთიანებს „პრაიმი“?

ჩვენი კომპანიის ერთ-ერთი მთავარი ღირებულებაა გუნდის პროფესიონალი თანამშრომლებით დაკომპლექტება. კვალიფიციური და მოტივირებული კადრი არის ჩვენი პრიორიტეტი. მუდმივი სიახლეებისკენ სწრაფვა, განვითარება, თანამედროვე ტენდენციების დანერგვა, ადამიანებთან კომუნიკაციის სიყვარული, მომხმარებლების უკუკავშირის გათვალისწინება – ესაა ჯაჭვი რომელსაც პოზიტიურ და კმაყოფილ მომხმარებლებამდე მივყავართ. „პრაიმის“ მთავარ განმასხვავებელ ფაქტორს წარმოადგენს გულწრფელი ურთიერთობა მომხმარებელთან, რაც იწვევს  სანდოობას და გრძელვადიან პერსპექტივაში თანამშრომლობას. ეს ყველაფერი კი არის მაქსიმალურად მომხმარებელზე მორგებული, რათა ადამიანებმა თავი მშვიდად და კომფორტულად იგრძნონ.

კომპანიის მთავარი მიზანი არის…

კმაყოფილი მომხმარებელი ჩვენი მთავარი  მიზანია. ამ წლების განმავლობაში შევიძინეთ ბევრი ასეთი მომხმარებელი და ვგეგმავთ ამ რაოდენობის გაზრდას. „პრაიმი“ ეცდება ახალი სიტყვა თქვას სადაზღვევო ბაზარზე, განსაკუთრებით ჯანმრთელობის დაზღვევის მიმართულებით.

 

ტექსტი: სოფიო მალანია

ფოტო: ალექსეი სეროვი

ასევე გაეცანი

#OK! ახალი წლის ტრადიციები საქართველოში
Slider Area

#OK! ახალი წლის ტრადიციები საქართველოში

December 3, 2025
OK! ახალი თაობის SMAS-ლიფტინგი და ლიპოლიზი უკვე საქართველოშია – ეს არის ნამდვილი ინოვაცია ესთეტიკურ მედიცინაში
Health & Beauty

OK! ახალი თაობის SMAS-ლიფტინგი და ლიპოლიზი უკვე საქართველოშია – ეს არის ნამდვილი ინოვაცია ესთეტიკურ მედიცინაში

December 3, 2025
#OK! ადამიანური ხედვა ციფრულ სამყაროში
ინტერვიუ

#OK! ადამიანური ხედვა ციფრულ სამყაროში

November 22, 2025
ფოტოგრაფია – ეს არის მეხსიერება
OK! Business

ფოტოგრაფია – ეს არის მეხსიერება

November 24, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! 47 წლის ქეით მოსის და 18 წლის ლაილა გრეისის ერთობლივი გამოჩენა: ვარსკვლავური დედა-შვილი რომში იმყოფება

#OK! 47 წლის ქეით მოსის და 18 წლის ლაილა გრეისის ერთობლივი გამოჩენა: ვარსკვლავური დედა-შვილი რომში იმყოფება

June 28, 2021
#OK! პოპულარობას შეწირული ბავშვობა – 12 შემთხვევა, როცა კიმ კარდაშიანმა უფროს ქალიშვილს ყველაზე არაკომფორტული სამოსი მოარგო

#OK! პოპულარობას შეწირული ბავშვობა – 12 შემთხვევა, როცა კიმ კარდაშიანმა უფროს ქალიშვილს ყველაზე არაკომფორტული სამოსი მოარგო

April 4, 2021
#OK! ირინა შეიკის ფენომენალური გამოსვლა Thierry Mugler-ის ჩვენებაზე პარიზის მოდის კვირეულის ფარგლებში

#OK! ირინა შეიკის ფენომენალური გამოსვლა Thierry Mugler-ის ჩვენებაზე პარიზის მოდის კვირეულის ფარგლებში

February 1, 2023
#OK! 52 წლის ქეით ბლანშეტის თვალისმომჭრელი ფოტოსესია PORTER Magazine-ის ახალი ნომრისთვის

#OK! 52 წლის ქეით ბლანშეტის თვალისმომჭრელი ფოტოსესია PORTER Magazine-ის ახალი ნომრისთვის

November 29, 2021

კვირის ჰიტები

#OK! ჯორჯ კლუნიმ 14 მეგობარს მილიონ-მილიონი დოლარი აჩუქა

#OK! ჯორჯ კლუნიმ 14 მეგობარს მილიონ-მილიონი დოლარი აჩუქა

November 29, 2025
#OK! Fashion Awards 2025-მა წლის დიზაინერად კვლავ ჯონათან ანდერსონი დაასახელა

#OK! Fashion Awards 2025-მა წლის დიზაინერად კვლავ ჯონათან ანდერსონი დაასახელა

December 2, 2025
#OK! არხში წყლის მწვანედ შეღებვის გამო, გრეტა თუნბერგი ვენეციიდან გააძევეს

#OK! არხში წყლის მწვანედ შეღებვის გამო, გრეტა თუნბერგი ვენეციიდან გააძევეს

November 28, 2025
#OK! როდის დავდგათ ნაძვის ხე? – დეკემბრის იღბლიანი დღეები

#OK! როდის დავდგათ ნაძვის ხე? – დეკემბრის იღბლიანი დღეები

November 28, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები