• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი OK! News

#OK! თქვენი უნიკალური გამოცდილება Redbow-სთან ერთად

June 5, 2025
საკითხავი დრო: 1 min read

OK! გაგაცნობთ Redbow-ს, რომელიც ივენთ მენეჯმენტის სფეროს ერთ-ერთი ლიდერი კომპანიაა საქართველოში და 2012 წლიდან აქტიურად ქმნის და ავითარებს ღონისძიებების ორგანიზების ინდუსტრიას. წლების განმავლობაში კომპანიამ მნიშვნელოვანი გზა განვლო, განახორციელა ბევრი საინტერესო და განსხვავებული პროექტი და თავისი გამოცდილებით ხელი შეუწყო ბაზრის სტანდარტების ამაღლებას.

 

 

როგორც ცნობილია ბრენდი უკვე მრავალი წელია, რაც ქართულ ბაზარზე ოპერირებს. გვიამბეთ მისი ტრანსფორმაციისა და ახალი სტრატეგიის შესახებ.

კომპანიამ განახორციელა სიღრმისეული რებრენდინგი. უპირველესად უნდა აღინიშნოს, რომ შეიცვალა ბრენდის სახელი – Rembow და დაერქვა – Redbow პირდაპირ ითარგმნება, როგორც წითელი ბაფთა. Redbow-მ ახალი სახელწოდებიდან და სტრატეგიული პლატფორმიდან გამომდინარე შეიცვალა ლოგოც და სრულად ვიზუალური იდენტობა. ახალი სტრატეგია ემყარება თანამედროვე ტენდენციებს, მომხმარებელზე ორიენტირებულ მიდგომას და ბაზრის მოთხოვნების მუდმივ ანალიზს.

 

 

რა არის Redbow-ის მიზანი?

Redbow-ს მიზანია, იყოს არა მხოლოდ ღონისძიებების ორგანიზატორი და შემსრულებელი, არამედ იყოს კომპანიების სანდო და საიმედო პარტნიორი ნებისმიერი ტიპის კორპორატიული, მარკეტინგული თუ სხვა ტიპის ღონისძიებების დაგეგმვის და ორგანიზების პროცესში, რომელიც ქმნის უნიკალურ გამოცდილებებს როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო დონეზე.

 

 

 

Redbow-ის ახალ ვიზუალურ იდენტობაზე გვიამბეთ.

Redbow-ს ახალი ვიზუალური იდენტობა მკვეთრად განსხვავდება არსებულისგან. ახალი ბრენდინგი არის უფრო თანამედროვე, მინიმალისტური და დახვეწილი, რაც ასახავს კომპანიის ახალ სტრატეგიას და ბრენდის შინაარსს.

განსაკუთრებით საინტერესოა ბრენდის ძირითადი სიმბოლო. რა დატვირთვა აქვს მას?

ბრენდის ძირითად სიმბოლოს ღრმა კონცეპტუალური დატვირთვა აქვს. ლოგო აერთიანებს სახელის პირველ ასოს, ადამიანის სილუეტს და ბაფთას, რაც შესანიშნავად გადმოსცემს კომპანიის დინამიურობასა და მისი საქმიანობის არსს. ეს სიმბოლიკა ხაზს უსვამს რედბოუს მისიას – ადამიანების გაერთიანებას და მოვლენებისა თუ გარემოს ტრანსფორმაციას.

 

 

კომპანია ასევე გავიდა საერთაშორისო ბაზარზე. 

კომპანიის მთავარი სიახლეა საერთაშორისო ბაზარზე გასვლა. Redbow-მ პირველი წარმომადგენლობა გახსნა გაერთიანებული არაბეთის ემირატებში, დუბაიში, ქალაქში, რომელიც ცნობილია როგორც ბიზნესის და ინოვაციების საერთაშორისო ჰაბი. დუბაი წარმოადგენს თანამედროვე მეგაპოლისს, სადაც თავმოყრილია უზარმაზარი საქმიანი შესაძლებლობები.

 

 

სხვასაინტერესო სიახლეებთან ერთად Redbow-ს აქვს ახალი ოფისი, რაც ახალი ეტაპის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ცვლილებაა. გვიამბეთ ამის შესახებ.

ბოლო პერიოდში Redbow-ს განვითარება განსაკუთრებით შესამჩნევია: გაფართოვდა გუნდი, გაიზარდა შეთავაზებების სპექტრი და კომპანიამ ახალი, ფართო და თანამედროვე ოფისი გახსნა, რაც პირდაპირ და სიმბოლურად ასახავს მის განვითარების ახალ ეტაპზე გადასვლას. ეს ცვლილებები მხოლოდ ფიზიკური სივრცის განახლებას არ ნიშნავს – ეს არის განახლებული ხედვის, მოტივაციისა და ამბიციური მიზნების დასაწყისი.

 

ასევე გაეცანი

#OK! National Geographic-ის მკვლევარების ვარაუდით, შემდეგი თაობა ციცინათელებს ვეღარ ნახავს
OK! News

#OK! National Geographic-ის მკვლევარების ვარაუდით, შემდეგი თაობა ციცინათელებს ვეღარ ნახავს

June 18, 2025
#OK! ივნისის 3 ყველაზე მნიშვნელოვანი ასტრონომიული მოვლენა
OK! News

#OK! ივნისის 3 ყველაზე მნიშვნელოვანი ასტრონომიული მოვლენა

June 18, 2025
#OK! Pullman Tbilisi Axis Towers 3 წლის გახდა
OK! Business

#OK! Pullman Tbilisi Axis Towers 3 წლის გახდა

June 17, 2025
#OK! ბლეიზ მეტრეველი – დიდი ბრიტანეთის საიდუმლო სადაზვერვო სამსახურის პირველი ქალი დირექტორი
OK! News

#OK! ბლეიზ მეტრეველი – დიდი ბრიტანეთის საიდუმლო სადაზვერვო სამსახურის პირველი ქალი დირექტორი

June 16, 2025

ახლა კითხულობენ

#OK! ჯორჯო არმანიმ ახალი კოლექციის ჩვენება უკრაინელების საპატივსაცემოდ სრულ სიჩუმეში ჩაატარა

#OK! ჯორჯო არმანიმ ახალი კოლექციის ჩვენება უკრაინელების საპატივსაცემოდ სრულ სიჩუმეში ჩაატარა

February 28, 2022
#OK! ბელა ჰადიდის და მარკ კალმანის რომანტიკული კადრები St Barts-ის სანაპიროდან

#OK! ბელა ჰადიდის და მარკ კალმანის რომანტიკული კადრები St Barts-ის სანაპიროდან

May 31, 2022
#OK! მიუჩია პრადა დაბალწელიანი მინი ქვედაბოლოების ტრენდს აცოცხლებს: Miu Miu-ს 2022 წლის Ready-To-Wear კოლექცია

#OK! მიუჩია პრადა დაბალწელიანი მინი ქვედაბოლოების ტრენდს აცოცხლებს: Miu Miu-ს 2022 წლის Ready-To-Wear კოლექცია

October 8, 2021
#OK! სხვა კითხვები – ვარლამ ლიპარტელიანი (ვიდეო)

#OK! სხვა კითხვები – ვარლამ ლიპარტელიანი (ვიდეო)

April 17, 2025

კვირის ჰიტები

#OK! მერაბ დვალიშვილის და ნინა დრამას ქართული არდადეგები

#OK! მერაბ დვალიშვილის და ნინა დრამას ქართული არდადეგები

June 20, 2025
#OK! დემნა გვასალია – მოდის ქართველი რევოლუციონერი სოხუმიდან

#OK! დემნა გვასალია – მოდის ქართველი რევოლუციონერი სოხუმიდან

June 18, 2025
#OK! Ganga Fashion House – პირველი ინდური ბრენდი საქართველოში

#OK! Ganga Fashion House – პირველი ინდური ბრენდი საქართველოში

June 16, 2025
#OK! წელის დაწვრილება – საშიში ტენდენცია, რომელიც მსოფლიოში გავრცელდა

#OK! წელის დაწვრილება – საშიში ტენდენცია, რომელიც მსოფლიოში გავრცელდა

June 19, 2025
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! ჟურნალი
    • რედაქტორისგან
    • OK! ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • პროექტები
    • OK! ბათუმი
    • OK! ქუთაისი
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • OK! მენეჯერი
  • OK! Doctors
  • OK! Sport
  • OK! ვიდეო
    • OK! მასპინძელი
    • OK! ჭიქა ყავასთან
    • OK! ჭიქა ღვინოსთან
    • OK! სახლში
    • OK! სხვა კითხვები
    • OK! მეგობრები
    • OK! Story
    • OK! ტეხავს
  • OK! Business
  • OK! კულტურა
  • OK! შოუ ბიზნესი
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! Events
    • OK! Talk
    • OK! ვახშამი
  • OK! ტესტები