• ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • რეკლამა
  • კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
  • OK! Magazine
    • რედაქტორისგან
    • ინტერვიუ
    • პერსონა
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • Hollywood News
  • Fashion News
  • სამეფო ოჯახი
  • წყვილები
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • OK! Magazine
    • რედაქტორისგან
    • ინტერვიუ
    • პერსონა
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • Hollywood News
  • Fashion News
  • სამეფო ოჯახი
  • წყვილები
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
OK Magazine
შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
მთავარი Fashion

#OK! მეტი თავდაჯერებულობა „ბესტიასთან“ ერთად

April 10, 2023
საკითხავი დრო: 1 min read

გაგაცნობთ ქართულ ბრენდ „ბესტიას“, რომელიც რამდენიმე წლის წინ დაფუძნდა, თუმცა სულ ახლახან დაიწყო ბაზარზე აქტიური ოპერირება. ძალიან საინტერესოა ბრენდის ისტორია და დატვირთვა. გთავაზობთ ინტერვიუს დამფუძნებელ მარიამ თედიაშვილთან.

მარიამ, უპირველესად გაგვაცანით ბრენდი. რამდენი ხანია, რაც ბაზარზე გამოჩნდა და საიდან გაგიჩნდათ იდეა?

„ბესტია“ 2020 წელს დავაფუძნე, თუმცა გარკვეული პერიოდის განმავლობაში შევწყვიტეთ ფუნქციონირება და სულ ახლახან განვაახლეთ მუშაობა. იდეას რაც შეეხება, ჩემს მეგობრებს სურდათ ჩემი ნახატების მაისურებზე გადატანა. თავდაპირველად იდეის დონეზე რამდენიმე ვცადეთ ჩვენთვის, რამაც დიდი მოწონება დაიმსახურა გარშემო მყოფებში და გამიჩნდა იდეა, დამეარსებინა ბრენდი „ბესტია“.

რას სთავაზობთ საზოგადოებას?

„ბესტია“ ამ ეტაპზე გთავაზობთ ტანსაცმელს და აქსესუარებს, რომელზეც გადატანილია ნახატები და ლოგოები. კერძოდ: მაისურები, ჰუდები, შარვლები, პულოვერები, პანამები, ჩანთები, კაშნეები. ახალ კოლექციაში დაემატება საცურაო კოსტიუმები და საზაფხულო კოლექცია.

ტანსაცმელზე გადატანილია ჩემი ნამუშევრები. ნახატის და ტანსაცმლის დიზაინის შექმნა პარალელური პროცესებია. ნახატი დამოუკიდებლად იქმნება და მისი შექმნა დამოკიდებულია მუზაზე, ხასიათზე, გარემოსა და ყველაზე მეტად ჩემს შინაგან მდგომარეობაზე. შემდეგ ეს ნახატი გადამაქვს სამოსზე იმის მიხედვით, თუ რამდენად მოთხოვნადი და სასურველია მომხმარებლისთვის.

 

 

გვიამბეთ თქვენს შემოქმედებაზე.

ნახატები შესრულებულია ტუშით ქაღალდზე. ვარ თვითნასწავლი. ხატვა დავიწყე 2020 წლის აპრილში, პანდემიის დროს. ალბათ მთავარი მიზეზი, რამაც ხატვის სურვილი გამიჩინა, PTSD არის, ეს პროცესი მეხმარება ემოციების ბალანსში, გრძნობების ცოტა ხნით გათიშვასა და შინაგანი სიმძიმისგან დაცლაში. ხშირად უკითხავთ და მიფიქრია, რა არის მუზა. კონკრეტული პასუხი არ მაქვს და არ მყავს, თუმცა ხშირად მეხმარება ზურა ჯიშკარიანის იგივე dilla-ს ტექსტები. ამ ადამიანს შეუძლია ერთ წინადადებაში ჩაატიოს შენი ცხოვრების რომელიმე მნიშვნელოვანი ეპიზოდი ან გამოხატოს შენი განვლილი ცხოვრება.

რატომ შავ-თეთრი?

როგორც აღნიშნეთ, ნახატები შავ-თეთრია. ვფიქრობ, ერთი ფერადი დეტალიც კი დაუკარგავს ჩემს ნამუშევრებს აზრს, არ არის ჩემი ნახატების შინაარსი ფერადი და ვერც ისინი იქნებიან ფერადები.

რას გვეტყვით იაგუარზე?

რაც შეეხება იაგუარს, ის ჩემი საყვარელი ცხოველია, რომელიც ერთდროულად სილამაზის და სიძლიერის სიმბოლოა. ის ხომ ჯუნგლების მეფეა. ნახატების ძირითადი სერია მდედრობითი იაგუარია, ძალიან მკაცრი ცივი გამოხედვით და ასევე მკაცრი ჩაცმულობით. მინდა ხაზი გავუსვა და გამოვხატო, როგორი ძლიერია ქალი. ჩვენ ერთდროულად შეგვიძლია ძალიან გვტკიოდეს, კიდევ უფრო ძალიან გვიჭირდეს, ამავდროულად შეუდარებლად გამოვიყურებოდეთ. ვერცერთ ჩემს ნახატში ვერ შეგეცოდებათ იაგური, მაშინაც კი, როცა შეიძლება ნახატიდან მისი ტკივილიანი ღრიალი გესმოდეთ. ასევე მინდა კაცებს დავანახვო, რამხელა როლი აქვთ ცხოვრებაში ქალებს და რას ნიშნავს იაგუარებივით ქალები მათ გვერდით. როცა „ბესტიას“ მომხმარებელი ამ ნახატიან სამოსს მოირგებს, მინდა თავის თავს ამ ძლიერ და ლამაზ იაგუარში ხედავდეს. და თუ ასე არ იქნება, მანამ იმუშაონ საკუთარ თავზე, სანამ არ დაინახავენ.

რატომ Bestia?

ძალიან ბევრი ვიფიქრე სახელზე, რაც ძალიან რთული აღმოჩნდა. შემდეგ მეგობარმა შემომთავაზა, ასპექტებს გავცნობოდი და ჩემი ისტორიიდან და ცხოვრებიდან გამომდინარე „ბესტია“ იდეალური აღმოჩნდა. ახლა სხვა სახელი ვერც წარმომიდგენია. Bestia ნიშნავს ცხოველის ასპექტს, რომელიც შეიქმნა victus (სიცოცხლის) და motus (გადაადგილების) ასპექტებისგან.

 

ვინ არიან თქვენი მომხმარებლები?

„ბესტიას“ მომხმარებელი არის ადამიანი, რომელიც იმდენჯერ ადგება, რამდენჯერაც დაეცემა და არ შეწყვეტს მცდელობას უკეთესობისკენ. ჩვენთვის არ აქვს მნიშვნელობა ადამიანის ჩაცმის სტილს, ნებისმიერი სტილის ადამიანი მოძებნის თავისთვის აქსესუარს თუ სამოსს. „ბესტიას“ მომხმარებელი არის თავისუფალი, ძლიერი ადამიანი, რომელსაც არ ეშინია არც სიახლეების, არც სირთულეების და, რაც ყველაზე მთავარია, ჩვენი მომხმარებელი არის ადამიანი, რომელიც მუდმივად ეხმარება სხვებს.

გვესაუბრეთ ხარისხზე.

რაც დარწმუნებით შემიძლია გითხრათ ის არის, რომ „ბესტია“ მაღალი ხარისხის ბრენდია. გარდა ამისა, ინდივიუალურია და არ ჰგავს არავის, რადგან ნახატები არ ჰგავს არავის. ასევე ყველა ადამიანს შეუძლია თავისი თავი და თავისი ისტორია იპოვოს თითო ნახატში და შესაბამისად, ტანსაცმელშიც. „ბესტია“ გახდება ბრენდი, რომლის ჩაცმაც ყველას თავისი პირადი ისტორიის გამო ენდომება.

როგორია Bestia-ს სამომავლო გეგმები?

„ბესტიას“ გაყიდვებიდან შემოსული თანხის 5% მოხმარდება საქართველოში ლეიკემიით დაავადებული ბავშვების სამკურნალო გარემოს გაუმჯობესებას, რადგან ეს დაავადება არის მთავარი მიზეზი, რამაც „ბესტიამდე“ მომიყვანა.

 

ასევე გაეცანი

#OK! თაკო ჩხეიძე Mango-ს ახალ კამპანიაში!
Fashion

#OK! თაკო ჩხეიძე Mango-ს ახალ კამპანიაში!

November 5, 2023
#OK! Juliette Has a Gun Estel Georgia – ბრენდის ექსკლუზიური წარმომადგენელია
Fashion

#OK! Juliette Has a Gun Estel Georgia – ბრენდის ექსკლუზიური წარმომადგენელია

October 17, 2023
#OK! MK Sparkle – გამორჩეული დიზაინის სამოსი თქვენი ყოველდღიურობისთვის
Fashion

#OK! MK Sparkle – გამორჩეული დიზაინის სამოსი თქვენი ყოველდღიურობისთვის

October 10, 2023
#OK! ფიდელი – როცა წარსულის ნივთები დროში ავთენტურ სიახლედ ტრანსფორმირდება
Fashion

#OK! ფიდელი – როცა წარსულის ნივთები დროში ავთენტურ სიახლედ ტრანსფორმირდება

October 10, 2023

ახლა კითხულობენ

#OK! “იტალიური სილამაზე” – მონიკა ბელუჩის 18 წლის ქალიშვილი დევა კასელი Dolce & Gabbana-ს ახალ კამპანიაში

#OK! “იტალიური სილამაზე” – მონიკა ბელუჩის 18 წლის ქალიშვილი დევა კასელი Dolce & Gabbana-ს ახალ კამპანიაში

May 30, 2023
#OK! “ჰოლივუდის ყველაზე სიმპათიური მამაკაცები” მეცნიერული გამოთვლების მიხედვით

#OK! “ჰოლივუდის ყველაზე სიმპათიური მამაკაცები” მეცნიერული გამოთვლების მიხედვით

March 30, 2023
#OK! “უკვე თითქმის 10 კილოგრამი დავიკელი” – კიმ კარდაშიანმა რაციონიდან არაჯანსაღი საკვები ამოიღო

#OK! “უკვე თითქმის 10 კილოგრამი დავიკელი” – კიმ კარდაშიანმა რაციონიდან არაჯანსაღი საკვები ამოიღო

July 20, 2022
#OK! Victoria’s Secret-ის პირველი ფერადკანიანი ტრანსგენდერი მოდელი – ემირა დისპეინი

#OK! Victoria’s Secret-ის პირველი ფერადკანიანი ტრანსგენდერი მოდელი – ემირა დისპეინი

February 4, 2022

კვირის ჰიტები

#OK! სულის პალიტრა…

#OK! სულის პალიტრა…

November 30, 2023
#OK! BMW-ს დიზაინერული ევოლუცია

#OK! BMW-ს დიზაინერული ევოლუცია

November 29, 2023
#OK! Bright Academy – ბავშვთა განვითარების ცენტრი ბედნიერი მომავლისათვის

#OK! Bright Academy – ბავშვთა განვითარების ცენტრი ბედნიერი მომავლისათვის

December 4, 2023
#OK! INTER-TRAVEL – დაუვიწყარი შთაბეჭდილებები

#OK! INTER-TRAVEL – დაუვიწყარი შთაბეჭდილებები

December 2, 2023
  • OK! Men
  • წითელი ხალიჩა
  • პაპარაცი
  • სტილი
  • OK! ტესტები
  • საიტის არქივი

შედეგები არ არის
ყველა შედეგის ნახვა
  • Magazine
    • რედაქტორისგან
    • ინტერვიუ
    • პერსონა
  • OK! Books
    • Fashion
    • Health & Beauty
    • Décor
    • Travel
    • Gastro
    • Techno
  • OK! News
  • OK! ბიზნეს სელებრითი
  • Hollywood News
  • Fashion News
  • ვიდეო
  • სამეფო ოჯახი
  • წყვილები
  • OK! Men
  • OK! Kids
  • წითელი ხალიჩა
  • პაპარაცი
  • სტილი
  • OK! ტესტები